2014. április 19., szombat

Miyavi koncert




















Na végül ide is eljutottam. Volt egy újabb Miyavi koncert, pontosabban a 3. amin voltam. Előtte pont dolgoztam szóval nem mentem ki korán. Gáborral és Meduval találkoztunk stadionoknál és onnan mentünk a helyre. Olyan 6 körül értünk ki és tök jó helyünk lett végül. Mindent jól láttunk, nem nyomtak agyon, tudtuk élvezni. A koncert fantasztikus volt. Ez az ember mindig kitesz magáért *w* A hangulat nagyon jó volt. Horizonra nagyon durvát partyztunk, szerintem mindenki azt várta a legjobban xD Vagyis én biztosan : D 
Aztán mikor beszélt így kérdezte, h "jól érzitek magatokat?" közönség: IGEEEEN!! "Tetszik a koncert?" (vagy valami ilyesmi) k: IGEEEEN "Menjek haza?" k: IGEEEE... NOOO Miyavi: "oké, sziasztok"  Vicces volt xDDD
Csináltam pár képet is :3


A végén vettünk kitűzőt magunknak, mert csórók voltunk és csak arra futotta xDD 
Hanna csinált nagyon szép Miyavi rajzot *-*
 Miyavi bácsi ismét egy nagyon jó koncertet adott nekünk *-* Várom a következőt :3
Koncert után Anna anyukája elvitt minket a dabasi külön busszal a nyugatihoz. Nagyon jó kis osztálykirándulás volt! xDD 
Cicával hazaérve éhesek voltunk, ezért összedobtunk egy fincsi tálat *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése