2013. október 8., kedd

Pótlás!

Volt egy Asian Impact még egy hónapja, lassan itt a kövi, de ideje ezt is bepótolnom : D Felavattam a Chibimtől kapott cicás harisnyát, ami, ha vastagabb lenne a lábam már nem hiszem, h rám jött volna xD Vékony koreai nádszál lábakra tervezték xD Nagyon kis cuki volt. Öcsi nem díjazta, el se akart benne engedni, de hát megállíthatatlan vagyok xD Buli elején csináltunk pár közös míg jól néztünk ki xD Úgyis alig van közös képünk x3 A buli nagyon jó volt, jól szórakoztam ^^
 Díjnyertes közös kép Zsuzsival és Gáborral xD
Buli utáni nap nem aludtunk sokáig, mert be volt tervezve egy vidámparkozás Krisztivel és Derryvel, de ők közben meggondolták magukat és elmentek moziba így cicával ketten mentünk el. Kb 10 perc alatt bejutottunk , sztem még annyi sem volt. A sorok egész hamar lementek és nagyon jól szórakoztunk :3


Mivel hétvégén mentünk nagyon sokan voltak, de pl a durvább játékoknál nem kellett sokat sorban állni : D Mindenre felültem, mert nem volt más választásom.. : D A top spin nagyon jó, kár, h nem ültem fel már korábban mikor voltam t.t Le se lehetett rángatni róla xDD A flying circus durva volt, végig sikítottam xDD A tirexen is, mert össze-vissza fityegtem az ülésben xDD Dodgemnél megöltünk mindenkit xDD Ment a harc a nesquikes meg kit kat-es kocsiért xD Jajj nagyon jó volt xD

Estefelé menőn horgásztunk a kisgyerekek között. Volt egy amelyik olyan béna volt, h 10 percen keresztül nem tudta kiemelni azt a rohadt halat, pedig az anyja még bele is akasztotta neki a horgot mikor nem figyelt és akkor sem ment neki.. Már úgy felidegesített xDD Aztán jöttünk mi xD Gazdagabbak lettünk egy maszkkal meg egy ilyen játékkal amit reklámoznak a disney-n xD
 Olyan rossz volt úgy kijönni, h többet már nem lehet menni, mert bezár T_T



















Hazaindulás előtt még kiültünk egy tónak a szélére és beszélgettünk meg lefotóztuk ezt a pazar kis éttermet :D Majd ha sok pénzem lesz betérek egy falásra xD



















Egyik pénteken Chibivel taliztunk, mert mindkettőnknek volt pár órája meló előtt. Bementünk burgerbe enni finomat *-* A menü nagyon finom és laktató volt, jól tele lettünk : D
Öcsi anyukája vett egy törpehörcsögöt *-* Olyan kis pici és aranyos, mindig nyúzom meg dögönyözöm xD Nagyon kis édes *-* David lett a neve, mint a szabaduló művésznek, mert eddig már 2x megszökött : D
30-án voltunk 9 hónaposak :3 Ennek örömére elmentünk egy romantikus vacsorára a pizza kingbe :DD Rendeltünk húsimádó pizzát meg koktélt *.*
Jól bezabáltunk, én már rosszul is voltam a végén szinte : DD 
Megejtettem végre egy esedékes vásárló túrát. Eredetileg csizmát venni mentem, de lett ott más dolog is xD
 Szövet kabát potom 6500 HUF-ért *-* Olyan jól néz ki^^
5000 HUF
Egy farmer, mert ebből sem ártott már új. Bár még kettőt vennem kellene majd kb. Tök jó koptatott az eleje és gyűrött fazonú az egész *-* 

Végezetül pedig a csizma *-* Olyan jól néz ki és akciósan megkaptam 2800 HUF-ért, jól jártam! :3 Vettem még pár apróságot, de az nem lényeges annyira : D
Melóhelyen van két új lány szóval most már nem lesz kidolgoztatva a belem remélem xD 3 hete délutános voltam, semmire nincs időm olyankor, most 2 hétig éjszakás vagyok, ami tök jó :3 Jövőhéten pedig délelőttös leszek, ami megint csak jó, mert 2kor végzek és szabad a délutánom :3 Lassan megjönnek a rendelt cuccaim is, már alig várom *-* Most jól bevásároltam mindenből :3
Szerintem mindent behoztam amivel le voltam maradva : D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése