2013. január 2., szerda

Karácsonyi ajándékok, Szilveszter *w*

Nos ideje közzétenni, h miket kaptam : D
Chibimtől kaptam, mert emlékezett rá, h kinéztem :3

Szalonos karácsony,  fülmelegítő Denieltől, fésű a főnöktől

Best Friends nyaklánc Gaaratól :3
Belga csoki egy csajszitól akinek megcsináltam a haját :D
Anyutól egy nagy szatyor édesség *-*

Tartalma xD

Csizma magamtól magamnak xD

Ez is Chibimtől :3





 Kaptam sok pénzt is, de azt nem fotózom le túl rajos lenne xDDD 22-23-ig itt volt Öcsi és boldogítottuk egymást. Sokat ettünk meg kockultunk, néztünk filmet is. Megnéztük a ne légy barom c. filmet és úristen xD Nem is tudom már mi volt a lényege xD Aztán néztünk ted-et. Hát szakadtam, nagyon jó volt xDD "Az egy szar a padlóóón?" x"DD Olyan 11 körül még kimentünk kaját csinálni és fuhh mennyi mosatlan lett xD Másnap kb délután 3-4-ig lustálkodtunk. Felkeltünk és csináltam reggelire császármorzsát *-* Jajj nagyon finom volt :3 Aztán kezdtük összeszedni magunkat, h elérjük a 6os vonatot. Közben csináltunk képeket is, de nem nagyon voltunk fotogének xD Karácsonyra anyu haza tudott jönni *-* Igaz, h csak 24-én este 8ra ért haza és már másnap 3kor ment is vissza, de jó volt ennyi is *w* A karácsony átlagos volt, doramáztam meg grincset néztem, meg reszkessetek betörőket xDD Enni alig ettem kivételesen xD
27-én volt egy Noéminél alvás, újraélesztettük a PAK-ot. Jajj hát nagyon vicces volt. Gaara ajándékai vitték a pálmát, mert mindenkinek odaadta az otthagyott cuccát becsomagolva xDD Pipáztunk, rendeltünk pizzát is ami nem volt elég, ezért Kriszti, Gaara és én rendeltünk még egyet xD Beszélgettünk vicces témákról, h ki mit evett már és mikor mondtuk a kajákat mindenki  így "háááááááá" xDD Meg voltak ott titkos állatkísérletek és társai xD Gaara újabb félelme a gránátalma xD Játszottunk achtivytit és tuti, h csaltak benne pont írkálásnál, mert mindenkinek már két oszlopa volt, nekünk Gaaraval meg egy.. o.o Aztán vicces csapatnevek voltak. Mido és Dani volt a házaspár, pedig rozsomákok akartak lenni, de leszavaztuk xD Noémi és Kriszti voltak a matekosok, Gaara meg én a diplomaták xD Jajj vicces volt xD Aztán játszottunk ország-várost és ott is fakadtunk xD Voltak ott fail dolgok. Kriszti nem tudott várost G-vel, pedig Gödön lakik ami város xD Nem tudtam várost A-val, ezért beírtam Albertirsát, mert tudtam, h Dani azt írja így neki se lett pontja. Noémi ellopta a híres emberem O-val xD Aztán D-vela a tárgyhoz Kriszti és Gaara is a dildót írta x"DDD Hát szakadtunk. Volt ott vita Perzsiával meg ilyenek. Meg így Kriszti nagyon nem volt formában és N-nel nem tudott lány nevet.. és így benyögi, h "basszus nem tudok lányt N-nel" és így Noémi meg én is ott voltunk xD Erre mikor olvastuk fel így "Noémi: Noémi Kriszti: basszus tényleg.. én: Nikoletta Kriszti: vazee xDDD" xDDD Meg voltak még finomságok. Bratislava! Alaszkai malamut! xDD Aztán estére csak 4en maradtunk, mert a házaspár eltávozott. Reggel 6kor feküdtünk le és nem voltunk álmosak. Alig aludtam vmit.. o.o Aztán én elmentem hajfestéket meg pc-t venni. Utána mentem Öcsihez és ott aludtam. Átmentünk estére Gáborhoz ahova nagy nehézségek által jutottunk el. Megettük a pizzáját és fárasztottuk egymást. Aztán betoltam egy rossz viccet és kidőltek xDD Hajnali 1kor elindultunk haza és pont lekéstük a buszt szal vártunk 15 percet, aztán zugló vasútállomáson leszálltunk és 1:25 volt és 1:59-kor jött a busz. Úgy döntöttünk, h lesétáljuk és hajnali 2re el is értünk bosnyák térhez..vagyis egy megállóval utána és jött a busz utána és mentünk még pár megállót. Majd hazaérve alvás volt asszem. Másnap zaklatásra keltünk délben és daah o.o 
30-án negyed 11kor találkoztam Gáborral westendben és mentünk hajfestéket venni. Meg kellett győznöm, h attól fehér lesz a haja végül megvettük. A pénztárnál nekem VOLT dm kártyám xDD Agresszívan mondtam xDD Aztán el hozzá. Elkezdtük festeni és közben hülyéskedtünk. Körbefedtem a fejét alufóliával xDD És van vicces képem is xDDD Végül szép fehér lett a haja *w* Aztán még maradtam kicsit, mert Chibi csak 3ra ért oda westendbe. Cicáztam is sokat *-*
Jajj hát nagyon édes *____*
Elindultam fél 3kor westendhez és út közben eltévedtem, mert nem emlékeztem merre van a metró, de végül egy nagy kerülővel megtaláltam xD Tali Chibimmel. Beszélgettünk meg ettünk KFC-ben *-* 
Chibi vett Bubble Tee-t és nagyon finom volt *-* És alig tudtam felszívni egy golyót xD Az egyik meg így beakadt xDD Vicces volt. Aztán még voltunk állat boltban, mert Chibi cica nyakörvet kért tőlem karira, de sehol nem találtam és megnéztük itt is, de itt sem volt. Elmentünk köki terminálba tescoba piát venni és elkérték a személyinket *-* Bementünk tally-ba is és nem volt semmi x3 És gangnam style szólt xD Átmentünk new yorkerbe és ott is xDD Itt találtam magamnak egy felsőt amit meg is vettem *w*
Ebben voltam szilveszterkor :3 Volt még egy másik is, de előnytelenül állt x3 Találtam egy táskát amit lehet megveszek meg egy kabátot ami nagyon kis menő, de 15 ezer x33 Majd gyűjtök rá xD Néztünk fehérneműt is és olyan cukik voltak *w* Van ilyen mikulásos hálóing féle sexes  ruha xD És mondtam Chibinek, h nekem az tökre tetszik xD Erre benyögi, h "hát ha nekem lesz vkim tuti nem lesz rám ilyen téren panasz" x"DDd Hát besírtam xDD Aztán 5 helyett 6ra beestünk Gaarahoz. Nem tudtam sokáig maradni, mert másnap dolgoztam x3 
8ra mentünk Szabival szalonba ahol ilyen beöltözős nap volt és úgy dolgoztunk. Hát Józsi nagyon jó volt! Az egyik vendég mondja neki, h terhesnek öltözött nem? erre ő ilyen felháborodottan, h nem! erre kérdi, h akkor minek? Józsi meg: kövérnek :c x""DDDD Hát én sírtam xDDD Én Piroskának öltöztem :3
A ruhát Krisztitől kértem kölcsön és nagy sikerem volt *w* Így mentem boltba is meg minden, nagyon adta xDD Ettünk meg minden. Volt sok pezsgő is *q* Látszott kik voltak az alkeszek, mert lehúztuk a poharat xDD

Móci kislánynak öltözött és nagyon kis édesek voltunk :3 Nagyon jó móka volt :3 1 előtt eljöttem szalonból. Hazajöttem, fürödtem meg feltettem a képeket a gépről. tanácskoztam Öcsivel, h mit vegyen tescoból, mert mire felértem volna bezár kb xD A 4es vonattal mentem fel és ott ettem, mert itthon nem volt időm. Így is vissza kellett futnom a borért még xD És majdnem lekéstem a vonatot, de szerencsére elértem, bár meghaltam mire kiértem, mert nagyon nehéz volt a táskám x3 Odaértem hozzá 5re és elvoltunk. Hallgattunk zenét és megint el voltam nyomva x3 Szépítkeztünk meg minden, nagyon csinik voltunk. Közben míg én hajat vasaltam széttrollkodta az fb-m -.- Kevertem be piát és elkezdtünk inni. Az úton is ittunk szóval már kezdett jó kedvünk lenni mire elértünk Gáborhoz. Aztán Gábornál már sokan voltunk szal volt hangulat xD Nagyon sokat ittunk és mindenki az én piámat. Részegen kisminkeltem Zsuzsit és vicces volt, mert nagyon kellett koncentrálnom, bár párszor majdnem kinyomtam a bal szemét xDD Aztán voltak közös wc-zések xDDNSG-re már nem szingliként indultam, hanem a kis patkóny társaságában :3 Igenigen egy párt alkotunk azóta^^ Nagy nehezen elindultunk 10kor és az út is vicces volt. Közös hánytatások, pokémon éneklés a villamoson, ismerősökkel való találkozás meg minden xD Jajj hát vicces volt xD Aztán már nagyon jó kedvünk volt mikor megérkeztünk xD Bent adtuk rendesen pár jó számra, de nem volt olyan sok jó szám sztem o.o Voltunk kint is bent is mindenhol xDD Letáncoltuk a negácsécsálágát xD Az utolsó 1-2 órát már végigültük meg csocsóztuk ahol természetesen én nyertem :c Gáborék hamar elmentek sajnos x3 5kor leléptünk és nagyon éhesek voltunk x.x Egész úton a töltött káposzta lebegett a szemünk előtt xDD De szerencsére semmire sem kellett várni, mert minden jött kb 5 percen belül így egész jó időt futottunk *-* Hazaérve jöhetett a kápi *-* Jajj nagyon jót lakmároztunk :3 Aztán gyors fogmosás, make up remove és társai és durr aludni xD Kb 5 perc alatt bealudtunk : DD Ma olyan 3-4 körül keltünk fel, reggel pezsgőztünk még Öcsi családjával és fuhh nem ettünk semmit xD A 7:15-el jöttem haza, mert holnap vagyis ma mennem kell dolgozni és 2,5 óra múlva kelek xDDD Összességében nagyon jó kis szünet volt *w* 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése