2012. július 15., vasárnap

Strengberg, Amstetten 3-4 nap/Manicnél alvás


























Harmadik nap nem tudom már mit csináltam xD Rossz idő volt meg esett az eső. Sztem filmet néztem húgommal, nem emlékszem már. 
Másnap átmentünk Strengbergbe fagyizni meg szétnézni. Használhattam hatalmas német tudásomat. Voltak ott flegma kislányok akik kb 10 évesek lehettek és műkörmöt ragasztottak maguknak Oo Csak lestem. Aztán tök flegmán néztek végig minket, azt hittem megütöm mindkettőt xD Voltak ott furcsa emberek meg minden.

























Fagyi után elindultunk a plázába. Hát nem tudtuk merre van, anyu is csak sejtette xDDD Tök jó kis utcák voltak. Aztán jött velünk szembe egy City busz szal jó felé mentünk.























Láttam ott undorító rózsaszín kocsit is xDDD
Végül sikeresen megtaláltuk a plázát. Hát először nem tudtuk melyik oldalon lehet bemenni xD Tök bonyolult volt.
Közben Adrival pózoltunk a tükrös ablakokban. Bentről sztem hülyének néztek minket, de sebaj xDD A pláza amúgy olyan volt, mint nálunk a Mamut, kevesen voltak. Ugyanúgy két részből áll és át lehetett menni egy ilyen kis folyosón.
Kilátás a folyosóról

Kilátás és MEKI! xDD


























Bementünk Deichman-ba és tök vicces cipőt találtam xD
Hát ezen behaltam xDD Nem tudom ki képes ilyen cipőt hordani xD Bementünk még Media Markt-ba is körülnézni. Tök kedves volt mindenki. Ott kérdezgették, h segíthetnek-e, és mikor mondtuk, h nem nem vágtak flegma fejet, mint nálunk. Szétnyomkodtam az iPad-et meg a laptopokat xD Tök szépek voltak *-* Anyu végül Sonyt vett aminek örülök :3 Tök jól elidőztünk ott. Aztán elindultunk hazafele.
Szokásos buta fej
Visszafele az egyik körforgalomnál ilyen óriási gyümölcsök voltak. Tök jó! *w* 
Megálltunk egy másik városban, aminek nem tudtam megjegyezni a nevét xDDD Venni akartunk nasit, de zárva volt a bolt xD 
Ettem kebap-ot is, mert még soha nem ettem, és egy világ dőlt bennem össze, h az nem kebab xDDD De elvileg mindkettőt használják. Nagyon fini volt *-* Kicsit beégtem a bácsi előtt. Így tökre bambultam és vártam a kebap-ot, erre megkérdezte németül, h "Wie geht's?" (Hogy vagy?) én meg így "ein kebap" (egy kabap) x"DDDDDD Kicsit se szakadtunk xD Aztán tök jól elbeszélgettem vele és kaptam egy ajándék nyalókát :3
Kaja után megnéztük a kastélyt. A kerítésre babaruhák voltak kiakasztva, mert kisbaba született. Hát ez egy érdekes szokás. Húgom: "miért teszik ki a mosott ruhát?" x"DDDDDDDDDDD Nagy volt xDDDD Elmentünk ezután nézni pár hirdetést, mert anyuék másik házba akarnak költözni. Volt egy tök jó, bár kívülről eléggé szellemháznak tűnt xD Anyu szerint nem xD 
Ha azt a házat választják ilyen lesz a kilátás *-* Most egyébként azon a helyen laknak ami a háttérben van *w* Egyébként míg kint voltam kaptam állásajánlatot anyu munkahelyére. Kár, h van egy évem még a suliból. Meg nem is tudnék még kint maradni. Túl sok minden és mindenki köt ide. Ilyen helyzetekben bánom néha, h nem vagyok forever alone x""DDDDDDD Csütörtökön este értem haza éjfélre. Pénteken mentem fel Manichez estefele, mert ott volt party. Elmentünk Gaaraék elé crazy mamához, mert ott volt A concert. Noémi nem jött Manichez, mert rosszul volt.  A többiekkel a keletiben találkoztunk.Elindultunk Manichez. Ettünk szokásunkhoz híven majd kockultunk x"DDDD Ismét nagy mortal párbajt rendeztünk és jajj nagyon vicces volt xD Játszottunk pár órát, majd guitar hero-ztunk és az is vicces volt. Kriszti scream-je x"DDDD Aztán elkezdtünk piálni és ismét születtek értelmes és csodálatos képek. Hoztuk a formánkat. Reggel 9kor feküdtünk le aludni. Mi Gaaraval befoglaltuk Manic szobáját xD Tök nehezen aludtunk el, meg volt ott vicces "Deeerrriiiii" hangsúly is xDDDD Jajj nagyon nevettünk xDD Akkor Kriszti és Naku alvópóza mindent vitt xDDDD Aznap alig aludtam valamit, nem voltam álmos meg Gaara mindig fejbevágott x33 Feelkeltünk nagy nehezen, ettünk xDDDDD Derry meg Kriszti elment. Mi elmentünk Tescoba. Gaaraval mi voltunk az egyetlen hetero pár és nem engedtünk magunk közé senkit x"DDD Vettünk kaját, majd elindultunk vissza. Bementünk börgerbe és a csaj kicsit aludt már. Kértünk egy sajtburgert meg egy kis krumplit, közben mások kértek két nagy shaket.. erre a csaj odaadta a miénket a másik "pár"-nak, nekünk meg így nyújt két shake-et.. mi meg néztünk, h mi nem azt kértük.. Erre még neki állt feljebb, h mi miért nem szóltunk, h rosszat adott oda másnak Oo Hát ezt minusz 100-ra értékeltük! xDD Aztán vissza Manichez, ettünk xD Megkérdőjelezték a hús sütésemet :C Igaz Manic? >:3 xDDD Kaja után megint nekiálltunk játszani meg piálni xDD Jó volt a hangulat nagyon. Maniccal nagyon szoros meccset vívtunk és majdnem sikerül levernem! :C Megvan az új kedvenc karakterem! xDDD Reggel egész hamar kidőltünk, úgy 6 körül xDDD Nakut kivételesen beengedtük magunk közé aludni, mert most megérdemelte :3 Tök jót aludtam bár párszor felébredtem xD Meg Nakucska állandóan keltegetett, h kezdjek készülődni. Olyan kis aranyos volt, de még volt bőven 1 órám aludni xDDD Kettő előtt jöttem el, mert haza kellett érnem 4re. Összefoglalva nagyon durván jó 2 nap volt! *___* 

2 megjegyzés: