2012. augusztus 10., péntek

Helyzet jelentés és teszt féleség :D

Jelentem élek! Ezen a héten délutános vagyok a szalonban ami röviden annyit tesz, h a napomat a következő jellemzi: felkelek, összekészülök, ha van időm reggelizek, bemegyek szalonba, ott vagyok este 7-8-ig, hazaesek 9-10 körül, fürdök, eszek, ha éhes vagyok, kicsit netezek és alszok TwT Szörnyű x33 Ráadásul még holnap is be kell mennem, de szerencsére délelőtt és vmikor dél körül már haza is engednek.. elvileg x3
Krisztivel voltunk szerdán anyagot venni a cosplayhez *__* Találtunk mindent, már csak a varrás van hátra. Jajj nagyon jó lesz, ha készen lesz *-* Egyelőre titok, h kinek fogunk beöltözni, Cosplayer Expo után úgyis kikerül pár kép xD

Kago linkelt nekem ilyen díjas cuccot szóval azt megcsinálom most xD
 A feladat, h írnom kell 11 dolgot magamról.. és a többi, de nem akarok senkit megjelölni és kérdéseket feltenni is lusta vagyok jelen pillanatban xD Na de vágjunk akkor bele!
 1. Vásárlásmánis vagyok. Ez van, lányból vagyok xD
2. Bizonyos dolgokban önző. Pl. utálom, ha vkinek ugyanolyan ruhája vagy bármije van, mint nekem, ezért nem mutatom meg honnan rendelem a ruháimat meg a kiegészítőket xD
3. Lusta.
4. Túlságosan érzékeny. Ezt többnyire jól tudom leplezni.
5. Gumicukor függő *q*
6. Melegszendvics. Bármikor tudok enni *-*
7. Megbízható. Jó pár embertől hallottam már és az is alátámasztja, h sokan mondanak el nekem bizalmas dolgokat :3
8. Szinte mindig jókedvű vagyok.
9. Imádok sminkelni meg a hajammal babrálni.
10. Kicsit naív.
11. Nehezen bízok meg az emberekben.
Nos hirtelen ezek jutottak eszembe xD Jöjjenek Kago kérdései.

1.  Mit jelent számodra a zene?
Mindent! Zenét bármikor képes vagyok hallgatni, ha jó a kedvem, ha rosszul vagyok, ha fáradt vagyok, alvás előtt, közben xD 
2. Mit gondolsz a halálbüntetésről? Szerinted újra be kellene vezetni?

Hát néhányan megérdemelnék az biztos :)
3. Van példaképed? Ha igen, miért?

Nincs.
4. Szerinted van barátság lány és fiú között?

VAN!! Tanúsíthatom :3
5. Ha egy állat lehetnél, milyen lennél? Miért azt választottad?

Delfin. Nem tudom xD
6. Van valami amiért annyira rajongsz, hogy bármit megtennél érte? Mi az, és mióta tart az imádat?

Óóó hát persze. Inkább sok-sok banda. Akár külföldre is kimegyek egy koncert erejéig és nem eszek, h legyen pénzem rá xD És őőő vegyük példának a UVERworld-öt, 5 éve tart a love *w*
7. Mi fontosabb számodra a pénz, vagy a boldogság?

Mindkettő egyformán fontos. 
8. Ha valami bölcsességet kellene mondanod, mi lenne az?

Tanuld meg értékelni azt amid van.
9. Melyik az az emberi tulajdonságod, amit nem szeretsz magadban?

Lassúság
10. Mit gondolsz a világvégéről? Mit tennél életed utolsó napján?

Bankot rabolnék és elkölteném a pénzt édességre és egész nap tömném a fejem, míg bele nem halok az evésbe xD Nem is egy katasztrófában fogok meghalni xD 
11. Emlékszel az első szavadra? Mi volt az?

Nem, de apa volt :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése