2012. augusztus 15., szerda

Tokyo japán étterem



Ma csoportosan elmentünk ebédelni a Tokyo japán étterembe. Mi előtte Krisztivel még találkoztunk és elmentünk anyagot venni a cp-hez meg minden. Átmentünk Manichez, mert persze nem készültek el időben. A hely egész közel volt. Sajnos 6os asztal nem volt így 3-3 ember ült együtt. Kriszti, Manic, én és Gaara, Naku, Kame egy asztalnál. Hát mi rendesen kihasználtuk az annyit eszünk amennyit bírunk alkalmat. Manickel tömtük magunkat, meg persze Kriszti is, de ő volt a leggyengébb láncszem az asztalnál xD 
Kezdésnek jól telepakoltuk az asztalunkat xD Én vmi kis gombócot ettem, amiben ilyen csokis cucc volt vagy nem tudom mi volt az igazából xD Nem volt olyan rossz xD Aztán jött a nigiri *-*
Manic evett ilyen vmit először.. elég bizarr volt. Aztán megkérdeztük, h mi az és a kis bishi felszolgáló mondta, h tintahal xD Hát jó. Ki tudja még mit ettünk meg ott xD Volt fini pari is, bár az első kispriccelt a számból mikor összeharaptam xD 
Jajj hát én mindent magam elé pakoltam ami megtetszett xD Mindig álltak előttem a tányérok Kriszti meg mindig lopkodott a kajákból xDD Utána mindig megosztottuk a kaját hármónk között. Jajj úristen nagyon sokat ettem egyébként xD Mondjuk éheztettem magam előtte direkt xD

Hát kb. 4 vagy 5 ugyanilyen stócnyi tányért halmoztunk fel a végére xD Nagyon faltunk! xD  A végén szabályos harc ment a dinnyéért meg a fahéjas sütiért xD Gaaraék mindig lelopták előlünk a szalagról >:3 Végül meghagytak nekünk egyet én meg pont akkor mondtam, h "jujj jön a dinnye!! *-*" xDDD Ezen szakadtak utána, mint kiderült xD Akkor tök poén volt, h utánunk 3 csapat jött még és hamarabb elmentek, mint  mi xDD Mi két órán keresztül folyamatosan faltunk xDD De tényleg folyamatosan! Megállás nélkül xDD Aztán alig bírtunk felállni xDD 
A lakmározó bagázs xD
Kifelé Gaaran szakadtunk egy sort. Tök udvariasan elköszöntünk és így mondja a srác, h "sziasztok", Gaara meg "sziijjaaaaaaa", de közben így sóhajt x""DDDDDDDDDD Röhögve távoztunk és szenvedve xD Aztán a hasainktól nehezen tudtunk elbúcsúzni xD 
Út közben lefotóztuk az An Cafe hivatalos kis kávézóját is xDD
Kame, Kriszti és én elmentünk oktogonra, de Kame közben rájött, h nem is oda akart menni így visszament a földalattihoz xDD Mi Krisztivel elmentünk Trillianba és szenvedtünk, majd fankodtunk és nem volt tott jegy xD Aztán elmentünk Holdfénybe. Még jó, h a csávó szólt, h már nem a blahánál vannak xD Nagy nehezen megtaláltuk és vettünk jegyet is *-* Aztán mindketten hazaindultunk, mert varrnunk kell a cosplayt xDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése