2015. január 14., szerda

Visszatérés~ Coldrain, Crossfaith koncert Bécsben




















Pont ma van fél éve, hogy nem adtam magamról itt életjelet. A munka mellett nem igazán tudtam összepárosítani a dolgaimat így volt amiről le kellett mondanom egy időre. DE most, hogy már e tudom osztani az időmet rendesen újból nekiállok a blognak és megpróbálok minél sűrűbben jelentkezni ^^
Mikor láttam, hogy ismét jön a Crossfaith a közelbe nagyon elgondolkodtam rajta, hogy megyek a koncertre. Aztán mikor megláttam, hogy a Coldrain az előzenekar már biztos volt, hogy megyek. Senki nem tudott jönni akit ismertem így húgomat fűztem be, hogy jöjjön velem. Az út felét kifizettem neki meg a jegy felét :D Hát nem vagyok jó fej?

 Lefoglaltam egy 2 ágyas szobát, erre kaptunk egy 4 ágyasat, el voltunk kényeztetve xDD Mondjuk az odatalálás nem volt zökkenőmentes, mert senki nem tudta honnan megy a 9es villamos.. Megjegyzem a pályaudvar mellett volt.. xD Mindegy megtaláltuk nagy nehezen :D 
 Indulás előtt azért még google maps-en megnéztük merre és mivel is kell mennünk a helyre :DD 
Egy kis szenvedés után megtaláltuk a helyet és boldogok voltunk xD Amúgy esküszöm lassabban telik ott az idő.. Ki volt írva, h 3 perc műlva jön a villamos, erre kb 10 percet vártunk rá.. :D A koncert előtt a tagok csak úgy szaladgáltak kint előttünk o.o Vicces volt :D Mire beengedtek minket megfagytunk :( 
Bent úgy volt, hogy húgom hátulról fotózni fog, de alacsony volt a színpad így kb semmit nem látott így beállt mellém. A 3. sorban voltam, aztán már az elsőben egy kis idő után xD
Hónaljkutyaaaaaaa xD


 Az egyik álmom vált valóra mikor a fiúk felléptek a színpadra *-* Minden számot torkom szakadtából énekeltem, a kedvenceim voltak *-* Zárásnak a The Revelation volt és ááááh megőrültünk *-* Iszonyat jó volt ez a kis minikoncert tőlük *-*




Utánuk jött a nevüket nem tudom második előzenekar ami nekem nem tetszett.. Itt tartottunk egy kis pihit xD
Utolsóként jött ugyebár a Crossfaith :3 A kezdésig ilyen tök menő zenét nyomattak, nagyon adtuk rá. Volt ilyen menő bemondó hang is, hogy mennyi idő van még kezdésig.



Tatsu és a kis szerelmem Teru - aki levágatta fürtjeit rövidre, de így is sexy - már kezdés előtt fent járkáltak, mert ugye állítgatniuk kellett a cuccokat. Tök jó kis szólókat nyomtak. Terunál természetesen volt egy üveg whiskey.. kis alkesz :DD Ivott ránk :D







Mint az első koncert ez is nagyon nagyon nagyon jó volt *-* Még húgom is csapatta meg headbangelt, mint állat. A víz ömlött rólunk. Teru ismételten bevetette magát a közönségbe. A secuboy megpróbálta kihúzni, de tök vicces volt, mert így nyúlt hátra a kezekért és húzta jobban befelé a tömegbe magát XD Ott szakadtunk xD 
Adott nekünk whiskeyt is, szóval jó volt a hangulat :3
Megint volt tömegvadítás.. Mi úgy kapaszkodtunk a színpadba, mint állat xD Volt halál kerék és összefutás, meg miegymás  :D Durva volt azért :D Látszott mindenkin mennyire élvezi. Akkora csapatás volt, hogy a végén tökre megsajnáltuk a 2. előzenekart, hogy náluk alig ment a tombolás, meg nem igazán tudták megmozdítani a tömeget :D


Jó kis szag lehetett a bőrcucc alatt xDD

Az elmaradhatatlan vetkőzés természetesen megvolt itt is *q* És nekem pózolt! U.U

A végére egész popógyűjteményünk is lett xDDD
Nagyon élveztem ezt a 3 és fél órás koncertet *-*Kellően lefáradtam a végére :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése