2013. március 27., szerda

Industrial piercing *-* ♥

Éves tervezgetések után végre eljutottunk oda, h megcsináltattuk Gaaraval a közös industrial piercingünket : 3 A szúrás előtt már nagy volt az izgalom, elmentünk enni burger-be, majd jól beparáztattam a meséimmel xD Befutott Teru és végül keskeny Dév is xD Elindultunk a végzet felé, nagy volt a tömeg bent, mert 50%-os kedvezmény van. Így fél áron szúrattuk a fülünket : 3 Mikor töltöttük a lapokat már remegett a kezünk, a csávó jó fej volt meg minden. Elkezdődött az idegtépő  várakozás. Behívták Terut és így "tedd szabaddá a köldököd".. Teru: o.o de hát nekem tragus lesz xDDDD Jajj nagyon nevettünk xDD Meg a csávó ilyen drámai gyorsasággal rántotta be a függönyt xDD Ijesztő és vicces volt xDD Gaara akart a 2. lenni, de mikor jöttünk így behessegetett szal én mentem másodjára. Nagyon be voltam parázva. A csávó elhúzott székestől x"DD Hát nagyon röhögtem xD Aztán ott fárasztott a hülye vicceivel xD Aztán jött a szúrás, én közben markoltam a széket, majd el is engedtem, mert annyira nem is fájt.. Aztán mikor az ékszert tették be már kicsit eltorzult a fejem, de kibírtam : 3 Most egy kicsit ég meg fáj, de annyira nem vészes. Ettől eltekintve imádom *-*

4 megjegyzés:

  1. Reszkessenek, akiknek nem tetszik a post,mert a Retardálta Ligája megbünteti!
    Vízfej Kapitány: Hatalmas homlokából nagy ötletek pattannak ki! Ha nem tetszik Momo írása letöri a a karodat és szétrúgja a seggedet! Tanácsolja,foglalkozz inkább a csajoddal. (a névtelenek nemét is tudja nagy,vízzel telt agyával)
    He-asszony! Bajuszos, ronda nő aki Írni nehezen tud,fogalmazni még kevésbé! Ha nem tetszik Reszkessenek, akiknek nem tetszik a post,mert a Retardálta Ligája megbünteti!
    Vízfej Kapitány: Hatalmas homlokából nagy ötletek pattannak ki! Ha nem tetszik Momo írása letöri a a karodat és szétrúgja a seggedet! Tanácsolja,foglalkozz inkább a csajoddal. (a névtelenek nemét is tudja nagy,vízzel telt agyával) írása, bajuszával lefog és kiveri a fogaidat..he!
    Momo: A RetardáltakLigájának vezetője, akinek annyi esze van,mint egy teleszart zokninak. Mindenen megsértődik és utál mindent, ami vagy aki jobb nála. Egy megkeseredett lény, aki imádja a Dóra a felfedezőt,mert sokat tanul belőle,hiszen agyilag egy 4 évesnek felel meg. Beszélgetőpartnernek inkább ajánlunk egy kotont vagy egy galambot,az is értelmesebb,mint ő. Ha valaki beszól neki, akkor mindennek elhordja az illetőt facebookon. legjobb barátja és példaképe Jézus bácsi, de eredetileg Jehova tanúja...
    Ez hát a Retardáltak Ligája! Várjuk szuperhőseink legújabb kalandjait!

    VálaszTörlés
  2. Csöpög az iróniától.

    VálaszTörlés
  3. "Retardáltak Ligája?" Mi ez a marhaság?

    VálaszTörlés