2013. január 22., kedd

K-pop est Krisztinél, vásárlás Chibimmel és új ruhák *w*

Még 2 héttel ezelőtt hétvégén Öcsinél aludtam, majd másnap szombaton mentünk Krisztihez. Gaaraval találkoztam westendben és kivételesen én késtem. Volt még időnk így elmentünk burgerbe, mert venni akartunk suflét vagy mit, de nem volt így bubble tee-t vettünk. Áfonyás tea volt és epres golyócskák *-* Ahww nagyon fini volt! Metrón jól elszórakoztunk a bubikkal, néhány beragadt majd nagyon becsúszott mikor megszívtuk xD Aztán már nagyon nevettünk és megcéloztunk egy nénit a bubival mikor szállt le, de nem repült el odáig xDD Aztán rájöttünk, h nekünk is akkor kellett volna leszállnunk amikor a néni leszállt xD Aztán kitaláltam, h átlövöm a bubit Gaara szájába és majdnem megfulladt x"DD Jajj itt már nagyon nevettünk xD Aztán visszaérve városkapuhoz megcéloztuk Manic papát a buborékkal, de Gaara elcseszte és leejtette xD A busz út viccesen telt. Megérkeztünk a célunkhoz és bementünk penny-be venni piát. Átvertek a pezsgővel minket! :c De végül vettünk. Krisztinél csemegéztünk meg beszélgettünk. Aztán Noncsinak segítettem rizst főzni és mikor elkezdett futni, mert nem figyeltünk Noncsi így elkezd körbe futni a konyhában, h "úristeen fuuut, fuuut" x""DDDDDDDDDDD Hát besírtunk xD Aztán gyorsan leszedtem a lábast xD Aztán kövi epic dolog: Manic papa nagyon tud ám pezsgőt kinyitni, kinyitja, isteníti magát, majd elkezd kijönni a pezsgő ERRE fölétartja a szaloncukornak! xDD Kriszti meg: neee! erre átteszi a gyümölcsök fölé xDD Kész, itt meghaltunk xD Aztán mondja, h hát úgyis leszedjük a héját.. Gaara: alig várom, h ennek az almának leszedjem a héját xDD Aztán megint játszottunk soha nem-et és azt hittük, h már nem derülnek ki új dolgok, de nem így volt xD Nagyon durva témák voltak, nagyon kész volt xD 
Beszélgetés közben mi gyaruskodtunk Gaaraval xD Nagyon sexyk vagyunk : D
Aztán felvonultunk a szobába ahol nem is tudom hogy, de elkezdtünk just dance-ezni.
Nagyon szorgosan roptuk 2 és fél órán keresztül. A végén már folyt rólam a víz és alig bírtam mozogni, mert elfáradtam nagyon durván. Ez felért egy jó kis fogyókúrás edzéssel. Az iko iko-t nagyon adtuk meg az istambult xD Gaara volt a lány xD  Dani fáraóként aludt, Manic is aludt xD

Pózoltam Kriszti Spongya Bob-jával *w* Olyan édes *w*
Olyan 4 körül lefeküdtünk aludni. Másnap én aludtam a legtovább, ami ritka! xD A 3-as busszal jöttünk fel Pestre. Gaaranak egészet kellett vennie xD Erre ő: "hogy dögölne meg!" xD Dani meg így benyögi, h :bezzeg Manicnek pofára megadnák a nyugdíjas jegyet" hát sírtunk x"DDD Meg volt ott reggeli nagy THROLLkodás is basszus xD Nagyon nagy THOLLok voltunk!  xD Danival bementünk még westendbe, mert volt egy csomó időnk a vonatunkig. Voltunk vásárolni és nagy málhával mentem haza. 
Hétfőn levágtam Niki haját, tök jó lett *-*
Közben még volt időm nyuszizni is *w* Imádom a nyuszikat! *-* Meg kaptam fehér teát is : 3 
Szerdán Chibimmel elmentünk vásárolni ázsia centerbe, de előtte még beugrottunk Manichez beadni a bőröndöt amit kölcsönkértem. Utána robogtunk is ázsiába. Bejártuk az egészet és vettünk sok mindent. Kezdetnek bementünk egy sexboltba (xD) és vettem sok fehérneműt, de ilyen nagyon kis édesek *w* Itt sokat költöttem xD Aztán jöhettek a sminkcuccok! xD 
Vettem alsó meg tincses műszempillát, hozzá fekete ragasztót és anyu hozott nekem Ausztriából még egy szempillát. Ez ilyen partys inkább, mert csillog, de nagyon szép *-*
Vásárlás után pózerkedtünk sokat a buszon :3



Aznap levágtam Zsuzsi haját és ami tök jó lett :3 Pont Erzsikét néztünk és mikor bejöttek a szalonba ennyit hallottak, h "hogy dögölnél meg!" x"DDD Vicces volt xD 
Vettem még két szemhéj púdert is, egy feketét és egy fehéret meg egy alapozót, mert mindjárt kifogy ami most van x3
Csütörtökön suli után átmentem Öcsihez és vittem neki csokikát *-* Annyira finom ez a csoki, h úristen nem lehet leállni, ha elkezded  enni xD Befaltuk a maradékot és elmentünk megint ázsia centerbe, mert venni akartam táskát xD
Végül rá esett a választás *w* Nagyon jó, pont jó a mérete is, az anyaga is, nem szakad szét, mert jó a varrás : 3 Jó vétel volt.
Aztán kb egy hétig narancson meg rántottán éltem, de speckós rántottán xD
Sok-sok pirított hagyma van összesütve a tojásokkal és pirítós kenyér, mert nem hízlal annyira, mint a sima kenyér *-* Ahww isteni!
Átmentem természet fotósba is egy kép erejéig, mert tökre tetszik ahogy a hegyoldal ilyen havas *-*
Pénteken Öcsinél aludtam. Néztünk Magic Mike-ot meg Avatart bővített verzióban és nagyon jó volt mindkettő *w* Hajnali 3kor be is fejeztük a filmezést és nagyon hamar bealudtunk. Másnap hazafuvarozták a seggem Pestről :3
Anyu csinált kínait és isteni finom! Finomabb, mint amit venni lehet :3 Be is pusztítottam egy jókra adagot :3 Vasárnap festettük a hajamat is, leszedtük a feketét és teljesen szőke lettem, de sajnos még nem egyszínű alul szóval csütörtökön újra szőkítés vár a hajamra x3 Szegény x33
Vettem egy tök jó cipőt anyutól, mert ő majd vesz másikat kint xD
Ebben kb 5 cm-vel magasabb vagyok xD Telitalpú így nagyon kényelmes és rendesen tudok benne menni xDD
Ma megérkeztek a rendelt felsőim is *-* Kevesebb, mint 3 hét alatt kihozták, nagyon jók! *w*
Ilyen kis cuki csomagolásban hozták ki és a felsők benne külön be voltak zacskózva még, nagyon igényesen volt becsomagolva :3
Rendeltem egy ilyen felsőt. Az atléta és a bő rész külön van így lehet kombinálni más felsővel meg külön hordani az atlétát :3
A felső nem pont olyan, mint a képen, mert az atléta sokkal rövidebb, mint a képen így nem ugyanúgy néz ki x3
Rendeltem még egy pulcsit is.
 Hát ez a pulcsi maga a tökéletesség *-* Nagyon kis édes!
  
Jajj hát nagyon édes, bele vagyok szerelmesedve! *-* Az anyaga könnyű meg kényelmes maga a pulcsi is.
A zsebei ilyen aranyos masnik *-* Jajj nem tudok betelni vele! Holnap ebbe fogok feszíteni xDD
A rendelt cuccaim közül már csak a lencsémnek, a telótokomnak és a holnap megrendelt póthajamnak kell megjönnie xD Meg még be kell szereznem egy kozmetikai táskát, mert nem férek már bele a mostaniba x"DD

3 megjegyzés: