2013. január 10., csütörtök

Sony Xperia P *-*


























Szombaton végre eljutottam odáig, h bementem végre T-mobile-hoz, h megvegyem új szerelmemet a Sony Xperia P-t *w* Eredetileg Miro volt tervbe véve, de az nem volt, ez meg amúgy is újabb, meg többet tud szóval maradt ez a gyönyörűség *-* Végre ismét élvezhetem a sony-t, nem is kell más x3 Ez az első dolog amit a nevemre vettem és én fizetem! xDDD Nagyon izgi huhúúú xDD Kezdésnek telepített nekem rá Öcsi vibert így ingyen kommunikálunk, töltöttem le Pou-t is és azóta azzal kockulok xD Már alig várom, h felnőtt legyen és ráadhassam a cuki panda rucit *-* Már kezdek rájönni a dolgokra, először csengőhangot sem tudtam beállítani olyan bonyolult volt xDD De most már megy minden, hallgathatok végre zenét is, mert van headset i, csak olyan kis bumpszli és én azt nem szeretem, mert kiesik a fülemből.. most vagy a füles szar vagy a fülem nyomorék xD
Kedden levizsgáztam végre gyakorlatból és 5ös lett *w* Nagyon örültem neki^^ Túlestem végre ezen is. Már csak év végén van egy vizsga és végeztem a sulival örökre : DD Vár a nagybetűs dolgos élet, amit én nem várok xDD Vagyis de, mert lesz pénzem és többet költhetek xD Na de legyen elég most ennyi, fáradt vagyok meg holnap korán kelek x3 A hétvégén nem leszek itthon szokásomhoz híven. Péntek-szombat Öcsinél leszek, aztán szombat délután-vasárnapig Kriszti lakosztályába költözünk és lesz ott ihaj-csuhaj : DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése