2013. június 20., csütörtök

Bizonyítvány osztás és Chibivel tali :3

Megtörtént a szakmunkás bizonyítvány kiosztása :3 Kettőre kellett érte menni a suliba és kb 5 perc volt az egész xDD Hamar lerendeztük :D Aztán borároson találkoztam Chibivel. Elmentünk westendbe, mert kb megdöglöttem olyan meleg volt. Vettem egy lime-os bubble smoothie-t licsi bubival *-*
Nagyon finom volt és hűsítő *-* Vettünk még mekiben kaját is, h megadjuk a módját a diétás étkezésnek xD Nagyon sokat beszélgettünk meg nevettünk. Kitárgyaltunk ismét vicces dolgokat xD Aztán befutott Noémi is meg ott volt anyuja is :3 Megcsodálhattam Noncsi gyönyörű ruháját *-* Aztán ott irogattunk egymásnak fb cseten xD Vicces volt! Aztán láttuk Nettát is, de ő nem vett észre minket u.u Ezután kimentünk a tetőre és ott süttettük magunkat és vicces kakis sztorikat meséltünk egymásnak... xDDD Elvoltunk xDD Aztán hívott Gaara is, akitől még az Északi-Középhegység kialakulásáról és földrajzi tényezőiről is hallhattam xDD Jajj vicces volt xDD Nagyon hamar elrepült az idő x3 Megindultunk mindketten hazafelé, és természetesen liftel mentünk le a földszintre, mint az elitek u.u xDD Más érdekes dolog nem igazán történt, melózok ezerrel x3 Volt egy próbánk is ahol kb 2x táncoltuk el végig a táncunkat aztán beszélgettünk. Mondjuk lényeges dolgokról: fellépés, fotók, videó, helyszínek meg ilyenek. Ez is kellett :3   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése