2012. szeptember 17., hétfő

Tömkeleg

Hát ismét van egy nagy adag lemaradásom.. igazából a felét annak, h mi történt már elfelejtettem xD Telóképekkel emlékeztem kicsit, de tuti van ami kimaradt x3 Sok nap unalmasan telik, mert szalon miatt nincs sok időm meg dolgozni is járok.. x3 Túl vagyok egy szezon nyitó NS-en, ami fúú nagyon jó volt! Adtuk keményen, volt ott korona, harc, sok kép, tombolás, furcsa párok összejövetele, szóval minden xDD Ns előtt picsámmal találkoztam, majd együtt voltunk szinte végig :3 Kicsit becsiccsentett állapotban mindenkitől megkérdeztem, h "van lilaliliom?" x"DD És próbáltam gyorsan kimondani, de nem sikerült xD
Megismertem végre Petit is és nagyon kis aranyos volt :3 Ott zaklatott közös kép miatt és született pár xD


Derry
Hazaértem NS-ről aludtam, majd 2kor keltem, összekészültem ismét és mentem át Szabihoz, mert ismét mentünk bulizni xD Fuhh durva egy hétvége volt, csapattuk rendesen :D Vicces volt. Reggel hazafele mentet vettem le a kártyáról pénzt, voltam tescoban is és ismét aludtam szinte egész nap xD Aztán kövi héten délutános voltam  és olyankor sehova sem tudok menni x3 Ráadásul a rendelt szoknyám sem jött még meg, pedig gyorspostát fizettem direkt >.< Szerdán és pénteken dolgoztam. Pénteken mentem Manichez és szülinapoztunk, jó volt, elvoltunk xD A torta balesetet szenvedett út közben sajnos, de ettől még finom volt :c Karaokeztunk és vicces volt, linkin park verseny, és 2. lettem :3 Yue belefejelt e tortába, kiöntötte a sört.. szóval hozta a formáját xD Hajnali 2kor ledőltem 1 órára aludni, majd Manic keltett 3:40kor, mert mentem fél 6ra dolgozni x3 Aznap hulla voltam és szenvedtem rendesen >.< Délben végeztem, hazajöttem, ettem, fürödtem összekészültem és mentem 6ra westendhez, mert mentünk Arniék koncertjére :3 Természetesen mindenki késett csak én nem..Mind1. Jó sokan lettünk és kb senkit sem ismertünk, de összespanoltunk mindenkivel xD Koncert előtt eldöntöttük, h inni fogunk, gyógyszerre nekem nagyon jó volt xD Megvettük a nagy, kecses kalinkát a kisboltban Derryvel és Krisztivel, bekevertük és nagyon erősre sikeredett és omg xD Jó kedvünk volt xD "Te meleg vagy?" xD Szegény srác. Kint randomkodtunk, majd bementünk koncertre és wúú nagyon adtuk neki :D 
First Memories :3
Mondjuk sok mindenre nem emlékszem, de nem baj. Csináltunk sok képet Krisztivel, van uke-seme képünk is xD Jajj nagyon jó kis buli volt^^ Hajnali 1-2 körül elindultunk hazafelé, vagyis "menjünk vecsésre".. mi nem mentünk vecsésre xDD Szóval nyugatinál egy órát szenvedtünk, mert nem tudtuk eldönteni, h hová menjünk. Mi Krisztivel kajásak voltunk szal kajára szavaztunk és próbáltuk meggyőzni a többieket. Végül Arnit és Mikit sikerült.. majd aztán mégsem xD 1 óra után elindultunk Krisztivel gyrosozni, mert Derry áruló volt és ő elment vecsésre :CCC Végül oktogonon felfedeztünk egy non-stop mekit és inkább odamentünk *-* Ettünk sajtburger menüt és Kriszti hamarabb megette, mint én :O Csoda. Nagyon fáradtak voltunk és volt másfél óránk fél 5ig xD A végén már csukott szemmel beszélgettünk egymással és a biztibácsi egyszer odajött, h minden rendben van-e xDDDD Végül fél 5kor elindultunk haza és melegítő öleléssel búcsúztunk el, mert kibaszott hideg volt X__X Közben 3 angol is megtalált útbaigazításért xD De el tudtam nekik magyarázni mindent szerencsére xD Ahogy felültem a vonatra kb bealudtam és nem is emlékszem, h kerültem haza csak arra, h már sétálok hazafele és nagyon hideg van xD Meg, h beflesseltem, h túlmentem szecsőn xDD Na mind1, jó kis este volt ez is. Hazaérve egyből kidőltem, mert már nagyon kivoltam.. 3 nap alatt 4 óra alvás.. kicsit betett xD Gábí jött kettőre, h bemelírozzam a haját és sikeresen elaludtam xD De hamar összekaptam magam xD Aztán hozzáláttam és végül vágtam is belőle meg be is göndörítettem xD 

Elment, ettem finom rament *-* Utána fürdés, hajmosás és éjfélkor kidőltem. Azért nem hamarabb, mert húgom kitalálta, h fonjam be a haját parkettába..ok xDD Többet ilyet soha xDD Fúhh sztem tuti van ami kimaradt, de mind1 xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése