2012. június 11., hétfő

Fotózás

Múlt hét kedden felhívtak az egyik hosstes ügynökségtől, h mennem kellene a hétvégén fotózásra. Először szombatot mondtam, majd áttetettem vasárnapra, mert szombaton dolgoztam, aztán meg itthon voltam anyuval. befestettük a hajamat is végre *-* Vasárnap reggel 10re jött át Szabi, h megcsinálja a hajamat. Göndör lettem *-* Imádom mikor göndör csak sok idő megcsinálni x3 Odaértünk a helyszínre 14:10-re és csak 4kor kerültem sorra x33 Bosszantó volt a várakozás x3 Csináltunk csini ruhában képeket és tök jó volt :3 Az új felsőmet vittem meg a szoknyanadrágomat, tettem a felsőre egy övet és tök jól nézett ki. Aztán csináltak fürdőruhás képeket is xD Hát utálok fürdőruhában lenni x3 De nem volt vészes. Kaptam kiegészítőnek napszemüveget, kagylót, sárga kendőt, esernyőt.. és asszem ennyi xD Én kaptam a legtöbbet xD A kendős tiszta jó volt, mert így körbe volt rajtam futtatva és hátul tartanom kellett picit bedőlve, aztán fújtak széllel és így hátul kifújta a leplet, mint egy vitorlát *w* Tök jó volt! :3 Kíváncsi leszek a képekre!
 Fotózás után mentem dolgozni és késtem 5 percet x3 Mind1. Fé órával többet kellett maradnom így fél 10kor végeztem x3 10:50es vonattal jöttem haza. Tökre villámlott hazafelé és tök jó volt nézni *-* Nagy vihar volt este. Éjfélre hazaestem és gyorsan pózoltam még párat, h legyen kép a hajamról.. bár kicsit már megviselt volt xD És bosszantó, h a frufrum nagyon gyorsan nő és már megint oldalas, pedig kb 1 hete vágtam le xD Na mind1 xD A viharnak köszönhetően elfüstölt a gépem szóval nincs gépem Q_ Húgomé valami szörnyű és borzalmas! Nincsenek rá szavak! xD Nagybátyám eljön majd megnézni mi romlott el és akkor gyorsan megveszem, mert nem fogomkibírni x3 Még erre is költhetek x3 
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése