2013. június 8., szombat

Május második fele, június eleje




















Prága után pár nappal találkoztam Noncsival. Elmentünk bubble teázni a ferenciekre. Tök jót beszélgettünk meg beavatott a titkos tervébe is amibe belementem :D Ettünk ázsiai szendvicset, ami eléggé pikáns volt, de kifejezetten ízlett :D Teázás és evés után felmentünk hozzá. Végre megdögönyözhettem a cicáját *-*
Nagyon kis hiperaktív, ezért rendesen le se tudtam fotózni.. xD Egész végig ott ugrált rajtunk meg játszott, szétkarmolt mindenhol. A végén olyan volt a karom, mint egy emósnak xD Jó kis nap volt :3
Hmm nem is tudom mik történtek még. Volt egy nap mikor Derry és én átmentünk Gaarahoz. Jajj hát az nagyon vicces este volt xD Sztem erről még nem írtam! Gaaraval interspároztunk görkorival és nagyon vicces volt, meg néztek is minket xD Aztán felmenni a lakáshoz vicces volt, főleg, h a 6-on lakik xD Este elkezdtük megnézni 2013 legdurvább horror filmjét a mamát.. Én alapból utálom az ilyeneket, de nem menekülhettem. Hát a film sztem elég para volt, egy csomó helyen oda se mertem nézni, de Gaara sem xDD És így megszólaltam, h "Gaara nézzed, mert neked kell elmondanod mi volt" xDD Sok helyen pánikoltunk, sipákoltam xD Derry közben bealudt.. Tipikus Derry xD Aztán végignéztük, nagy lélegzetet vettünk. Próbáltuk felkelteni Derryt, h itt a mama meg ilyenek, de hatástalan volt xDD Aztán így mondtuk, h "Deeerrryyyy itt a papaaaa", mert apukája jött érte xDDD Jajj itt már nagyon nevettünk xD Aztán jött az a verzió, h ráleheltünk közben, h "Derryyy itt a papaaa... hhhhhhö" x""DDDD Hát itt nagyon nevettünk, kb visítottunk, de nem kelt fel.. Aztán kövi próbálkozásnál kicsit le is spricceltem a kis Derryt a nyálammal, mert annyira nevettem xDD Aztán már ráztam is, de semmi.. A mama őt is elvitte xD Aztán Gaara a székből utolsó erejével rálehelt és felébredt x""DDDDD Jajj már nagyon szakadtunk xDDD Aztán Derry lelépett olyan hajnali 4 körül, mi meg Gaaraval aludtunk. Nagyon vicces este volt xD
Ennek másnapján Öcsi lejött hozzám, mert húgom nem volt itthon. Vettem direkt bacont neki meg finomságokat. Jól eltelt a hétvége :3 
Hétköznapokon általában  mindig dolgozom meg ilyesmi, meg megyek táncra :3 
Hmm voltunk még szülinapozni is Öcsi osztálytársánál. Egyik osztálytársa az én osztálytársammal jár xDD Kicsi a világ xD A szülinap vicces volt! xD 


Volt ott lángoló csirke meg ilyenek xD Rám borítottak egy zacskó chipset xD Ittunk jó sokat, aztán mindenki belenézett xD Nekem ketten egy százasba! xD Mikor már mindenki nagyon jól érezte magát még rituális törzstáncot is jártunk a tűz körül xDD Aztán jött a tűz öntözése házi pálinkával xD MEDVEÖLŐ pálinka x""DDD Jajj istenem xDD Nagyon vicces este volt xD
Anyuék megint voltak itthon múlt héten. Öcsi ismét lejött. Szülinapoztunk szal volt sok alkohol és hát jó volt a hangulat xDD A végén a sok nevetéstől már fájt a szám xD Ez ilyen részeges, zacsiölős este volt xDD 
Reggel mikor felkeltünk Szotyi befurakodott hozzánk az ágyba, majd addig furakodott, h kitúrta Öcsit xDDD Végül Öcsi elment hajat vasalni és mikor visszajött kirakta Szotyit mellőlem xDDD De visszajött! xDD Jajj nagyon vicces volt xD
Tegnap volt a szakmunkás vizsgám.. Hát eléggé paráztam tőle és nem is hiába.. Klasszikus vágással és szárítással kezdtünk.. Azt se tudtam, h kellene kinéznie meg ilyenek, mert sosem vágtam még... Végül nagyjából összehoztam a dolgokat, de csóri Gábor haja az katasztrófális volt vágás szempontjából.. Bár beszárítva nem volt olyan rossz.. :D Férfi divat remekül sikerült. Marcell is nagyon szép lett sztem. Női divat... A vágás az jó lett, nem volt vele baj, a festés... Úgy festettem ahogy az oktatóm mondta és borzalmasan foltos lett.. A töve vörös, a vége rózsaszínes... Örülök, ha ebből nem húznak meg, bár nagy az esélye T.T Női alap is egész jó volt. Mivel görbék az ujjaim kizárt a totál egyenes vágás részemről, így volt benne pár hullám.. Végül volt a konty, az nagyon jó lett :3 A végére már nagyon fáradt voltam, a lábaim nagyon durván fájtak x3  Este volt egy szülinap. Jó nomádokhoz híven megbújtunk egy domb mögött!
Balu volt az őrszem xDD Miki benyomott vmi zenét és utána nem bírta kikapcsolni xD Kiköltöttük a kobra bébiket is xD Jajj istenem xD Aztán ment a faszkodás egész este, zabáltunk, piáltunk, kutyát simogattunk, vállon veregetésekben sem volt hiány xD A végén már chipsel ment a dobálózás, aztán mikor elfogyott jött a kavics.. xD Kiderült, h Miki a 4. lány és neki pont nincs hüvelygombája xDDDD Nagyon vicces volt xDD 
Röviden, tömören ennyi a lemaradásom :D
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése