2013. március 14., csütörtök

Majdnem egy hónap

Fuhh majdnem egy hónapja nem írtam, de egyszerűen nem volt időm rá x33 Sok minden történt úgyhogy ideje pótolni, bár részletesen nem emlékszem mindenre x3
Volt egy tali Gaaraval ahol elmentünk westendezni. Nem akart jönni a kis kujon, de elrángattam :c Eredetileg csizmát venni mentem, de nem találtam szóval evésbe fojtottuk bánatomat xD Ez egy torkos nap volt xD Kezdtük a KFC-ben, ahol vettünk 1-1 B-smart menüt. Gaara meg így benyögi tök random, h "jajj köszönöm nővérkém, h meghívsz" x""DDDDDDDDDDD Hát sírtunk xD Ráadásul a kis flegma csávó volt pont xD 
Hamar betermeltük a zsákmányt xD Jellemző xD 
Vettünk bubble tee-t is, ami mézdinnyés volt és a bogyók pedig nem tudom xDD Nem emlékszem xD Nagyon jó választás volt megint a tea, mindig összehozunk vmi finomat xD Rákerestem google-be a mézdinnyére, mert nem jutott eszembe, h is néz ki xDD KFC után elindultunk..el..vhová xD Sétáltunk egy csomó megállót, mert tök jó idő volt és majdnem becsábultunk sushizni, de ellenálltunk xD Aztán egy mexikói kajáldába csábultunk majdnem be, mert csak 650 volt a burrito! *-* De erősek voltunk és nem csábultunk el :c Folytattuk utunkat a blaha felé, végül a gyorsétterem gonosz hatalma felénk kerekedett és megint becsábultunk KFC-be és vettünk longer menüt és gyhorsan hozzá is adunk a menühöz 3 csirkecombot xD Bár nem ilyen könnyen, mert ahogy ott mondtuk, h "add a menüdhöz!!! :@" x"DD Hát el kellett fordulnunk, h röhögjünk, mert nem bírtuk xD Végül nekem kellett kikérnem a kaját és csoda volt, h nem röhögtem el annyira xDD
túl ettük meg egy kis privát részen xD Az egyik csirke szőrös volt xDD JAJ xDD Aztán a csontok közül kiszopkodtuk a husit, mert máshogy nem lehetett hozzájutni xDD Aztán a nyelvünket dugdostuk a csontok között.. x"DD Szép látvány volt, de mi nagyon nevettünk xDDD Ezután villamossal mentünk, h elérjem a vonatomat. A metrónál turisták lettünk. "Ich spreche nicht auf deutsch, english!! :@" xDD Gaara ezt nagyon viccesen mondta gyorsan xDD Aztán beszéltünk még ott csehül is meg svédül keverve xDD És tényleg azt hitték, h külföldiek vagyunk xDD Vicces volt xDD
Itthon befaltam még a belga csokimat is *-* Persze nem az nap, ez egy másik nap volt xDD Eredetileg 1-2 darabot terveztem, de tudjuk, h működik ez xDD 
Találkoztam picsámmal is, és vele is KFC-ben ettünk, mert meg kellett kóstolnunk az új iTwist-et :3 Én nem tudtam választani a sajtos és BBQ-s között xD Végül sajtos lett. Chibi meg így megkérdezte, h "mi az a bébékú?" x""DDDDDDD Hát én kifakadtam xDD
Végül vettünk még egy longert is az iTwist mellé meg beruháztunk egy bubble teere és egy jégkására *-* Az enyém zöldalmás volt narancs bubikkal *q* Nagyon fini volt *-* Random találkoztunk Zsuzsival, Meduval, Gáborral meg Miyavival, mert szinte pont melléjük ültünk le xD Beszélgettünk vicces témákról és, h ki hány emberrel smárolt és utána rangsoroltuk őket, h ki volt a legjobb xDD Kész volt xDD Jó kis délután volt :3
Szalonban Szabival befonattam a hajam ilyen kis hercegnősre *-* Nagyon jó volt *-* Egy kisfiú még a buszon mondta is, h milyen szép a hajam : 3 Olyan kis édes volt^^ Pénteken Öcsinál aludtam. Befestettem Gábor és Zsuzsi haját, Zsuzsiét le is vágtam és végül Medu is beült egy kis vágásra xD Kaptam rózsát nőnapra *-* Másnap korán keltünk. 9-re volt állítva az ébresztő, de az istenért sem tudtunk felkelni, ráadásul az első ébresztésre szinte fel se keltünk x3 Végül fél 11-kor sikerült nagy nehezen kimászni az ágyból. Én kezdtem a sort, aztán Öcsi is kénytelen volt : D Összekészítettük magunkat gyorsan haj ügyileg meg minden. Reggelire müzlit ettünk :3 Utána indult a torta vadászat, mert nem volt időm sütni anyunak szóval venni kellett. Végül árkádban vettem egyet a szamosnál. Csokis-vaníliás-epres parfétorta *-* Megvettük és indultunk a vonathoz, mert szombaton Öcsi jött hozzánk, bemutattam anyunak meg Lacinak. Nem szedték szét annyira, bírta a kiképzést xD Volt sok jó kaja *-* Habzsoltunk! Úristen nagyon sokat ettünk. Anyu elől tök jól elrejtettük a tortát, észre se vette. Voltunk tescoban is vásárolni, nem találtam magamnak műzlit, se melegszendvics krémet t.t Viszont belecsentem pár dolgot a kosárba xD Anyu kérdezte is, h mi ez a magánakció? xD Mondtam neki, h én gondolok magunkra és veszek finomat xDD Erre csak röhögött xD Este volt finom baconos rántotta, Öcsi megszerettette velem a bacont : DD Fuhh nagyon bezabáltunk. Odaadtuk anyunak a tortát, gyertya helyett csillagszóró volt rajta :3 Meglepődött rendesen^^ Enni már nem ettünk belőle, mert mindenki fullon volt xD Este néztük a kis Yohio-t az eurovizios dalfesztiválon : 3 Aztán vmikor hajnalban kidőltünk. Reggel arra keltünk, h a szél csapkodja az ajtónkat -.- Mi meg azt hittük anyuék trollkodnak, de nem xD Vasárnap is egy csomót zabáltunk xD A torta viccesen összeesett másnapra és csak kanalazni lehetett xDD Körbeültük és úgy ettük. Ilyen éhezők viadala fíling volt xDD A 8-as vonattal Öcsi hazament. Én másnap nem mentem suliba szal este még sokáig fent voltam xD Másnap anyutól kaptam big mac-et mikor mentek vissza. Húgom is ment velük ki szal enyém a ház xDD Unalmamban pózerkedtem kicsit : D




Nagyon játszhatnéka volt : D
Vettem új tornacipőt is. Találtam tök kis menő szegecseset *-*
Kedden felmondtunk Szabival a szalonban. A főnök kicsit kiakadt és elkezdett lehordani minket mindennek, de semmi alapja nem volt, csak muszáj volt neki köcsögösködnie kicsit, bár nagyon nem tudott mondani semmit : D Átmentünk suli tanműhelybe és sokkal jobb, vihetünk sok modellt festésre, vágásra, mindenre! Szóval kedves kis olvasók, ha szeretnétek jöhettek hozzám! Ingyen van! Jelentkezni facebook-on vagy itt komiban xDD Bátran-bátran! Első nap csináltunk marcellt, h lássa, h megy. Utána levágtam Szabi haját is és tök hamar eltelt a nap : ) Tegnap találkoztam Chibimmel megint. Elmentünk westendbe enni. 
Megint a KFC mellett döntöttünk xD Chibi vett egy zinger menüt, én egy brazer menüt és faltunk : D Nagyon fincsi volt *q* Közben Gaara próbált minket elcsábítani, de nem sikerült neki xD Elmentünk újpestre piercinget szúratni. Vagyis csak Chibi xD Spontán ötlet volt. Videó is készült róla : D Aztán indultunk haza : ) Fuhh hát azt hiszem behoztam minden lemaradást xD

2 megjegyzés:

  1. Nem vették észre, hogy nem voltál egy hétig, mert 4 napig ünnepelték, hogy eltűntél. Hol voltál? Névtelen alkoholisták klubja? Ahogy valamelyik nap észrevettem rajtad, nem hatott. A hátizsákod zörgött az üres piás üvegektől és áradt belőled a piaszag.

    VálaszTörlés
  2. Prüntyi állítsál most már magadon, mert tiltani foglak a gecibe most már -.- Nem feltűnő, h 14:13kor ezt raktad ki magadhoz és 14:14kor meg már itt van kommentként -.- Arról nem beszélve, h még annak idején tőlem kérdezted meg, h kell névtelenül írni és rá 5 percre kommenteltél névtelenül -.- Legalább ne lennél ennyire amatőr..

    VálaszTörlés