2012. november 3., szombat

Chibi és Nippon Shoxx vs Night Of Terror – Halloween Special

Kedden szalon után taliztam Chibivel. Mivel kint hideg volt elmentünk Westendbe melegedni meg minden. Bementünk pár boltba. Sokat időztünk Claire's-ben, mert annyi jó cucc volt *w*


Találtunk sok cuki dolgot *__* Felkészültünk a télre és állati bőrbe bújtunk xD Én pingvin voltam *w* Aztán nagy nehezen találtunk üres kanapét ahol döglöttünk egy kis ideig. Volt egy tök vicces csávó aki így röhögve nézett végig rajtunk.. vagyis így vigyorgott, de olyan sejtelmesen x"DDD Hát szakadtunk xDD Aztán volt kutyakaki a tetőn is.. bár nem értem miért pont kutya.. meg mit keresne ott, de az lett xDDDD Találkoztunk jó pár ismerőssel is, de ezt már megszoktuk :DD Volt még ott formás seggű páwa csávóka is xDDD Jajj nagyon vicces nap volt.
Másnap NS volt. Előtte még befestettem barátnőm haját, ami egy laza 5 órás munka volt x_x Azt hittem sosem lesz kész x33 Öcsi eljött elém a szalonhoz és szegénynek várnia kellett kicsit, de nem akart bejönni szal kint volt. Aztán elindultunk hozzá. Megint harcoltunk és megint én lilultam be.. xDD Aztán kockultunk meg zenét hallgattunk, imádva lettem azért, mert szeretem a Lycaont xDD Aztán öltöztünk, szépítkeztünk, szörnyülködtem a haján meg minden, majd nagy nehezen elindultunk fél 11kor NS-re. Be akartunk menni fogarasi tescoba, de pont akkor zárt be.. nagyon jó volt.. vártunk még 1 trolit.. elmentünk Arénába, de az is zárva volt, a troli pont elment előttünk szal elsétáltunk keletibe. Ott meg már nem járt a 7-es busz meg ezek szal vmi éjszakaival mentünk blahára. Elmentünk oktogonig, mert kajásak voltunk és vettünk mekiben kaját. Siettünk a villamoshoz, de nem kellett volna, mert kb 20 percet vártunk rá.. Mondjuk annyi eszünk nem volt, h lesétáljunk nyugatihoz :"D Bementünk éjjel nappaliba ahol vettünk narancsot a vodkához jó drágán x33 A megállóban bekevertük a piát és elkezdtünk inni. Jött a buszunk és tele volt szal nem fértünk fel.. A kövi több, mint fél óra múlva jött.. Elkezdtünk piálni, de nem melegített szóval melegítettük egymást, mert nagyon hideg volt x33 Aztán nagy nehezen befutott a busz is, elindultunk lyuk felé. Negyed 2re siekresen oda is értünk és már kezdett jó kedvünk lenni. Megittuk a piát kint gyorsan aztán mentünk is befele. Ruhatáraztunk majd belekezdtünk a buliba. Volt cuki pókicám *_* Aztán volt egy jó másfél óra amikor nagyon jó számok mentek és végig tomboltuk *__* ahww~ nagyon jó volt, adtuk neki rendesen! Amíg ott voltunk nagyon jó volt a hangulat meg a zenék is szal csak jót tudok mondani a buliról^^ Tök hamar vége lett sajnos T_T Elindultunk Öcsi rezidenciájára. Hát kicsit K.O-k voltunk.. én a metrón el is bóbiskoltam kicsikét.. Aztán megérkeztünk a lakásra, reggeliztünk majd elmentünk aludni. Hát én nagyon hamar bealudtam x33 Vmikor 11 körül felébredtem, majd visszaaludtam. Aztán délben csörgött az ébresztő, de el lett hallgattatva szal 1ig aludtunk. Aztán csata reggel megint és megint rajtam látszanak a nyomok -__- Néztük animét is ami tök jó volt *___* Bár néha azért erőlködnöm kellett, h ne aludjak el, mert nagyon fáradt voltam. Néztünk Mónika show-t, mert nagyon befanoltuk az ördögöst részt, amit én már rongyosra néztem annó, de Öcsinek új volt xD Akkor néztünk még Vektort meg Harry fogoly és az azkabani Pottert is xDD Közben majszoltunk csokit meg gumicukrot *w* Nyámíí~ a 6:15-el jöttem haza és kicsit kész voltam, ki is dőltem nagyon hamar x33 Másnap meg dolgoztam x3 Összességében nagyon jó kis buli volt *__*
Ma meló után átmentem Gaarahoz. Baromkodtunk megint egy sort xDD Jajj nagyon jó volt, rég volt már ilyesmi tali :// Most meg alig várom, h aludhassak, mert nagyon fáradt vagyok már és leragadnak a szemeim x33

6 megjegyzés:

  1. Harry fogoly és az Azkabani Potter ! ! <3 xDDD

    VálaszTörlés
  2. Baze elírtam xDD Jó, h szólsz xD

    VálaszTörlés
  3. ezt én is észre vettem lelkeim. =D

    VálaszTörlés
  4. szia:)
    nagyon tetszik a blogod, be is követtem!!
    Ha nem nagy baj, megkérhetlek , hogy kövess vissza?:)
    Előre is köszönöm,
    puszii:)
    http://zsaniiblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Köszi szépen^^
    Megvolt : )

    VálaszTörlés