2012. december 19., szerda

Tömkeleg

Pénz és sárm xD



























Megint jó rég írtam.. Nincs időm kb semmire mostanában meg senkire x33 Meló hegyén hátán, vizsga a nyakamon és daa xDD Najó nem nyafogok xD Az elmúlt hetekben.. voltak hetek? Na mindegy xD Az elmúlt jó sok napban volt jópár dolog. Soksszor találkoztam Öcsivel, patkánykodtunk meg kockultunk meg minden xD Tartottunk piálós kocka estét is, nagyon adta. Kiborítottam egy sört és rajtunk landolt.. xDD A sör szelleme azóta is kísért.. "Kísért majd a soproni" xDDD Jajj nagyon kész volt xD Mondjuk ez most volt, de mindegy össze-vissza mesélek xD Volt egy Shibuya Town. Előtte átmentem Öcsihez, köntösben jött ki az utcára x""DDD Aztá zenéket töltögettünk, kockultunk, verekedtünk, aztán "komolyan mondom, h hagyd abba :<".. Egyből befejeztem x"DDD Aztán időben elindultunk Shibuyára. A buli nagyon jó volt, adtuk keményen, készült sok előnytelen kép. Finom volt Noncsi mézeskalácsos hubertusza ami még szállítva is volt általam xDD Buli után nem mentem haza. Másnap 1kor keltünk elaludva. A hajam loknisra göndörödött és Zsuzsi kiröhögött, de azt mondták cuki xDD Aztán mikor így bebújtam a takaró alá épp bejön Öcsi *néz* "Meztelen vagy?" x"""DDDDDDDDD Aztán full másnaposan elmentünk biliárd bajnokságra. Fúú de szarul néztünk ki o.o Én szerencsére csak néző voltam xD Nem az én játékom, mikor régen játszottam majdnem eltörtem egy ember lábfejét szal kössz nem :"DD Vmikor 4 körül mi Öcsivel leléptünk, mindketten mentünk haza. A metró pont elment előttem, de új metróval mentem utána *-* Nagyon jó hétvége volt :3 Hét közben nem tudom már mi volt, suliztam meg szalonba voltam, vágtam hajat is xD
Pénteken volt húgom szalagavatója. Beetettük a népet, h eltörte a lábát és én keringőzök helyette x"DD Nagyon sokan elhitték xD A szalagavató nagyon hosszú és unalmas volt. Szétesett húgom haja és meg kellett csinálnom, meg egy másik lánynak is. Öltöztettem sok embert meg ruhát igazítottam meg ilyenek xDD Vicces volt. Ott rohangáltam a kis cipőmben.. tiptiptip xDD Csináltam több, mint 300 képet, nagyon jó vagyok xD Hazaérve zabáltunk, mert én pl semmit sem ettem csak pár darab pogácsát és ennyi. Aztán csináltunk képeket még itthon is, piáltunk és kivoltunk xD Este még beszélgettem fb-n, de bealudtam és mivel töltőn volt a telóm reggel úgy keltem, h a nyakam köré volt csavarodva xDD Nagyon jó vagyok. Összeszedtem magam meg minden, mert mennem kellett 1re szalonba, mert mentünk kajálni. Jó szar idő volt, esett az eső -.- Elmentünk a cukorba enni. Jó kis kaják voltak.
Előételnek volt ilyen kis cuki lángos. Nem rajongok érte, mert túl olajos, de annyira nem volt vészes xDD Kaptunk ajándékba még egy kört, de nem fogyott el xDD
A kövi kaja ilyen fini saláta volt husikával meg pirítóssal *q* Alapjáraton utálom az ilyen salátákat, de ez isteni volt *-* Be is faltam hamar! Itt már kezdtem tele lenni xD Aztán volt még pizza is meg sütike is. Fuhh hát kb már kidurrantam. Akkor piáltunk is még szal jó volt a lakoma! xDD Főleg, h full ingyen volt xDD Volt ajándékozás is, de erről majd külön poszt, túl sok mindent kaptam eddig xDD Kaja után nem jöttem haza, hanem mentem a piálós kockulós estére, amit már leírtam xD Jajj nagyon jól elvoltunk a kis Selymivel x""DD Reggel betoltam neki, h "olyan vagy, mint egy hernyó.. mint Selymi a tini titánokból" x""DDDD Imádja a hasonlataimat xD A haja olyan dús, mint egy medvebunda x""DDD Najó lelövöm magam xDDD Aludni is kéne már holnap 8-tól este 10-ig meló T__T        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése