2013. szeptember 12., csütörtök

Esküvő még augusztusról xD

Táska az esküvőre :3



















Augusztus 16-án utaztam le apuékhoz Monostorpályiba. Reggel 8:23-kor indult az IC a nyugatiból. Menő járat volt asztallal meg személyre szabott töltővel *-* Az út majdnem 3 órás volt, de hamar eltelt. Kicsit túlzásba vitték a légkondit és nagyon fáztam szóval beöltözve szálltam le a vonatról, és húgom be is szólt xDD
Kaptam feliratos colat, persze Nikolettás nincs :"D De nem baj, mostmár ilyenem is van. Kaptam még csokit is amit be is faltam xD 
Apuéknak tök cuki kutyájuk van *-* Sajnos engem vmiért nem csíp, mert állandóan megugatott meg meg akart enni xDD Hülye dög xD 
Az esküvő jó kis eldugott helyen volt, alig találtuk meg xD A hely jól nézett ki, szép volt. A ceremónia tetszett csak halkan beszélt a nőci xD
 Ilyen kis lapokra volt felírva a nevünk meg, h melyik asztalnál fogunk ülni. Mi a Mennyországban ültünk :3


A templomi esküvő nagyon hosszú volt és borzalmas xD Végig énekelték a papok és ismételték magukat.. jajj alig bírtam ki xD 
A ceremónia után jött a csokor eldobás. 3 kis csokorból állt a csokor amiből 2t én kaptam el xD Apu reménykedett benne, h se nekem, se húgomnak nem sikerül elkapnia, mert fizetnie kell.. xD Hát nem jött be xDD Mamám nagyon örült neki, Öcsivel már össze is adott minket kb xDD Vicces volt xD Felhívtam cicát, h elújságoltam neki és az volt a reakciója, h égessem el x"DDDD 
Mariannal :)
A ceremónia után visszamentünk a helyszínre és út közben megemlítettem apunak, h ha az én esküvőmön nem fog dudálni nem állok vele szóba többet xDDD

Visszaérve elkezdtünk nassolni és Adrival rendeltünk magunknak Mojitot, amiről egyetértően megszavaztuk, h borzalmas xDDD Nem tudták finomra csinálni.. xD 
 Már alig vártuk a kaját! xD
Apu készült fel rá a legjobban xDDDD
Volt húsleves, töltött káposzta. Ezt a kettőt biztosra tudtam, h lesz xDD
A tejfölt ilyen kis jin lámpásban hozták ki *-* Nekem nagyon tetszett. 

 Közben egyre csak gyűlt az asztalon a piám xDD Húgommal kb 20 percenként mentünk koktélért xD
A kaja nagyon fincsi volt, én jó telezabáltam magam! *-* A menyasszonyi torta szintén nem ízlett.. mindig olyan rosszakat választanak xDD 
Volt lufipogó, amire apuval beneveztünk. A lényeg az volt, h a bokámra kellett kötni egy lufit és tánc közben ki kellett pukkasztani a másikét. Hát apum annyira beleélte magát, h a végén már csak így repültem, mert ide-oda rakosgatott meg emelgetett. A ruha is lecsúszott rólam.. jó volt xDD Végül döntetlen lett a vége, mert nem bírtunk a másik csapattal xDD De vicces volt. Aztán táncoltunk meg minden, jó kis muri volt :3 Másnap a 3as vonattal jöttem haza, mert mennem kellett dolgozni hétfőn x3
A meló egyébként uncsi, de nem vészes most már. Boldogulok egyedül szinte úgyhogy elvagyok magamnak xD 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése