2012. június 6., szerda

Hagyományos kedd :3

Megejtettük a hagyományos keddet ismételten Gaaraval. Úgy volt, h nem talizunk egyéb okok miatt, de mikor leszálltam a vonatról és a Pestre menő vonat pont elment hívott, h merre vagyok és, h menjek már át. Gyorsan hazajöttem, ettem és indultam is vissza. Közben a telóm megint szarakodott és nem lehetett hívni, pedig Gaara, mint kiderült kétszer is hívott.. Mindegy, lementünk intersparba tejért, mert Gaara csinált eperturmixot *-* Szépen elsétáltunk a tej mellett xD Aztán vissza. Közben megbeszéltük a gondjainkat meg minden szal kellemesen telt a vásárlás. Vissza lakásra. Elmosogattam szokásosan, közben Gaara elkezdte a turmixot. Gaara: "lassan már össze is költözhetünk" Hát kb xDD Megbeszéltük, h pár év múlva és én fogok mosogatni, ő meg turmixot készít majd xDD Micsoda tervek xDD Elkészültek a turmixok, tettünk a pohár oldalára epret is, bele cuki kis kavarókat *-* Enyém gitáros, Gaaraé rákos volt :3 Volt süti is hozzá. Minden tökéletes xD Megnéztük a hétvégi videókat és huhuhhúúúú xDDDD Nagyon vicces videó lett mind xD Naku tükörben táncolása vagy milye vicces volt xD Ott szakadtunk és megtanultuk a mozdulatot xDD Aztán kitaláltuk, h pózoljunk a turmixokkal az ablakban.
Sajnos a panelek belelógnak szal nem lett tökéletes :( De így is átjön a fíling :3 Jajj nagyon fini volt :3 Közben a szomszédok kb. hülyének nézhettek minket az ablakban, de mind1. Sztem már megszokták xDDD Sok dolgot láttak már abban az ablakban x"DD Aztán mondtuk, hez tökre sznob ital meg minden.. DE mi megtehetjük xD Elvoltunk xD
Végül úgy döntöttünk mi is rajta leszünk a képen! Elég jól sikerült, pedig nem igazán voltunk szalonképesek! xDD Aztán nézni akartunk valami "kalandozós" filmet ismét.. majd oda jutottunk, h valami olyasmi kellene ahol tudjuk kiabálni, h "ne menj oda!! fuss!!4 gyorsaaan!!" x"DDD Aztán megtaláltuk a pókiszonyt és mondtam, h nézzük azt! Nehogy már mindig én féljek a legjobban! Erre Gaara mondta, h jó, de utána 5 olyan filmet nézek vele amit ő akar O_O És így benyögi, h :Átok 1, 2, 3, 4, 5 Én: O_________________________O Mondom okk kihagyom xD Néztünk mást. Megtaláltuk a FÚÚÚRÓÓÓTORONYT x"DDDDDDDDDDDD Ezen annyit röhögtünk! Nézzük a FÚÚÚRÓÓÓTORNYOT x"DDD Végül a halálos hallgatást néztük meg, asszem ez volt a címe. Ez volt a babás film xD Közben ittuk a kis turmixunkat :3 Voltak benne parás részek.. pl. mikor a csávó vissza akarja temetni a babát a temetőbe ESTE! O_O Én meg: miért este? Miért nem lehet nappal, jó időben, melegben, világosban? *rázza a fejét* Gaara ezen elkezdett szakadni x"DDDDD Akkor voltak részek mikor így sikítottunk és aztán meg röhögtünk egymáson xDD A film felénél szünetet tartottunk, mert nem bírtuk már tovább.. xD Közben hazajött nevelő apuja is és így hallgatta ahogy sikítunk xDD Folytattuk és volt egy rész ahol nem vmi kis szellemtől ijedtünk meg, hanem egy hangtól! Jajj nagyon bepartam. Erre így mondom, h "jajj mindjárt elsírom magam" és közben legyeztem a fejem x"DDDDD Szakadtunk xDDD Dőlt a hülyeség belőlünk xD Jópár helyen megijedtünk meg nem mertünk odanézni, de azért kukucskáltunk az ujjaink között xD Am nem lehetett sikítani az áldozatoknak, mert akkor Mary Show kiharapta a nyelvüket szal mi sem sikítottunk utána és versenyeztünk ki éli túl xDD Végül a végén én ÁÁÁÁÁÁ-ztam egyet xDDD Fuhh nagyon vicces volt xDD Film után még maradtam kb. fél órát, majd elindultam haza :3
Ma be kellett mennem megnézni az érettségit.. hááát nem lett vmi fényes x33 Az egyetemről minden esetre lemondhatok :/ Majd nézek vmi főiskolát x33

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése