2014. február 1., szombat

Random~




















Valamikor még voltunk az én kis Chibimmel vásárolni meg kínaizni *q* Nagyon jól éreztük magunkat szokás szerint ^^ 
Itt voltak nagybátyámék és hozták a kutyájukat a kis Jodát xDD Hát tündéri egy kutyus *-* Ahogy röfög istenem *w*


Kellő képpen megdögönyöztük meg lefárasztottuk úgyhogy a végén el is aludt :DD Egyszer nekem is lesz egy ilyen kutyám! Az elképzelt állatmennyiség számomra: egy mobsz, egy akita inu, egy csincsilla perzsa és egy édes szőrgombóc nyuszi *-* 
 András ezt kapta tőlem évfordulóra :3
 Eljutottam végre körmöshöz is :3 Most vagy 2 hónapig ez a körmöm lesz mire eljutok ismét xD
 A trafikban eléggé unatkozom mikor reggel 6-ra kell mennem szóval pózerkedtem is egy kicsit xD




Vettem magamnak végre hajgöndörítőt is. Eredetileg rózsaszín volt kirakva, nagy boldogan meg is vettem, erre mikor kinyitottam reggel nem szürke volt benne? -.- Rohadjnak meg! xD Amúgy nagyon faszás, kb 10 másodperc alatt felmelegszik :3

És végül, de nem utolsó sorban megvettem ezt *q* Hát a borsos ára sem rettentett vissza *-* Annyira jól néz ki, h képtelen voltam otthagyni u.u Ez lesz a vesztem egyszer xD



 Ez a macska rajta egyszerűen fantasztikus *-*
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése