2012. április 27., péntek

Hagyományos kedd

Kedden megejtettük Gaaraval ismét a hagyományos keddet és most csatlakozott Déw is :3 Volt ott sok vicces dolog xD Míg Déw nem jött meg addig pletyiztünk. Megszületett az "avass be, nem bírok várni" mozdulatom xD Táncoltunk Gazette-ra és nagyon röhögtünk egymáson meg magunkon. Akkor etetett velem medvecukrot és omg nagyon rossz íze van >.< Aztán megjött Déw, nagy volt az öröm és büdös volt a lába xDDDD Ott fújkálta magát xD Aztán meg akartuk etetni medvecukorral és mondtam neki, h kólás, nagyon finom xD Erre Gaara nagyon elkezdett röhögni és lebuktunk, h nem is xD Aztán nézegettünk képeket és fikáztuk őket xD Úristen már sírtam a röhögéstől xD "Olyan, mint egy ló! Képzeld a szájához zserbó lábát" xDDDD Jajj vicces volt xD Aztán honfoglalóztunk JUNIOR-ban és hát nem nagyon tudtunk aratni xDD Mire mi válaszoltunk Déw még a kérdést sem olvasta/fogta fel xDDD Aztán 12 évesnek adtuk ki magunkat és Gaara nagyon kész volt xD "fiú vagy lány vagy? G: pasiiii" és az a hangsúly xDD Meg az egyik csajt le buta kínaiztuk xDD Jajj készek voltunk xD Meg így kérdezte az egyik a másiktól, h h hívják és így beírja, h TOM, erre Gaara, mint egy elmebeteg, h "YERRY UHUHUHUHUHUHU" x"DDD Hát én sírtam xDDDDD Nagyon készek voltunk már xDD Aztán Worms-öztünk és én vezettem végig, majd véletlenül megöltem magam, mert Gaara mondta, h space-t nyomjak és bumm xDDD Így ért véget az életem xDD Aztán előjött az anticiklonos sztori is és szakadtunk xDD Ettünk mandarint is meg nemtom már miket csináltunk xD Végre megkaptam a maradék két képet a Lipcseiek közül xD A kép magáért beszél xDD
Kicsit sem röhögtek ám rajtunk a helyiek xDD ÁÁÁÁ xDDD 
Az ártatlan, a csibész és az álmodozó xDD Ez a kép totálisan olyan xDD 
Kedden 6 tantárgyból írtunk dogát és semmire sem tanultam xD Ennek ellenére németből kaptam két ötöst, anyagismeretből is 5öst, szakismeretből 4est, két pont és 5ös x33 Töriből 2 x"DDD Irodalom 3!! xDDD Túl jó vagyok meg kell hagyni xDD
Holnap megyek Battára picsámhoz és házas hétvége *-* Wúúú jó lesz *w*

 Macis pulcsii *w*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése