2013. február 18., hétfő

Valentin nap *w* ♥

A cenzúrát nem hagyhattam ki xD
Öcsivel úgy döntöttünk, h valentin napon elmegyünk japán étterembe, majd ezt leváltottuk svédasztalos étteremre, de végül bowlingozni mentünk. Suli után átmentem hozzá, természetesen még sehol sem tartott a készülődéssel : D Nagy nehezen összeszedte magát és elindultunk sugárba. Kaptunk sexy cipőket és indulhatott a menet. Én kezdtem és kicsit izgultam szal egy bábút sem találtam el xDD Nem lényeg, utána már ment xD Első menetnél kikaptam, de kb csak 3 pont különbséggel  : D
Második menetre már összeszedtem magam és rendesen elpicsáztam Öcsit x"DDD A kép a menet felénél készült, a végén nekem olyan 87 volt talán, Öcsinek meg olyan 40 körül xDD Jajj nagyon jól mulattunk : 3 Miután végeztünk a bowlinggal ettünk.
Mivel valentin nap volt, ezért szív alakú pizzát kaptunk : DD Rá volt írva ketchuppal, h Love : DD Ez már túlságosan szerelmes pizza volt xDD Egész hamar befaltuk, én jól is laktam, Öcsibe még fért volna xD Késsel villával ettük, mint a sznobok és Öcsi mondta, h egyem már kézzel, mert rosszul áll a kezemben a kés és a villa -.- Köcsög xDD Pedig tudok úgy enni, a baj nem azzal volt, hanem, h pizza.. azt kézzel kell x"DD Mindegy xD Pizza után bementünk mimoba biliárdozni és én nyertem!! *-* Kezdők szerencséje : D Mimo után irány haza. Már nem tom mit csináltunk még xD Ja de, játszottunk kérdezz-feleleket és nagyon jó volt :3 Másnap elkísértem őnagyságát suliba, utána jöttem haza. Elmentem orvoshoz, mert beteg vagyok és kiírt szerdáig, de szerdán vissza kell mennem kontrollra, h kiír-e még tovább. Hazajöttem, sütöttem sütit, összekészültem és mentem vissza Öcsiékhez. Este megnéztük az így neveld a sárkányodat *-* Hát nagyon kis édes mese *-* Volt nagy családi vacsi is fincsi kajákkal : 3 Aztán este elég hamar kidőltünk xD Másnap hamar felébredtünk, de csak 3kor másztunk ki az ágyból. Jöttem haza a 4es vonattal, mert anyuék hazajöttek és ma már vissza is mentek szal csak 2 napot találkoztunk x3 Röviden ennyi történt mostanság : D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése