2013. október 1., kedd

Szülinap :3

Húgomtól kapott torta *w*
Laza egy hónappal szülinapom után ideje leblogolni xD Sajnos a meló miatt alig van szabad időm, 3 hete délutános voltam most meg éjszakában leszek szóval nem tudom mennyire fogok tudni pótolni, pedig lenne mit x3 Na de kezdjük ezzel. Szülinapomon dolgoztam xD Meló után átmentem cicához, rózsával várt és cuki ajándékkal *-* Az ajándékokról majd külön teszek fel képet :D A nagy köszöntések után elmentünk moziba és megnéztük a Szemfényvesztők című filmet. Jó kis film volt, nekem bejött ^^ Mozi után menni akartunk még kajálni, de rájöttünk, h minden zárva van xD Másnap szabadnapos voltam és reggel elmentünk reggeliebédelni kínaiba *-* Nyajj isteni finom volt *w* Aztán egész nap punnyadás meg ilyenek :D
Apuja este ilyen kis finomsággal várt minket és pezsgővel :3 Koccintottunk meg beszélgettünk, majd elvonultunk aludni, mert elég késő volt már : D Jól telt :3 Rengetegen felköszöntöttek ^^ Volt egy NG is a hétvégén amire mentünk és az én drága asszonykám Chibi szervezett egy kis meglepit nekem :3
Jajj hát én nagyon meglepődtem, el is érzékenyültem :3 





















Hercegnős kastély torta *-* Jajj nagyon princess *-* És milyen finom volt meg tömény! Maradt másnapra is, tökéletes reggeli volt :3 Rengeteg kép készült a bulin, de csak néhány felvállalható :"D

Ezekkel a csodás képekkel zárnám ezt a bejegyzést xD Ha terveim jól alakulnak akkor még szerdán reggel blogolok egyet, de nem biztos xD Attól függ mennyire leszek fáradt x3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése