2012. július 10., kedd

Ausztria / Strengberg


Szotyi csak vizes törölközővel bírta az utat :D
Vasárnap dél körül elindultunk Strengbergbe nyaralni anyuhoz. Az út odafele 5 óra volt és persze a legnagyobb melegben tettük ezt meg xD Alighogy elindultunk rájöttünk húgommal, h éhesek vagyunk, ezért bementünk Auchanba kínait venni *-*
Két részletben ettem meg és annyira finom volt *-* Rég ettem már kínait. Az út egész hamar elment, közben zenét hallgattam meg lefotóztam megint mindent xD
Bécsnél esett az eső, de ott mindig szokott azt mondta anyu xD Megálltunk valami pihenő helynél, sétáltattuk a kutyát is és fotózkodtam.
Anyuval :3
Lacival :3

Oed előtt sikeresen bealudtam, de anyu felkeltett, h nemsokára ott vagyunk. Láttam hol dolgozik. Aztán megérkeztünk, kipakoltunk és belaktuk a szobánkat húgommal. Ez ilyen babaszoba egyébként xD Mindjárt mutatom miért!

























Micimackós a függöny *-* Nagyon kis édes xD A falon van még egy kép kisbabákkal xD Kajak megtermékenyülök ebben a szobában a végére xD 
Kaptam egy hatalmas matracot aludni, bár nem igazán tudom kihasználni, mert minden nap már 5-6 körül fent vagyok.. Nem tudom miért, de nem tudok aludni Q__Q Van egy kis polcom is amire kipakoltam mindent xD Én berendezkedtem xDD
A ház egyébként nagyon nagy meg tök jó *-*
Ilyen a kilátás az ablakból /Utca bal oldala

Jobb oldal

Tök jó kis járat van az ablak alatt *-* Ki lehet mászni és így végigsétálni, mint a filmekben *-*


Anyuék szobája


Erkély
A konyha a legmenőbb :3
Este anyu főzött még, de én olyat nem eszek xD Ettem müzlit meg ittam sört! Már első este alkoholizáltam..szép :DD Aztán alvás, reggel fél 6kor felébredtem xD Hajat mostam, hajat göndörítettem, sminkeltem meg minden xD Elvoltam xD


Micimackó a szemüvegben! xDDD
Elmentünk Burger King-be :3



Vannak bajok xD
Burger után lementünk bowlingozni egyet. Nagyon vicces volt! Csoda, h nem bontottam le a pályát xD Csomószor felpattant a golyó és volt hangja xD A kezem szétnyílt közben.. xD Most meg nagyon izom lázam van xD Alig tudok mozogni xD

x""DDDDDD


Estefelé ilyen a kilátás *-* Szerelmes vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése