2012. augusztus 4., szombat

Nyári gyakorlat

Hétfőn elkezdődött a nyári gyakorlat X___X Már egész hónapban mennem kell. Fuck! Alvás nélkül mentem, mert vissza kellett állnom az este fekszek, reggel kelek életmódhoz. Elég unalmasan telt az első nap, senkit sem ismertem szinte. 3kor végeztem és jöttem is haza. Átléptem a holtpontot szóval este nehézkesen ment az elalvás, végül hajnali 2kor feküdtem le és reggel sikeresen elaludtam, így késtem 1 órát xD Nagyon álmos voltam, szenvedtem.. x3 Pluszba még a fejem is fájt meg szédültem. Sikeresen elaludtam a széken ülve xDDDD Szép lassan összeismerkedtem a csajszival akivel beosztottak és tök jó fej, elvagyunk. A mester állandóan ugráltat és mindig fáj a lábam meg a hátam. Ha ez nem lenne elég ráadásul még rosszul is vagyok bent, mert nincs levegő vagy nem tudom, de állandóan fáj a fejem meg szédülök, nagyon rossz x3 Már kezdek beleszokni a dolgokba, h mit h kell csinálni, minek hol a helye meg ilyesmi. Még egy rossz dolog van, két napja kijött pár kis pötty a kezemen.. aztán egyre csak több lett.. sztem allergiás vagyok bent valamire, vagy nem tudom x3 Remélem nem komoly annyira, és megcsinálhatom az utolsó évet még, ha már eddig elszenvedtem magamat xD Csütörtökön találkoztam Chibivel pár órácskára :3 Elmentünk nyugati mekibe és ettünk xD Közben beszélgettünk meg röhögtünk. "kaparja a földet.. mráááá" x"DDD Jajj xDD Készek voltunk xD 
Keletiben még pózerkedtünk párat, majd elindultunk haza.

2 megjegyzés: