2012. április 9., hétfő

Események tömkelege

Fuhh jó rég nem írtam xD De azóta nagyon sok minden történt és nem volt időm sem semmire x3 Na kezdjük a 2 héttel ezelőtti hétvégével.. asszem akkor volt mikor Noncsinál aludtunk Gaaraval. Volt ott sok randomkodás , veszekedés, majd kibékülés xD Japán nyelvóra xDD Ja Dani meg Mido is ott volt csak ők nem aludtak ott xD Meséltünk Lipcséről meg Manic vadgalambjáról és Noncsi nem értette.. "Mii beengedtetek egy galambot a szobába? O_O" Hát készek voltunk xD Rendeltünk pizzát is, zabáltunk xD 
Ezt Gaara alkotta xDD Igazi remekmű, és valljuk be.. Sono így sokkal jobb xDDDD
Akkor másnap nekem sulim volt szal én mentem suliba is és daa elment a fél hétvégém x33 Aztán szerdán taliztam egy sráccal és tök jól elvoltunk xD Odajött egy csöves tarhálni és meg akarta enni a csokinkat.. "Adj egy falást!" hát szakadtunk x"DDD Aztán csütörtök-péntek gyakszi és semmi kedvem nem volt hozzá.. Bár egyik nap el kellett mennünk színház jegyeket venni szal vicces volt, mert eltelt a nap hamar xD Akkor szombaton ismét gyakszi. Szabi lekéste  a vonatot szal megvártam keletiben. Gyakszin csináltunk marcell hullámot meg pózerkedtünk sokat xD

Pózolj ultra sexy vízmarcellel xDDD Ez kivételesen tényleg szép lett *w* És még mielőtt valaki azt hiszi, h könnyű elárulom, h NEM az xD Főleg nem félig kopsz babán xD És a hajat csak vízzel lehet formázni. Szóval jól be kell vizezni az egészet és elkezdeni kialakítani a hullámformát..ami hát nem könnyű x3 Meg az elhaló hullám az elején amivel mindig szenvedek Q_Q
Gyakszi után taliztam megint a sráccal akivel szerdán és megint mentünk Feneketlen tóhoz és megint tarhált tőlünk egy csöves xD Vonzzuk őket xD Nagyon hideg volt, ezért bementünk Allee-ba és voltak nyuszik *-* Aztán vettünk csokit és csokiztunk xD Ismételten nagyon jól elvoltunk xD Végül egy párként zártuk a napot. Ohh mily költői megfogalmazás xDD
Megfürdettem a kutyánkat is, mert szegény már szép szürke volt xD Állandóan a koszban hempereg xD
Ilyen kis szürke volt xD De végül sikerült kifehéríteni. Megszárítottam hajszárítóval és olyan volt, mint egy birka xDDD Ilyenkor olyan kis ari *w* 
Suliban fárasztottam Szabit meg tele rajoltam kémián a füzetét mindenféle hülyeséggel xD
Felül látható a gyönyör kézírásom xD És árad az értelem a kérdésből xD "Szeretnéd bedaueroltatni a szemöldöködet?" xDDD Igen, normális vagyok xD
Szerdán késtek a vonatok szal nem értünk be csak uccsó órára suliba. Suli után találkoztam barátommal és elmentünk kelenföldre vmi kis parkba, mert feneketlen tónál mindig megtalál minket vmi csöves. Ott volt öccse meg anyuja szal meg is volt a bemutatkozás. Aztán kiültünk a dombra és elvoltunk. Mellettünk futóedzés xD Vicces volt xD 
Csütörtökn taliztam pajtimmal *w* Jajj nyár óta nem láttuk egymást x33 Nagyon jól elvoltunk :3 Ettünk sajtos kiflit, ami igazából sajtosaljú kifli volt xD Pózerkedtünk jó sokat *-* Született sok értelmes kép xD
 Nagyon kis ártatlanok vagyunk xD

 Rejtáááá~ xDDD
 A mácsó és a csibész xDDD
 Nagyon flegmák xD
 Űbercuki pufókafókafej *-*

Jajj nagyon jó kis nap volt *w* Aztán Gaara hívott, h mikor talizunk meg minden.. aztán nem tudtuk és mondta, h visszahív majd xD Hívott is, h menjek hozzá.. és 2 óra múlva el is indultam xD 15 percet kellett várnom míg beengedett, mert fürdött xD Aztán elvoltunk és néztünk An Cafe live-ot és így ordított. Ott ültem a gép előtt ő meg beszélt nekem és így folyamatosan "mi?" xDD Aztán így a másik szobából beszélt... nézek.. mondom mi? erre mondja..én meg mi?? megint mondja.. én: mii? nem hallok semmit a zenétől xD Aztán megállítottam és röhögtünk xDD Elindultunk Manichez. Tök jól elvoltunk nála meg minden. Guitar Hero-ztunk. Először Gaara gitározott és én énekeltem xDD Hát nagyon vicces volt xD Is this a fantasy.... Mamaaaaaaa~ ooooooooo~ x"DDD Jajj vicces volt xD Aztán cseréltünk. Gaara énekelt xD Belesült a paramoreba meg a linkin parkba és én gitároztam és énekeltem egybe, mert lp-t tudtam kívülről xD Nem vagyok ám fan.. És közben az ablak meg tárva  nyitva, függöny elhúzva xDD Toltunk La Bambat meg Tokio Hotelt is x""DDDDDDDDDD "Arigatou Mashiro-san... arigatou" hát itt besírtunk xDD Készek voltunk xDD Aztán ettünk, kockultunk, trollkodtunk xDD Néztünk feketék fehérent és aludtunk x DMmint én hamar bealudtam és mondták, h röhögtek vmin és én is elkezdtem röhögni álmomban xDD És, h ezen jobban röhögtek és én is x"DD Meg így rákiabáltam Manicre, h "mosd ki!" xDDD Hát ok xDD De elv aranyos voltam xDDD Másnap reggel kockultunk még mortal-nal és hujujj xDD Gaaraval játszottam és sikerült levernem 2x is! *-* De vicces volt, mert azt se tudtuk mit kell csinálni és így mindig kérdeztük, h "Gaara/Momcsi ezt hogy csináltad? nem tudooooom xD" x"DD Hát vicces volt xD Hazamentem, befejeztem Gaara tortáját és jöttem is vissza pestre. Mentünk Gödre Krisztihez. 
Nagyon kis cuki szendvicskék fogadtak minket *w* És finomak is voltak *w* Fújtunk lufikat meg kaptunk barbis partisapkákat xDD Viccesen néztünk ki xD Fújtunk lufit meg verekedtünk a hosszú lufikkal. Pózerkedtünk sokat xD Néztünk megasztárt. Aztán elkezdtünk achtivityzni és hajszín szerint voltunk xD Kriszti-Derry a szőke csapat, Gaara-Dani a barna csapat, Noncsi-Momcsi a vörös csapat xDDD 
 
Hát Noncsival utolsók voltunk szinte végig, de a végére megemberesedtünk és másodikok lettünk *w* Elraboltam egy csomó 6 pontos cuccot xDD Közbe persze megint veszekedtünk xD Aztán Gaara nem érezte magát hercegnőnek xD Tortáztunk is és hát Krisztiéké nagyon egzotikus lett xD Derry nem bírta megenni xD Sztem nem volt vészes xD Kimentünk pipázni az erkélyre és eltörtem egy pezsgőt x33 De a pipát jól megtömtem *w* Készültek vicces képek kint is xD Gaaraval a becuppanós képünk és hasonlók xDD Felvágtuk az én kastélyos tortámat is, ami fini lett *-* Mondjuk a csokimáz kicsit vastagra sikeredett xD 3 szintes tortácska volt *w* Végül Derryvel maradtunk kint ketten és pipáztunk meg elvoltunk xD 3 körül lefeküdtünk aludni és reggel 10kor keltünk. Hazajöttem és jött velem barátom is :3 Itthon csináltunk sütit és sokat zabáltunk meg hülyéskedtünk xD Elvoltunk xD 9es vonattal ment haza, utána meg kockultam xD Fuhh el se hiszem, h beértem magam xDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése