2014. június 9., hétfő

Ballagás és városnézés :3

Már egy ideje túl vagyunk cica ballagásán. agyon unalmas volt és meleg xD Szerencsére annyira nem tartott sokáig. Ballagás után hazamentünk lepakolni majd mentünk az oktogon bisztróba kajálni *-* Nyaminyamii nagyon szeretem, sok fincsi kaja van ott :3 



A nagy evés után én mentem is dolgozni x3 
Elmentünk szabadnapomon császkálni és várost nézni, mert nagyon jó idő volt *-* 

Felmentünk a várba és lőttem pár képet :3
Megvártuk míg jön egy sikló! xDDD

Pózerkedtünk egy keveset is, mert megtehetjük xD

Igazán művészi :D

Volt fent kenyérlángos és olyan jól nézett ki, meg olyan jó volt az illata *-* Nagyon megkívántuk, de nem volt kiírva ár, úgyhogy tuti drága volt xDD

Végre voltam a várban is, jól körbejártuk, bekukkantottam a Széchenyi könyvtárba is :3 Úgy bemennék körbenézni meg olvasgatni egy kicsit *-* A végére teljesen ránk sötétedett, úgyhogy olyan 9 körül elindultunk haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése