2012. április 30., hétfő

Kívánságlista *-*

Hát ma ismételten feltévedtem e-bay-re és gyhaaaa ismét fáj a szívem pár dologért x3 Ilyenkor úgy lennék milliomos, megrendelnék mindent! Még azt is ami nem kéne! xDDD
Először is pár ruha amit kinéztem magamnak és előbb-utóbb beszerzésre kerülnek *-*
 Ahww~ ezt megláttam és beleszerettem *-* Ballagás után rendelésre kerül *-*
 Ezt már régóta szeretném *-*

 Maga a tökéletesség *__*
 Mivel el szeretnék kezdeni gitározni nézegettem pár gitárt is magamnak és daaah olyanokat találtam, h *_______* Igazából választani sem tudnék közülük, és majdnem mind baráti áron van *-*
 Jézus mária *_________* Ezért kb. ölni tudnék >.< Csak ne lenne 100ezer x3

 Annyira szép *__*
 Alapjáraton utálom a zebramintát, de ez nagyon tetszik *-*


4 megjegyzés:

  1. Nekem is! Annyira jól néz ki, bár a kanjisat jobban elfogadnám :D

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok, biztos megkapjátok.

    VálaszTörlés
  3. Max megveszem magamnak :D A pénzt már megkerestem rá.

    VálaszTörlés