2013. június 11., kedd

Szakmunkás vizsga























7-én lezajlott a gyakorlati fodrász vizsgám. Szétparáztam az egészet, úgy voltam vele, h megbuktam xDD Ezzel a tudattal mentem tegnap szóbelizni. Természetesen megint az utolsó napra.. vagyis most újítottam, utolsó estére hagytam a 19 tételt :DD Nem is én lennék. Végül elterveztem, h nem fogok aludni. Így is lett. Egyszer elaludtam kb 20 percre és úgy keltem, h az árképzéses tétel jön xDD Reggelre megtanultam az összes tételt és az árképzést húztam ki xDD Tök jól elmondtam meg minden 97% lett :3 Az infó az 100%, nagyon könnyű volt. Végül jött a gyakorlati vizsga eredménye. Mindenkinek sikerült az osztályból, nekem 66% lett, ami 4es :3 A ráparázás eredménye meg a klasszikus átka xD De jó ez is! Amúgy az osztály szint ilyen 63-67 között mozgott leginkább xD Szóval tegnaptól számítva hivatalosan is fodrász lettem :3 Véget ért az 5 éves szenvedés a suliban x3 Bár a tanműhely hiányozni fog kicsit x3 Amúgy köszönöm szépen minden modellemnek akik eljöttek a vizsgáimra, akik hozzám jártak hajat vágatni és az oktatómnak is természetesen :3

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a sikeres vizsgádhoz! Már tudom, h kihez fogom küldeni a kis családomat fodrászhoz legközelebb! Amúgy hol lesz majd az éles fodrász műhelyed?

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Nem lesz saját szalonom :)

    VálaszTörlés