2012. június 12., kedd

Hagyományos kedd
























Ismét hagyományos kedd volt. 1 órával hamarabb végeztem suliban szal elmentem Szabival keletiben. Megvártam míg elment a vonata és elindultam Gaara sulija elé. 12:40-re szerencsésen oda is értem, így csak 10 percet kellett várnom. Vicces harcot vívtunk a széllel, de sajnos az esernyőm nem bírta és egy csomószor kifordult, mi meg azon nevettünk xDD Aztán menekültünk az osztálytársak elől, mert én voltam az új barátnő x"DDD Közben pletyi meg minden, kiakadtunk a "blézs" színen xDDD Jajj ezen jót nevettem xD Aztán osztálytáncról is beszéltünk meg minden. Aztán a liftben megint vicces dolgok történtek. Valaki hívta a parkolóba és lent romák voltak és így kinyitódik az ajtó. "óóó há nem fírünk bee.. jáájj már be is csukóudott" mi: x"DDD Aztán megint kinyílt és vissza xD Mi meg elindult felfele, közben hallatszott alulról, h "óóómáááán" x"DDD Aztán mikor kiszálltunk megnyomtuk a gombot, h menjen fel a 10-re x"DDD Szemetek vagyunk tudjuk xDDD Aztán bántuk, h nem nyomtuk meg az összes gombot.. majd legközelebb xDDD Aztán szobában pletyi meg röhögés és mi egymás. aztán rájöttünk, h éhesek vagyunk és rendeltünk pizzát. Megint nekem kellett beszélnem és akciós volt a barackos gombóc, ami nagyooon finooom!! x"DDD Nem kértünk xD Aztán meghozták a pizzát. 4 sajtosat rendeltünk. Bevallom az elején tartottam tőle, mert volt rajta füstölt sajt is, de nagyon fini volt *w* Bevágtunk egy 40 centiset és fuhh jól is laktunk. Aztán természetesen horrort kellett néznünk. A címére már nem emlékszem.. de nagyon megijedtem rajta jó párszor xD Megnéztük a trailert és így volt benne egy para rész.. mondom na itt már nem fogunk megijedni, mert már láttuk.. erre néztük a filmet és annál a résznél akkorát visítottam omg x"DDD Gaara meg ordított, majd rajtam röhögött x"DD Film közben pipáztunk is, mert mi megtehetjük xD Aztán volt még egy rész ahol így belemásztam Gaara hátába, h "én ezt nem nézem tovább!! Q__Q".. Aztán mégis néztem xD Volt még egy rész ahol a kis köcsög direkt nem nézett oda én meg olyan sikítottam.. xDDD És mondta, h miattam ő is kezd félős lenni.. xDD EZZZAZZZ xD Aztán belenéztünk a Drug me to Hell-be is amiről azt hittük nagy horror.. de inkább vígjátéknak mondanám xD Harapó kecske meg néptáncoló megszállt csávó xD Hányó hulla x"DD Jajj röhögtünk xDDD Aztán lementünk intersparba vásárolni. Szilvike lesz*phat minket xD Sorban állás vicces volt. Mi is 2 kasszához álltunk.. És így Gaara elment egy másikhoz "maradj itt szívem" én: "jólvan drágám" x"DDDD készek voltunk xD Kicsit fikázós kedvünkben voltunk..mint mindig xD Aztán a szalagon a mi tejünk menőbb volt!! Jajj istenem xDDD Kifelé menet elkezdett esni az eső és rájöttem, h fent hagytam az esernyőmet. Nem mentem már vissza érte. Hazafelé nagyon eláztam xDD De volt szivárvány *-* Olyan régen láttam már és ez meg olyan szép volt *-* Am kettő volt egymás felett csak a képen nem nagyon látszik x33
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése