2012. október 19., péntek

Pózer képek

A múlt héten semmi izgalmas nem történt. Nagy szenvedés után eljutottam végre röntgenre, de előtte még köldök pc-t cseréltettem, mert nem akartam, h beforrjon x3 Aztán túl hamar végeztem és volt 4 órám a taliig, mert mentünk Noncsival Dürerbe jegyet venni. Addig kiolvastam a könyvet amit kölcsönkaptam és pont végeztem vele a taliig xD Elmentünk Dürerbe, megvettük a jegyet, majd mentünk haza. Az úton sokat pletyiztünk xDD Szombaton volt TDC *w* Jajj nagyon adhatnékom volt már. Előtte még dolgoztam egy táncversenyen és találkoztam Rukitával *w* Meló után Mócival elmentem Arénába piát venni xD Onnan mentem Noncsihoz aki egy szál törölközőben várt.. ohh yess xDD Aztán még néztünk zenéket majd elment fürdeni. Addig én kockultam. Estefele elkezdtünk készülődni. Megfürödtem én is, kisminkeltük magunkat sötöbösötöbö. csajos dolgok xD  Aztán elkezdtem göndöríteni a haját és tök szép kis princess lett belőle *w* Aztán ruhát is válogattunk. Nehezen elkészültünk és nagyon kis csini lettünk. Aztán piáltunk egy kicsikét indulás előtt és közben adtuk a gép előtt xD Ment a party! Énekeltünk, táncoltunk, rappeltünk, minden volt ott xDDD Aztán elindultunk és esett az eső... de csak újpesten x"DD Odaértünk a helyhez, találkoztunk Dawe-ékkel egyből *w* Majd kint piáltunk sokan xD Aztán bementünk. Engem Öcsi bevitt ingyen :3 Nagyon kis aranyos volt tőle^^ Aztán tomboltunk meg táncoltunk egész este. Rég volt már ilyen, h szinte végigtáncoltam egy bulit *w* Nagyon jó volt. Közben sokan megutáltak T_T De már nem utálnak xDDD Bocsi skacok! Alapból betegen mentem el bulizni és mivel ordítva kellett beszélni, h értsük egymást a buli vége felé már nem volt hangom.. vagyis volt, de nagyon transzis xD Adtuk Pokémonra nagyon! Ittam sok ingyen sört is xD Aztán elhagytam Öcsi gyűrűjét kétszer is, de meglett mindkét alkalommal xD Csocsóztunk is és lealáztam! :C Túl jó vagyok xD Muháháhááá xD Buli végén már mindenki a hangomon röhögött. A PISKÓTA szó majdnem a halálomat követelte T_T xD Aztán elindultunk haza olyan fél 5 körül. Jó kis buli volt :3
Aztán nagy unalmamban pózerkedtem párat itthon xDD







 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése