2012. június 29., péntek

Június 29.
























Mára kb. fejedelmi kaját csináltam magamnak, mert 4 napja csak narancsot és müzlit eszek xD Csináltam tojásrántottát hagymásan és még olvasztottam a tetejére sajtot is, mondjuk azokból ilyen kis gombócok lettek, de így is fini volt xD Meg hozzá két pirítós *w* Tettem rá ketchup-ot is, minden tökéletes volt. Aztán nem bírtam megenni, mert nagyon sokat fogyóztam már tojással és már az első falatnál rosszul lettem Q__Q Hát a végén az lett, h a sajtgombóckákat kiettem belőle meg betoltam a pirítóst, a többi meg kuka xDDD Maradok inkább a műzlinél és a narancsnál xDD

























Megjött az újrarendelt gyűrűm is, mert az előzőt sikeresen elhagytam egy bevásárlótúrán Q_Q De legalább ez is ideért xDD
És akkor mai szerzeményem ez a csillagos fülbevaló *w* Már nagyon régóta szerettem volna ilyet. Hordani mondjuk még nem tudom, mert a vörös hajamhoz nem igazán menne xD Majd az új hajamhoz.
Sajnos muszáj leszek hajszínt váltani, mert a vöröstől nagyon durván hullik a hajam és lassan kopasz leszek Q_Q

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése