2012. július 11., szerda

Strengberg 2. nap


























A második nap átlagosra sikeredett. Reggel takarítottunk húgommal, majd ettünk. Gépeztem meg beszélgettem pár emberrel. Felfedeztünk egy nagy pókot a mosogatóban és omg Q___Q Nem tufdtam megölni xD Már ilyen nagy fadarabokat hordtam be az erkélyről, de elhibáztam az első kettőt xD Pajti közben szép szavakkal dícsért xDDD (L) Volt itt minden, sikítás, majd röhögés xD Erre anyu felszólt lentről, h ne röhögj! xD Én meg: "Anyu siess, mert meghaluuuunk!" xDDDD Anyu lemosta a megölt pókot a lefolyóba és elmentünk boltba. xD Találtam egy kinder csokit az úton, de azt a menőbbet! xDDD VIcces volt xD Bevásároltunk, majd elkezdtünk fanta szeletet sütni *-* Voltaka ranyköpések is. "Mai menü vaníliás puding fantával" "Ennek fülzsír színe van" xDDD Jajj vicces volt.
Elvittük estefelé a kutyát sétálni még és tök szép még mindig a kilátás *-* Izomlázzal jó volt dombokon mászkálni xDD 
Tök fura, h itt a max hőmérséklet olyan 27 fok, de nagyon kellemes, nem sülök szét! xD Mondjuk így strandra nem tudtunk elmenni, de sebaj :D Amúgy reggel ismételten 6kor keltem fel, jajj ez nemállapot így.. ez nem én vagyok xDD Fura itt a levegő xD
Este még nem voltunk álmosak olyan 8 fele, ezért húgommal kártyáztunk xDDD Játszottunk 66-ot, zsírt, csapd le csacsit, majd végül BUDIT x"DDDDDDDDDDD Jajj istenem nagyon durván szakadtunk xDDDD Tök régi, meg kb gyerekek játszanak már ilyet, de mi tök jól elvoltunk vele xDD Ott szakadtunk xD "Elvontatom a budit, Remélem bele esel" x"DD Jajj nagyon vicces volt xD
Aztán felfedeztük a nagy pókokat az ablakban Q_Q Legelső képen lehet látni. Hát nem is kel mondanom, h egyszer sem aludtunk még itt nyitott ablakkal xDDD Szerencse, h nincs meleg x"DDD
Anyu nemsokára jön haza, kíváncsi vagyok ma mit csinálunk. Sajnos ez az utolsó előtti nap, mert holnap már megyünk haza, mert máskor nem tudnak minket hazavinni, én meg megyek jövőhét hétvégén Prágába Q_Q Jó lett volna még maradni kicsit :3
Meg tegnap kaptam állásajánlatot anyu főnökétől. Kár, h még van egy év szakmám x3 Tök jól fizetnének meg minden. Na majd jövőre talán :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése