2013. január 27., vasárnap

Nippon Shoxx #38


Pénteken szalon után egyből indultam picsámhoz érdre. Egyedül mentem és nagyon ügyesen eltaláltam hozzá, pedig elfelejtettem út közben nézni a mekit is, mert az után kellett leszállnom... Nem is én lennék xDD Odaértem, táncoltunk meg minden, aztán elkezdtünk készülődni az esti bulájra : 3 Drágám nagyon szép sminket csinált nekem *__* Pedig közben még röhögtem is ahogy szenvedett a  műszempillámmal mikor elkezdett felfelé kunkorodni "nenenenenneeeeee!!!" x""DDDD
 És íme a smink *-* Jajj nagyon szép volt^^
A buszunkat sikeresen lekéstük kb 2 perccel szal várhattunk fél órát a hidegben x33 Jól szétfagytunk.. Kb 10 körül értünk oda lyukhoz ahol Kriszti, Derry, Gaara vártak ránk enyhén jó állapotban : DD Aztán csatlakozott még Kamcsi meg Peti is : 3 Végül mi Chibivel előbb bementünk és feltartották előttünk a sort.. -.- Nagyon kevesen voltak bent.. Aztán beszállingóztak a többiek is a backstage-ben tengettük perceinket és fotózkodtunk xDD 
  Gaaraval nagyon gyaruk voltunk megint xD A fényviszonyok nagyon rosszak voltak sajnos x3 Született pár vicces kép, de azokat inkább nem publikálom.. xD Mindenki jobban jár xD
Kámcsi :3

Gaara :3 xDDD

Picsám :3
Mi nagyon jól elvoltunk xD

Chibimmel :3 Legjobban sikerült kép
Hát maga a buli nem jött át, alig-alig voltak jó számok.. x3 Gaara vitte a pálmát a sexy love táncával xD Visítva röhögtünk xD Aztán mi Öcsivel olyan 2 körül kidőltünk a kanapéra és nagyon jól aludtunk 4-ig míg egy biztibácsi fel nem keltett, h ne aludjunk -.- És persze mikor már mindenki totál be volt punnyadva elkezdték nyomatni a jó számokat amin kiakadtunk, de semmi motivációnk nem volt arra, h felkeljünk és táncoljunk.. Nem beszélve arról, h nagyon hideg volt végig x3 Egy buliban sem voltam még pulcsiban végig x33 És még úgy is fáztam x3 Fél 5-kor elindultunk haza, de persze megint az én cuccom volt szétdobálva backstage-ben..x3 Kő, papír, ollóval eldöntöttük mivel menjünk haza és egy srác jót mulatott rajtunk xDD Hazafele mindenre várni kellett és rendesen átfagytunk x3 A villamosnál kikészítettem Öcsit xD"Fáj az igasszág kedveszkém?" xDD Blahán a buszra is várni kellett.. majd keletinél a trolira is majdnem 20 percet x3 Vettem reggelit magunknak és a csajszi így megkérdezi, h nem bírunk aludni? xD Mondom csak arra vágyom, h aludhassak a meleg ágyban xD Am tök jó fej, mindig nála veszek péksütit : DD Aztán befutott a troli.. már csak percek választottak el a meleg otthontól x3 Én már futni akartam a finishben xDD Végül megérkeztünk haza *-* Gyorsba lemostam magamról a maradék sminket majd zsutty be az ágyba *-* Nagyon hamar be is aludtunk és délután 4kor keltünk fel x"DD "Reggeliztünk" egy keveset, mert Öcsi anyuja mondta, h ne együnk sokat, mert nemsokára kész lesz a vacsi. Jajj nagyon fini volt maga a vacsi *-* Aztán vissza szobába és fetrengtünk tovább majd a 9:50-es vonattal jöttem haza. Mamám kizárt a házból.. xDD De felhívtam, h engedjen már be xD Aztán olyan 1 körül ki is dőltem, mert nem tudtam menni kockulni x3 Ma majdnem egyig aludtam xD Tornáztam is fél órát, de meghaltam a végére, mert ilyen durvát csináltam. Sztem holnap nem fogok bírni mozogni xD Aztán megnéztem a RRRrrr-t is, de nem tetszett..xD Más említésre méltót nem csináltam ma xD
Ja és igen.. teljesen szőke lettem :3   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése