2013. június 17., hétfő

DSDT debut day ♥

Ahoj! Nos vágjunk bele a következő bejegyzésbe. Kb. 3 hete megkért Noémi, h csatlakozzak a táncos csapatukhoz, amire én igent mondtam :3 A próbák nagyon jól teltek, viccesek voltak néha a mozdulatok meg minden xD Volt ott balhé a teremért meg ilyenek...szegény néni xDDD A ruhás próba nagyon jó volt, nagyon kis sexyk voltunk! Én szerelembe is estem magunkba! Aztán eljött a nagy nap! A Juliett Tánc egyesület most ünnepelte 10. évfordulóját, melynek Noncsi anyukája az alapítója, így a gálán vendég fellépőkként léptünk színpadra^^ Szombaton olyan dél körül értünk a helyszínre nagy csomagokkal! Megkaptuk a kis öltözőnket és belaktuk rendesen xD Nagyon jól mulattunk. A színpadi főpróbánk katasztrofálisan sikerült xDD Paráztam, h élesben is el fogom rontani xD Fellépés előtt még gyakoroltunk kicsit a parás részeket. Eljött a mi időnk! A tánc jól sikerült,  nem hibáztunk sokat. Közben egy csomó résznél sikítottak nekünk meg ujjongtak! *-* Hát ott nagyon nevettünk tánc közben xDD Barbi a legnagyobb fanunk, ő DSDT fan felsőben érkezett és ott mutogatta xDDD Imádom a csajt! A tánc végén nagyon nagy tapsot kaptunk, füttyszót meg mindent *-* Nagyon jó volt! 
Nagyon kis boldog mindenki :3 Rendesen bemelegedtünk, mert alapból volt 30 fok kint, bent se volt sokkal jobb a helyzet, ráadásul hosszú nadrág és bőr kabát.. Jó volt! xD 



















Kaptunk ajándékot Noémi anyukájától :3 A záró részben volt közös tánc, minden táncos fent volt a színpadon, nagyon jó móka volt! Nekem tetszett :3 Aztán összepakoltunk és mi egyéb és indultunk haza.. Vagyis előtte még csináltunk sok csapat képet kint, meg bent is. Barbi tolta a sorozat képeket xDD Én nagyon nevettem xDD Készült rengeteg kép, még a fotós is csinált :3 Ezeket hamarosan megkapjuk meg a videót is :3 Már várom! ^^
DSDT
Ami felfrissített a próbák után :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése