2012. június 28., csütörtök

contact lens and random

Elmentünk ma beiratkozni Szabival suliba.. nemtom minek kell még egyszer szakmára is, de mind1 elmentünk. Beiratkozás után még maradtunk beszélgetni meg minden. Tök gáz, h  hozzá leszünk csapva egy másik osztályhoz :S Na mind1 egy évet kibírunk x3 Elmentünk fodrász kellékesbe is, majd utána tescoba és majdnem otthagytam a narancsot amit vettem xDDDD Bementünk invázióba szétnézni, de én nem találtam semmit. Csináltam lesi fotót megint xD Ezután postára mentünk, tök hamar letudtuk. Szabi vonatával jöttem és nagyon szenvedtem. Nem tudtam hogy ülni és mikor helyezkedtem mindig megtapostam Szabi lábát x"DDDD 
Megjött végre a lencsém is *-* Super Angel szürke lencse *-* Annyira szép TwT Tök nagy szemeim vannak tőle és csillognak és aww~ *-*
Megérkezett végre a felsőm is *________* Annyira jó, imádom! Ma ebben rajultam xD
Ez a nap igazából nem volt vmi izgalmas. Tegnap nagyon sokat röhögtem, mert Gaaraval camoztunk, vagyis nekem nincs camom szal csak nála volt és beszélt is xD Én meg írtam és kb mintha magammal beszélgettem volna xD Csináltam vicces Print Screen-eket xDD Nagyon sokat röhögtünk meg trollkodtunk fb-n levélben és kódolt üzenetet küldünk egymásnak xD "Gaara, csont, Gaaranál alvás meg Bálint és a puding" x"DDD Elvoltunk xD Lélekben én is Svédországban voltam, még az erkélyre is kivitt, h lássam a tájat xDDD Jajj kész volt xD
Ma meg pózerkedtem egy sort mikor hazajöttem xD
Szotyinak olyan hős póza van x""DDDD
Pózolj faággal xDD
Csábos Hugh Hefner nézés x"D
Keresd a hibát xDD
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése