2013. március 25., hétfő

Gábor névnap




















Szombaton 8kor keltem, h süssek sok muffint meg Öcsi anyukájának vmi sós sütit. Mikor elkezdtem akkor szembesültem vele, h Öcsinél hagytam az összes muffinpapírt.. xD Szerencsére találtam itthon, igaz karácsonyit, de az mind egy, senkinek nem tűnt fel xDD Röpke 6 órán keresztül sütögettem és így sikerült késnem 2 órát Öcsitől x3 A sütik viszont kárpótolták őket. Zsuzsival jól befalatoztak belőlük : D Este megnéztük a Final Fantasy Advent Childrent és nagyon jó volt^^ Másnap 11kor keltett minket az ébresztő, bár már hamarabb felébredtünk. Aztán kaptam villás reggelit ami nagyon finom volt *-* Nagyon bezabáltam xD Olyan 1 körül én összeszedtem magam, Öcsi az utolsó pillanatokban. Elmentünk tescoba borért majd irány Meduhoz. Onnan elmentünk Auchanba ahol vettünk kellékeket és irány vissza a lakásba. Fújtunk sok lufit, vagyis a fiúk, mi Meduval csináltuk a kajákat. Medu sütött fincsi pizzás tekercseket *-* Elkezdtem felvágni a sajtos kifliket, kitettem tálcákra, Öcsivel reszeltettem sajtot, Au meg vágta a párizsit.
Nagyon kis cukik lettek a szendvicsek *-* És fincsik is voltak, bár nem fogyott el az összes xD 
A muffinból legelőször a nutellás-milkás fogyott el..vajon miért? xDD 
Gábor 5 körül hazaérkezett és ilyen sípokkal köszöntöttük meg nagy meglepetés kiáltással : D Rendesen meg is lepődött, aztán még vagy 10 percig fújtunk a fejébe xDD Vicces volt xD 
Volt egy kis sörkör is, ami körbevette a nasit xD Nagyon kis cuki volt : 3
Jött az ajándékozás.
Medu jól megdolgoztatta Gábort, ugyanis teljesen körbetekerte az ajándékot celluxal és alig tudta kibontani xDD Vicces volt, mi nagyon nevettünk rajta, ő kevésbé.. xDD Kapott képeslapot Ady Endrétől, karamellát, jägert és tetkós kártyát szal mehet varratni : D
A karamellek : D





Mi jól mulattunk rajta xD
 Az ajándékozás után elkezdődött a nagy lakmározás és az iszogatás *-* Nagyon jól mulattunk xD
Gáborral megterrorizáltuk Melinda koriját xD Az én lábam belement, az ő mamut talpa viszont nem :c muháháháhá xDD 
  
Zsuzsi nagyon jól elszórakozott a kuki alakú lufival xDD Mondjuk nem csak ő xDD 
A fiúk a cigi nagy részét 5 forintosokból fizették ki xDD
Az este hátralevő részén just dance-eztünk, mert megmutattam nekik. Zsuzsi rákapott nagyon szóval az első 5 táncot vele toltam le xD Nagyon adtuk, vicces volt. Készült rólunk videó is xD A végén már átöltöztünk rövidnadrágba, mert folyt rólunk a víz xD Aztán a fiúk táncoltak rasputint, hát nagyon vicces volt xD Azt se tudták mit kell csinálni xD 11 körül indultunk el haza. Hazaérve még ettünk, Zsuzsival beszélgettünk kint a konyhában egy csomót, aztán alvás volt. Reggel 6kor alig bírtam felkelni x3
Ma elmaradt az utolsó 3 óránk *-* 
Szabival elmentünk westendbe ahol elcsábultunk a Salsa Chicken burgernek és végül beruháztunk egy menüre. Nagyon finom volt *-* Aztán tök jót beszélgettünk órákon át^^ Összefutottam Chibivel, Dév-el és Gaaraval is xD Ismerősök találkozása xD Holnap meg korán kell kelnem, mert 7-re kell menni gyakorlatra x3 Nem akarok >.< De már csak két nap és szünet^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése