2013. május 9., csütörtök

Április történései

Fuh már több, mint egy hónapja nem írtam, de nem volt időm sajnos x3 Most meg már egy hete tervezek blogolni, de nem tudom, h csak nálam ennyire lassú a blogspot vagy másnál is, de rettentő lassan tölti fel a képeket. Egy hete próbálkozok, de semmi javulás. Kb 2 óra alatt feltölt 5 képet, pedig annyira nem nagy egy kép o.o Na, de csapjunk a közepébe, mert rengeteg dolog történt.
Chibivel még vmikor hónap elején elmentünk megvenni a prágai vonatjegyeket. Nem volt két 19€-s jegy, ezért összevontuk a 4 jegyet és feleztünk igazságosan :3 Így durván 14 ezerből ki is jöttünk.

Vettem egy angyalszárnyas gyűrűt is *-* Olyan cuki!
Voltam conon is ingyen! Drága Nakucska szerzett nekünk jegyet! xD "Na és jó volt a con? Iiigen? Jaajj hát majd legközelebb" xDD Jajj szakadtam xD Kedvenceim voltak a bébik!
Lehet nem is bébik, de imádtam őket! xD  Cenzúra muszáj volt xD
Meghallgattuk Prüntyi karaokeját és hát nagyon jó volt! xD Aztán volt ott még csók király is xDD Mi voltunk a kórus xD Nagyon adtuk! xDVasárnapra Kazu szerzett nekünk jegyet xD "HÉ LÁNYOK!" xDDD Nagyon sokat just dance-eztünk meg wiiztünk. Nagyteremben is voltunk színpadon kétszer, nagyon menő volt! :3 Találkoztam Erikával is. Csináltunk közös képeket, de borzalmas lett mind t.t
Anyuék voltak itthon és kaptam nutellát *-*

A 10. évfordulós NS-en megünnepeltük a kis Gaara szülinapját. Nekoval és Chibivel sunyi módon csináltunk neki tortát. Én hamarabb eljöttem Chibitől, mert felszedtem még Öcsit. A legnagyobb esőben indultam el. Teljesen beázott a cipőm, elázott a ruhám, sőt még a táskám is beázott, pedig ilyen lepergetős az anyaga o.o Ráadásként még egy kocsi is telibevert a megállóban -.- Jól kezdődött! NS előtt találkoztunk még sok emberrel, iszogattunk, jól éreztük magunkat. Kitaláltam, h bónuszként tegyünk rá  neki egy barbit pucsítva és csak akkor eheti meg a tortát, ha kinyalja xD Hát ez meg is történt, videó is készült, a tortából sokan kaptak. Case egy egész szeletet a szájába xD Készült sok vicces és előnyös kép. A cukor máz kicsit nagyon fogott és mindenki piros volt a végén xD Petike is kapott a tortából *kézmozdulat* xD
Mátéka :3

Mindenki boldog volt. Ment a party rendesen, de én már 3 körül nagyon álmos voltam, mert előtte való nap 4kor keltem t.t Öcsivel fél 4kor le is léptünk. Aztán jól megszívtuk, mert semmi sem járt még szinte, úgyhogy sok megállót lesétáltunk. Aztán állva aludtunk a megállóban (Y) Végül 5re haza estünk. Öcsi lovagias akart lenni, h megvár míg lemosom a sminket meg átöltözök, fogat mosok, de bealudt xD Kiszolgáltam magam a ruhatárából, mert a pizsim is elázott a táskámban, aztán befeküdtem mellé és aludtunk jó sokáig.
Befestettem a kis Derry haját és nagyon jó lett *-*

Vettem púdert és púder ecsetet *-* Kellett már.

Elérkezett Chibi szülinapja. Én már pénteken este átmentem hozzá, h segítsek előkészülni másnap. Reggel hajnalok hajnalán fél 9kor keltünk xD Elmentünk megfürödni meg minden. Volt ott hajfestés is fogkefével!! xDD Nagyon vicces volt. Ott fésültem Chibi kis haját a sörtékkel xDD Míg a festék dolgozott addig mi hozzáláttunk a muffinhoz, majd jött a kókusz tekercs, sok szendvics meg nem is tudom még mik. Aztán megérkezett az első paragrafus: Dév, Netta, Manic, Neshi. Mi még nagyba készülődtünk, sehogy sem álltunk, kicsit el voltunk csúszva. Befalták a pogikat amit kaptak és ültek a szobában, mint a jó gyerekek. Aztán Gaara hívott, h mondjam azt Chibinek, h ő meg Derry nem jönnek, mert meglepik lesznek. Hát én nagyon jól alakítottam a szerepemet, mindenki elhitte! xD Kitelepedtünk a sufniba xD Aztán onnan tovább vándoroltunk az udvaron lévő padokra. Aztán megérkezett még Misa, Barbi és Cili. Majd megérkezett Derry és Gaara. Chibi épp a husinál ügyködött így simán be tudtak ülni közénk és elvegyülni. Dév felügyelte a hús készítést! xD Aztán Gaaraék lelepleződtek. Kész lettek a finom kaják is. Volt ott rizs, krumpli, sült hús *-*
Gaaraval igazi paraszt módjára faltunk! xDDD

Íme a kis farkatlan *-* Olyan kis édes volt!
Gaara idomító trükköket mutatott be nekünk! Nagyon vicces volt xDDD
Jöhetett a torta! Gaaraval ketten vittük ki és még tűzijáték is volt rajta *w* Nagyon jól nézett ki.


Egy szelet leesett a fűbe szal az füves torta volt xD
Később eleredt az eső szóval mentettük az irhánkat befelé a házba. Gyorsan bepakoltunk mindent és folytatódott fent a móka! Hülye Manic elkezdett köpőcsövezni, amiből kirobbant egy háború! Végül az egész konyhában kis galacsinok hevertek a földön, vicces látvány volt xD Toltunk twistert is. Hát elég nagy gruppen lett belőle! xD 

Játszottunk soha nemet, megtudtunk újabb titkos és mocskos dolgokat! xD Ez volt a melegítés. Aztán elkezdtünk részegedj okosant játszani. 


Mi Gaaraval párban voltunk, aminek voltak hátulütői. Pl.: igyál annyit ahány füled van, nekünk 4et kellett, a fiúk isznak, annál is innom kellett, ha vki Gaarat választotta egyik ivónak akkor is ittam.. xDD Mi már nagyon jól éreztük magunkat a végére. Természetesen meg is nyertük a játékot! xD Ezután jöhetett az éneklés! Volt ott dont speak, gentleman meg rengetek mese főcímdala xDD Jajj nagyon készek voltunk xD "Szziiiiaaasztoook én megyek aludni" xDDD Jajj hát ezen nagyon sírtunk xDDD Aztán vmikor 3 körül kidőltünk aludni. Jó kis buláj volt. 
Következett a vizsgám. Két 4es és egy 5ös lett, így összesítve 4es :3

Múlt hét szerdán jöttek apumék. Megdobtak nem kevés pénzzel szóval egy adag ruha rendelve is xD Ezután mentem Öcsihez, mert ott aludtam. Találkoztunk Derryvel örsön, h odaadjam neki a német szótáraimat. Beszélgettünk s kiderült, h mindannyian megyünk Grenmára xD Cicával fagyiztunk egyet. Én vanília-csokit vettem, ő zöldalmát.. Végül cseréltünk xDD Ezután vettem egy hamburgert, mert nagyon megkívántam xD 
Megettük felesben és nagyon finom volt *-* Ezután elindultunk haza, elkészültünk és indultunk is Grenmára. Túl hamar értünk oda szóval még fotózkodtunk kicsit a Duna parton, meg csináltam művész képet xD
Elhatároztuk, h mivel van egy óránk elmegyünk piáért. Tekintve, h 1-je volt semmi nem volt nyitva csak a benzinkút szóval ott vettünk drága piát. xD Mire visszaértünk már ment a Grenma o.o Nem értettük. Derry, riszti, Blanka még sehol sem volt. Végül odaértek és közös megegyezés alapján a hídról néztük végig az egészet.
A kilátás jó volt! Menni akartunk még inni, be is mentünk ZP-be, de drága volt minden így végül mindenki ment haza xDD
Csütörtökön volt az uccsó sulis nap. Elsőre nem kellett bemenni hála a tanárnak, 2-on jöttek a bio hair-esek és hát biztos, h nem náluk fogok dolgozni xD Ezek el vannak szállva : D 3. óra szintén elmaradt szal bementem feleslegesen : D Hazajöttem és anyuval nekiálltunk sütögetni húgom ballagására. Csináltunk 3 piskóta tekercset, én csináltam sok raffaello golyót, anyu közben panírozta a húst. Munkamegosztás volt xD  Elmentünk fagyizni is, meghívtam anyuékat : D
Pénteken húgom ballagott. Jó unalmas volt a ballagás xDD 
A lufiengedés tök jó volt!

Balázzsal is pózerkedtünk egy keveset : D Meg még nagybátyámhoz vágtam be egy grimaszt xDD Hát az a kép nem publikus xD Ballagás után nagy lakoma nálunk. Én csak úgy faltam *q* Fincsi krokett és sült fokhagymás kacsahusi *q* nyamm! Sok édesség meg minden! Aztán szenvedtem xD Néztünk még gyűrűk urát is. Jajj a kis Legolas *w* 
Szombaton nem csináltunk semmit. Anyuval megnéztük a bosszúállókat meg a gyönyörű teremtményeket. Asszem ez a címe xD Jó kis film volt : D Közben zabáltunk egy csomó csokit, chipset xD
Vasárnap mentem melózni szóval anyuéktól elbúcsúztam reggel, aztán sprinteltem a vonathoz. Most sokszor dolgozok szal lesz pénzem ruhákra meg mindenre *-*
Fuhh na kezdésnek ennyi : D                      

2 megjegyzés:

  1. Csumi! Örülök, hogy tetszett a múltkori karaoke-m. Remélem ismerős volt amit énekeltem! A csókkirálynál én is ott ültem és hallottam, hogy egy csapat csajóca előttem kórusban segítette a srácot. Hű azok ti voltatok? Ó, hogy nem vettem észre?! Na mind1. Remélem is, hogy legközelebb már felfoglak ismerni. (a névváltoztatás muszáj volt)

    VálaszTörlés
  2. Nem előtted, hanem szinte melletted ültünk, és 3 lány, 2 fiú volt a felhozatal, de igen mi segítettünk neki : D Reméljük!

    VálaszTörlés