2012. június 13., szerda

Páros találka


























Mára szerveztek a fiúk páros találkát. Kriszti, Naku, Feri és én taliztunk keletinél. 3ra volt megbeszélve az időpont a keletibe. Én odaértem 50-re, Kriszti 54-re. Vártunk egy csomót, majd úgy döntöttünk elmegyünk Rossmanba, mert vennem kellett szemhéjtust. Reggel sikeresen beleejtettem a teli tusomat az öblítős vízbe xDD Igen, csak én lehetek ilyen szerencsétlen xDD Aztán betértünk mekibe is, mert Kriszti éhes volt. Azt hittük addig odaérnek a fiúk, de rosszul hittük. Félkor befutottak..Én: "nem vasaltatok hajat?" Krisztivel szakadtunk xDD Aztán eltöltöttünk még ott kb. fél órát azzal, h pizzázót kerestünk a neten, de nem jártunk sikerrel. Elmentünk arénába, mert ott volt.. volt.. már nincs xD Naku végig pólusba akart menni xDDD 20 perc..PÓLUS! xDD Senki nem akart oda menni szal le lett szavazva xD Elmentünk végül westendbe és Don Pepében vettünk két 32 cm-es pizzát. Én Nakuval ettem bolognait és nagyon forró volt xD Aztán végül elkezdtük csipegetni, majd mire az első feléig eljutottunk ki is hűlt és ehető volt xD Ismét Kriszti ette meg legutoljára a részét xDDDD Vicces volt. Aztán volt ott sztorizgatás meg "titkos beszéd Naku és Feri között", de én hamarabb rájöttem mit mond Feri, mint Naku xDD Ez van xD Aztán elmentünk wc-re és Krisztivel lefújtuk egymást a kézszárítóval x"DD Elvoltunk xD Aztán elmentünk matchba piáért, mert a többiek inni akartak. Én most kihagytam, mert ma még tanulnom kellene x3 Felmentünk a tetőre ahol kaptunk Nakucska sütijéből és sztem tök fini volt *w* Aztán fél 7kor elindultam Ferivel keletibe, mert 7:15-el jöttem haza. Vicces kis nap volt xDD  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése