2012. augusztus 26., vasárnap

Előszülinap :3
















Úgy volt, h ma befestem Gaara haját, de mint kiderült ez csak csali volt ahhoz, h menjek Manichez. Odaértem és mindenki kb hulla volt xD Igazából fel sem tűnt, h sunnyognak, túl jól csinálták, én meg nem számítottam semmi ünneplős dologra. Gaara kihívott a fürdőbe és elkezdett így mesélni, közben Manic kiment a konyhába. Aztán bementünk a szobába és így Manic nagyon szenvedett az ajtó kinyitásával.. oda akartam menni segíteni, de Gaara így visszahúzott én meg csak lestem xD Aztán bejött Manic egy M&M's tortával és gyaa *-* Énekeltek nekem boldog szülinapot és kaptam "vastapsot" is xDD Nagyon meglepődtem, tényleg nem számítottam semmi ilyesmire. A torta nagyon jól nézett ki *-* Volt rajta kapu is xDD Meg két bástya, ami elvileg fa volt, de bástya lett a végére xD Elkezdtem vágni és mondták, h kíváncsiak a fejemre mikor meglátom a belsejét, h mi van benne.. már mindent beleképzeltem igazából.. szó szerint mindent xDD Végül színes volt belül *__* És nagyon finom volt *__* Igazi LAKTATÓ xD Aztán mesélték, h hogyan készült és omg xD Van videó is róla, de elvileg kapok majd róla összeállítást xD Várom! Kriszti hamar elment, majd Gaara is elment 3kor. Derryvel és Manickel maradtunk és mortaloztunk és nagyon kész volt xD Játszottunk itt a piros hol a pirost és egyértelműen én vagyok a legjobb! :C Aztán Derryvel megállapítottuk, h Derry a legjobb barát xD Aztán voltak ott oltások meg minden, jajj vicces volt xD 7kor jöttem el és épphogy elértem a vonatomat haza. Holnap pedig fodrász *__* Reggel 8ra jön O.O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése