2012. április 18., szerda

Kaménál alvás és DS :3

Múlthéten kedden Kaménál aludtunk Gaaraval, mert szülinapoztunk ismét xD Gaara hozott piát, ami Cherrys volt és blőőőő nagyon utálom xD Azért 1-2 kortyot ittam belőle, de többet nem xDD Kockultunk meg néztünk vidiket. Aztán leoltottam a Kiryut véletlen xDD Mmint az a szám nekem nem tetszett és Kame meg nagy Kiryu fan xDD Vicces volt xD Kame pizzázni akart, de Lipcse óta szegénység uralkodik a pénztárcánkban szóval nem rendeltünk, mert Kame nem akart egyedül fizetni x"DDD Aztán begöndörítettem hajvasalóval Kamécska haját x"DDD Hát nagyon vicces lett xDD Gaaraval nagyon röhögtünk xDD Aztán megcsináltam neki ilyen Uruhásra xD Kame anyuja meg bátyja hazajött szal volt ott "bemutatás" Kame módra xD "Gaara, ő itt a bátyám viking Legolas, Momo ő anya" x"DDDD Hát sírtunk xDD Am Gaaraval beszéltük, h Kame bátyja olyan, mint egy viking, Gaara szerint meg Legolas és így lett viking Legolas xD És képes volt elmondani neki xDD Aztán trollkodtunk Kame gépén és megnézegettük a pózer képeit xDDD Jajj vicces volt xD Aztán néztünk Charlie és a csokigyárat :3 Nagyon kis cuki volt :3 Hajnali 2 körül lefeküdtünk aludni és persze én aludtam el leghamarabb xD Másap 9kor keltünk. Nekem 10:40-re, Kaménak 11-re kellett suliba mennünk. Gaaranak vmikor 7:15 körül, de még aludt x"DDDDDDD Kis lógós xD Átveszi a szerepemet xDD Összeszedtem magam meg minden. Közben Gaara mondta, h jön velem, csak legyek kész 40re.. 45re kész lettem, ő még pizsiben feszített szal én mentem ő maradt xDD Suliban tételfelelések voltak. Irodalomból 2est kaptam, pedig simán lett vna min. egy 3as... mind1.. Akkor nyelvtanból egy tételt tudtam, kihúzták előttem.. Erre mondja a tanár, h visszateszi nekem, ha szeretném.. Mondom ok *-* Erre visszateszi nekem az összes eddig kihúzottat és összekeveri O.o Mondom oké esélytelen, húzok és pont azt húztam ki amit tudtam xDDD Elmondtam neki egy csomó mindent, és csak 5 percem volt, mert beosztotta az időt és csak 3ast adott O.o Rohadjon le xD Mind1 én voltam az egyetlen aki nem kapott egyest xDD 
Szombaton DS volt meg Con. Reggel felkeltem, elmentem boltba, majd mentem ki Conra, mert megérkezett a nyakláncom amit rendeltem, meg eladtam az Enma Ais egérpadomat xD Találkoztam kint egy csomó ismerőssel, elvoltunk, majd én a 3as vonattal jöttem is haza, mert tortát sütöttem Chibinek :3 Délután elkezdte göndöríteni a hajamat és felrobbant a kezemben a hajgöndörítő xD A hajszárító és karácsonyi égők után meg se lepődök xD A hajam csak félig volt kész szal így omg fejem volt.. Lekéstem 2 vonatot a hajam miatt, mert húgom hajvasalóval szenvedett utána és végül sikerült begöndöríteni xDD 
Hát a képen annyira sok nem látszik belőle xD A 9es vonattal mentem fel Pestre és fél 11re oda is értem Ds-re. A tortát beletuszkoltam a táskámba, h Chibi észre ne vegye xD A buli iszonyatosan jó volt *w* született sok OMG kép, amiket soha senkinek! xDD Megismerkedtem Andréval, aki szerencsémre tud németül és vele németül beszéltem xD Nagyon sok jó szám volt és adtuk is rendesen mindre! *w*Gaaraval eltáncoltuk a 7. rózsa táncunkat xD Andrét megtanították "magyarul". Szókincse változatos volt: kurva, te mocskos kurva xDDDDD Sírtam. Közös képnél mindenki pózol, André: KURVAAAAA, Gaara: Everybody say KURVAAAAAA xDDD Megszülettek a KURVAAA képek xDD
Ez a kép mindenkiről csupa előny xD De tükrözi, h nagyon jó party volt xDDD  Hajnalban odaadtam Chibi picsámnak a szülinapi tortáját és tortáztunk sok emberrel :33 Jóra siekredett a torta :3 Lényegében ismételten egy nagyon jó buli volt a végét leszámítva x3 Manic-el és Alexával mentem a keletiig, utána jöttem haza és aludtam délután 5ig xDD Jól tolom xDD Tegnap nem voltam suliban, mert péntek óta fáj a fejem és nem tudom mitől x3 Írt fel a doki gyógyszert szal holnap majd kiváltom^^ Ma megírtuk a matek próbaérettségit és hát örülök, ha épphogy 2es lesz x33

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése