2012. szeptember 4., kedd

19. születésnap

Szülinapi ajándék gyanánt végre megszabadítottam magam a vörös hajamtól. Először nagyon szokatlan volt, de utána már megszoktam. Muszáj voltam váltani, mert a vöröstől nagyon hullott a hajam >.< A tervem az volt, h felül szőke leszek, alul pedig sötétbarna, ebből az lett, h alul végül fekete lettem xD Felül erőteljesen szőkülök majd, első nekifutásra ilyen lett, ami nem is rossz. Eddig mindenki azt mondta, h ez sokkal jobban áll, mint a vörös. Ki tudja mikor unom meg xD Aznap még elmentem Gaarahoz hajat festeni és hülyültünk is.  Aztán nem vártam már meg míg lemossa a festéket, mert el akartam érni a vonatomat. Közben vihar is lett és jól eláztam x33 Kaptam tőle meg anyukájától ilyen varázsteát *w*

Kíváncsi vagyok rá, h milyen lesz!
Másnap mentünk tankönyvosztásra, utána bolt, majd lakás. Nagyon sokat nevettünk! Nyári videók lassítva, gyorsítva, változás szele, szeptember hírnökei x"DDD Jajj elvoltunk xD 
Találkoztam Chibivel is és kaptam tök cuki ajándékokat *-*
 
Húgomtól kaptam sacher tortát *__* Nyámm *q*
A hajam itt barnának tűnik x3
A tűzijáték izé sajnos nem gyulladt meg Q_Q Nagyon fini volt ez is. Itt kezdődött el a hízásom x"DD

Hétvégére bulit szerveztem magamhoz, mert Krisztivel együtt tartottuk meg a szülinapunkat. Derry és Gaara már pénteken lejött. Hülyültünk meg néztünk filmet meg pipáztunk meg minden. Aztán én hamar kidőltem... Fél 5kor xD Másnap 1-kor keltem, fürödtem, sminkeltem, csináltam sütit, összetakarítottam, megcsináltam a hajamat és ennyi xD Aztán 4kor nagy nehezen felkelt Gaara uraság is. Feldíszítettem a házat, addig a többiek fürödtek. Aztán Gaara hercegnő volt, csináltunk vicces videót is! xDD Halihóóó~ Volt ott nagy összeveszés is, de szerencsésen elkészült a torta is... Derryvel kimentünk a többiek elé. Ettünk, ittunk, énekeltünk meg minden. Közben a szomszéd folyamatosan kopogott. Guitar Hero vicces volt, vannak vicces videók xDD Megint soha nem-eztünk, mert voltak új tagok. Danit lebuktattuk xD Vicces volt xD Akkor mikor így senki nem mondott semmit Gaara így benyögi, h "soha nem fújtam még le pronto por pamaccsal egy méhecskét sem" x"DDD Hát én sírtam xDD Egész este alatt vki az epillátorral baszaodott, főleg Gaara.. xD Közben a szomszéd még mindig kopogott a falon, meg verte az ajtónkat.. pedig normális hangszínen beszélgettünk és még zene sem ment... Volt ki mit szeret/nem szeret a másikban játék és érdekes volt, meg igazából sztem jó is. Aztán voltak veszekedések is, amik nem maradhattak el. Krisztivel mi ismét a zónában voltunk xD Reggel 5 körül feküdtünk le és még akkor is kopogott xD Reggel 8 körül szintén, h keljünk már fel és már a szomszédoknak is rikácsolt.. Kajak pofán fogom verni ezt a csajt. Danitól egyébként ajándékba kaptam piát *-*
Fél 2kor az utolsó paragrafus is elhagyta a házat. Nekiálltam takarítani, mert jött Szabina és Balázs.
Mócim hozott tök finom tortát *___* Gumicukros meg minden nyámíí :3 Faltuk! Aztán én vettem a gyümiket, amiből alig bírtunk enni a torta után. Néztünk Ali-G-t és szakadtunk ismételten xDD Este ment el Szabi a 8as vonattal, Balázs meg kicsit később.Szabitól eddig kaptam egy piát ajándéknak, ami Olaszországból van. A másik még hátra van, mert nem tudta még elhozni x3
Összességében jó kis szülinap volt! :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése