2013. október 29., kedd

Maszlag

Már egy hónapja vagyok éjszakás melóhelyen így nem sok időm van t.t Senkivel sem tudok találkozni, mert nappal alszok, este meg meló x3 Reggeli gyors kaják reggel indulás előtt a burgerben xD Végigeszem az összes napot, kivéve a csütörtököt, mert azt a burgert nem szeretem xD Elmegy a fizum meg kövér leszek a végére xD De nem baj xD
12 órás meló után egy kis jóság és, mert tudtam, h mire hazaérek nem lesz otthon kaja, mert anyunak nem lesz ideje megcsinálni és igazam is volt xD Anyu megdicsért, h gondoltam erre xDD Mikor itthon voltak 2 napig be lett fuvarozva a seggem melóhelyre *-* Olyan jó volt, aludhattam egy órával tovább.

A kis höri Dévid csak úgy nő! Már igazi dagi legény lett belőle. Kicsit jl van etetve meg minden xD Berakjuk a kajás kis dobozba ő meg teletömi a pofiját mindennel és olyankor ilyen hatalmas feje lesz xD Nagyon vicces xD 
Cicával voltunk egyik nap árkádban. Fagyiztunk, ettünk, nézelődtünk. Bementünk Tally-be és kaptam tőle egy felsőt :3
Menő halálfejes, a hátulja meg végig csipke *___* A dekoltázsa óriási szóval kell alá ilyen kis takaró top xD
Anyujával is voltunk árkádban császkálni. Meghívtam fagyizni. Bementünk a CCC-be, ami nemrég nyílt és vettem magamnak cipőt, mert nagyon jó áron volt és volt rá 20% kedvezmény is szóval nem lehetett kihagyni : DD 





Szerelem volt első látásra *-*
Voltunk Gáboréknál is egyik este és előtte még bementünk a kis helyünkre enni egy jót.

Nagyon szeretem a kínait *___* Vettem jó nagy adagot, bár a végét nem bírtam megenni így cicc segített xD Meg vettem szerencsesütit is, mert olyan finom *-* Meg a cetli miatt is xD

Gáboréknál néztünk Walking Dead-et :3 Aztán estefelé elindultunk haza ^^
Volt egy szülinap is ahol bevásároltunk Bandika apujának sörből :D Olyan szépen sorakoztak a szalagon : D
Na egyenlőre mindent bepótoltam :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése