2013. március 22., péntek

Shibuya Town

Lassan egy hete volt Shibuya, de nem tudtam írni. Shibuya előtt átmentem Öcsihez, ott szépültünk meg mindketten. Göndör hajjal akartam menni, de nem volt időm begöndöríteni szal csak előre csináltam két tincset. A fodros szoknyámba mentem és a több, mint 2 hónap után előkerült felsőmben. De az új felsőm amit rendeltem még mindig nincs meg.. Vki lopkodja a cuccaimat :c Ránk nem jellemző módon időben elindultunk Gáborékhoz és ők nem tartottak még sehol a készülődésben. Voltunk boltban piát venni meg minden. Az az úton el is fogyott u.u Futottunk egy jót a hévhez, de így is késtünk kicsit xD Odaérve megcsináltam Medu hajat, begöndörítettem és kis angyalka lett *-* Nagyon cuki volt^^ White party volt, de én nem white-oltam xDDD Lázadó voltam xD Pózerkedtünk sokat, de nem találtunk rendes fényt xD Meg az elülső kamera amúgy is rossz minőségű képet csinál x3

Volt lent sok régen látott ismerős..najó, igazából egy xD Vettem horror áron sört xD Készült rengetek bulis kép omg.. jó gázak lesznek xD Öcsinek mondtam, h kell közös, erre mondja, h oké, melléállok, átkarolom, erre felkap az ölébe.. xDDD Kicsit meglepődtem xD De a képünk úgy emlékszem cuki lett : D Az este hamar elment, jó kis buli volt. Nagyon jól táncoltam heartbreak hotelt xD Videóra kellett vna venni xD Meduval találtunk ilyen jó kis automatát amiben ilyen konzerv dobozban volt édesség, nagyon menő volt, de azt hittük 1x100 Ft, közbe meg 3x100 Ft... Így mégse pörgettünk xDD Hazafelé sokat kellett várni a buszra, kellő képpen szétfagytunk. Gáborék sznobok voltak és elmentek taxival. Mi megfagytunk hazáig. Hazaérve Zsuzsi meg Öcsi ettek, én nem voltam éhes, mert pénteken nagyon rosszul voltam, hányingerem volt és semmi étvágyam nem volt szóval aznap két db főtt krumplit ettem este felé, mert vmit azért muszáj volt, de alig tudtam legyűrni x3 Két részletben ettem meg. Míg ők ettek én lemostam a maradék sminkemet, aztán ágyba is bújtunk. Másnap olyan 3 körül keltünk. Hazajöttem a 7es vonattal. Másnap megint Öcsinél aludtam, mert délutános vagyok szalonban és nem tudtunk találkozni. Néztünk gyűrűk ura 2-t. Nagyon jó volt. Este egész hamar kidőltünk. Úgy volt, h másnap elkísérem Öcsit a sulijához, de nagyon fáradt voltam és nem bírtam felkelni reggel xDD Végül fél 10kor már muszáj voltam kimászni, mert mentem kezelésre. Zsuzsikát felkeltettem, h engedjen ki. Imádhatott xD Tegnap megint ott aludtam. Elmentünk tescoba, mert vettem hajvágó gépet. 9000 Ft-ért vettem egy nagyon jót. 14 féle fej van hozzá, lehet tölteni USB-n, vezeték nélküli, van hozzá kis takarító ecset meg olaj meg minden extra. Már most imádom *-* Vettünk még puncsos fánkot is meg nasit és hazáig sétáltunk, mert már nem esett az eső. Megnéztük a gyűrűk ura uccsó részét és jó volt, csak Frodó már idegesített és így benyögtem, h "úristen, h lehet ekkora nyomorék? Kapcsold ki, én ezt nem bírom végignézni" xDDD Nagyon szakadtunk xDD Bővítetten néztük meg, röpke 4 és fél órás volt a film xD
Kivégeztük az összes részt. Nagyon kis jó volt : 3 Meglettek a kedvenc szereplők. A No.1 az Legolas természetesen, mert aww Orlando Bloom ezzel a hajjal meg ilyen kis selyempofival viszi a pálmát. Nyálaztam is rá rendesen ezerrel a film közben, amit Öcsi nem díjazott, de hát ez van xDD 





Amúgy a képek nem adják így vissza a cukiságát, meg a gifek sem annyira. Látni kell mozogni meg minden *-*
A második az Gollam xDD Jó igen, tudom xDDD De csak azért, mert írtó édes sztem mikor olyan nagy gülü szemekkel néz és közben beszél meg minden *-* Hát ott megzabáltam volna legszívesebben xD


  
A 3. pedig Gimli. Hát nagyon nagy forma volt benne. Utolsó részben sírtam mikor a halott lelkeknél voltak és így nyúltak fel hozzájuk ugye a szellem kezek és ő meg elkezdte fújogatni őket xDDD És így elfújta a kezeket xDD Hát én ott lefordultam az ágyról a nevetéstől xDD


 
Film után vacsi, fürdés és alvás xD Reggel öcsi elment negyed 8kor suliba, én aludtam tovább fél 10ig xD 11re mentem kezelésre kórházba, aztán gyakorlat. Festettem ma 2 hajat
:3 Holnap délelőtt sütök sok muffint meg vmi sósat, mert Öcsi anyukája nem ehet édeset szóval lesz munka : )       

2 megjegyzés:

  1. Nahát milyen érdekes, hogy ezen a blogocskán sosem lehet látni olyan otromba kommenteket!?

    VálaszTörlés