2012. június 4., hétfő

Noémi szülinapja

A hétvégén megejtettük Noncsi szülinapját, ami nagyon jól sikerült. Gaaraval betettük őket, h csak szombaton megyünk, mert Kaménál alszunk. Szépen el is hitték. Mi negyed 6kor találkoztunk deákon és elindultunk újpestre. Még volt egy kis időnk így bementünk venni vmi nasit az útra. Nem tudtunk választani, ott bolyongtunk xD Aztán mondtam, h vegyünk csokit..Gaara:"nee, mert csúnya lesz az arcunk" Végül chipset vettünk x"DDD Kifelé menet még pörgetni akartunk abból a kis gömbökből, de rájöttünk, h pár perc múlva indul a busz! xD Gyors séta kifelé és pont akkor állt be a buszunk szóval nem volt para. Egy csávó elég érdekesen fogta a bérletét xD Így felemelte a fejéig és így szó szerint örült neki, mint vmi kisgyerek a cukornak xDDDD Aztán én is úgy szálltam fel a buszra, majd a jegyemmel ugyanúgy hátra vonultam xDD Gaara csak röhögött, majd ő is csinálta xDDD Elkezdtünk hátul enni, inni. Olyan volt, mintha kirándulni mennénk xD Mellettünk nagyon jó zene szólt szinte végig. Fikáztuk az embereket meg beszélgettünk. Aztán leszállt a bácsi és mi vigyorogtunk rá úgy, mint ahogy a jegyet tartotta, de sajnos nem nézett oda xDD És már nem volt olyan boldog xD Aztán megérkeztünk Krisztihez. Leszálltunk a buszról és így Gaara: "beugrunk wellness...*krsss rálép egy csigára* jaaaaaajj fujfujfujfujfuj *szökken* x"DDDD Hát szakadtam x"DDD Aztán belopóztunk Krisztiék háza elé és becsöngettünk. Olyan jól helyezkedünk, h ne vegyenek észre minket. Alig akartak kijönni, majd mikor Kriszti kinyitotta az ajtót mi így "HOLÁÁ" xDD Kriszti jól meglepődött és mondta, h hülyék vagyunk xDDD Bementünk, ott volt Noncsi, Ciklon meg Dawe és ettek xDDD Aztán felmentünk és nem tudom már miket csináltunk xDDD
Az áradat xDD
Elkezdtünk Achtivityzni és Gaaraval voltam, Kriszti Noncsival, Dawe meg Ciklonnal. Hát voltak ott vicces dolgok. Gaara nem tudta kitalálni a lövészárkot xD Tök jól elmutogattam az ágy mellé guggolva meg minden. A lövésre rájött, a többire nem xD Már a fejemet is mutogattam, h "ész" erre így "halánték?" x"DDD Lövőhalánték, fejhalánték.. hát sírtunk xDD Aztán jött Dawe és a szűk elmutogatása x""DDD Konkrétan elmutogatta mikor kibújik egy gyerek xDDD Nagyon nevettünk xD Aztán Ciklon nagyon belebonyolódott a nyelvtanba és így "vedd le a végét.. ne képzőket mondatok, hanem ragot" Néztünk, h wtf? O.o Kb mindenki 2-3-as nyelvtanból xDDD Akkor Dawe áradat rajzolása x"DDD Egyedül én jöttem rá, h az vízesés akar lenni és így elindítottam mindenkit a jó úton xDD De végül senki sem találta ki xD Már mindenki a D és E mezőknél járt, mi meg Gaaraval akkor indultunk el xDD De szokásunkhoz híven nyertünk, mert a vége felé megtáltosodunk és elrabolunk mindent xDDD Játék közben ismét voltak vicces veszekedések x"DDD Szokásos xD Elkezdtünk Horrorra akadva 2-t nézni, de nem néztük végig, inkább aludtunk xD Dawe meg Ciklon külön szobában, Gaara a matracon, Kriszti, Noémi és én az ágyban. Másnap 11 körül keltünk fel. Kifosztottuk a hűtőt, majd Noémi elment Dawe-ékkel a többiekért Pestre. Mi addig szépen összepakoltunk, rendet raktunk, feldíszítettük a lakást, felfújtuk a lufikat, amiket nagyon nehéz volt x33 Gaara elkezdte, mert az volt a legnehezebb, én meg felfújtam a testüket xDD Ilyen cuki kis kukacok voltak *-*
Elkezdtük csinálni Noémi undorító tortáját, aminek az alapja karamellás puding volt, mert az ló színű xDDD Akkor banánból Gaara rakott ki rá egy ló formát xDD Hát nem igazán felismerhető xDD
Aztán sörénye is lett a lónak xDDD Hát nagyon viccesen nézett ki xDDD Végül inkább az egészet teletettük banánnal. Rá a piros zselé, h még undorítóbb legyen, majd a lila és rózsaszín szívecskék xDD Végül annyira nem is lett undi xDD A banánok elrejtették a barna pudingot sajnos xDD 
Szépen feltálaltunk mindent az asztalra. Noncsi 18 helyett 118 éves lett, h méltó legyen Sonohoz xDD Kapott dinnyét is, sok piát és lovas fejdíszeket xDDD Tök hamar kész lettünk így volt még másfél óránk elkészülni. Mindenkinek volt 30 perce fürdeni xDD Én 4 perccel léptem túl, túl jó vagyok xDD Nagyon szépek voltunk és időben elkészültünk. Aztán vártuk a többieket, de sehol sem voltak. Már idegesek voltunk, h miért nincsenek ott mikor mi halál pontosak voltunk.. Volt időnk kimenni az erkélyre pózerkedni egy párat és tök jó képek születtek. Sajnos Kriszti még nem küldte el őket szal majd egy későbbi bejegyzésben feltüntetem őket xDD A nappaliban beszélgettünk és megbeszéltük a nyári kívánságainkat. Pontosan hármat kívánhatott mindenki. A végén azt szűrtük le röviden, h ezen a nyáron mindenki leszbi és buzi lesz x""DDDD Igazából nem teljesen.. mmint nem ezek voltak a kívánságok csak erre átfordítva viccesebb xD Aztán végre megérkeztek mindannyian. Vagyis Dani lekéste a buszt szóval csak 8-an voltunk xD Noéminek Matenrou Operát indítottunk el a konyhába vonulásáról és "énekeltünk" is. A pultos táncom sajnos elmaradt xDDDDD Pedig viccesen toltam x"DD Mi hárman már nagyon éhesek voltunk így kezdeményeztük az evést. A dinnye lett Dani és Noémi végig simogatta xD
A tortával kezdtük az evést és nagyon finom volt *-* Aztán Naku sütije következett, majd Manic-é és aww azok is nagyon finomak voltak *w* Teleettük magunkat.. najó nem xDD Ettünk dinnyét is. Felmentünk pipázni az erkélyre és sokan voltunk xD Aztán befutott Dani végre és jött Dawe és  Ciklon is, mert visszajöttek a cuccukért xD Jó sokan voltunk, 13-an az erkélyen. Pipázás vicces volt xD Felváltva ettünk, meg pipáztunk xD Aztán beszélgettünk meg minden. Dawe és Ciklon elmentek. Mi elkezdtük az ivászatot és hát elég szép mennyiséget elfogyasztottunk xD Játszottunk Alkoholit és hát a 6. mezőnél senki sem jutott tovább. Kb végig a zöld (én) és Kriszti ( a söröskupak, ami zöld xD) ittunk xDD Hát nagyon jó kedvünk volt xD Volt ott pezsgő, vodka, energiaital, sok sör, almabor, sima bor, pálinka, hubertus és őőő még amit találtunk xDD Aztán alkoholinál már mindenki jól volt. Aztán Naku nagyon bölcs dolgot mondott: "Nem úgy kéne elkezdeni a játékot, h mindenki józan?" Tud vmit a fiú xDD Született 3 nagyon vicces videó xD Mindenki okos benne xD Akkor van benne olyan, h felhúztam Gaara sliccét és nem vettem észre, h videózik xDD Hát mind1 xDD Akkor mászott a földön, h "kijött a NEGAAA" én meg gatyájánál fogva visszahúztam xDD Fuhh nagyon jó kedvünk volt xD Sokat nevettünk meg minden. Danival is beszélgettem egy nagyon jót :3 Aztán vissza a buliba. Nem is emlékszem mik voltak még xDD Ettünk jó sokat. Elloptam Gaara piáját. Vmikor hajnali 3 körül kidőltünk aludni. Vagyis.. hát én a földön feküdtem, mert Feri letúrt miután fejbe vágott kétszer xD Szép volt a napfelkelte xD 9kor mindenki felébredt én meg felmásztam a puha ágyra aludni, de nem hagytak xD Megnéztük a bajos csajokat, közben zabáltunk chipset. Aztán mindenki elment reggelizni kivéve engem meg Nakut és mindent felfaltak O.o Noémi, Manic, Dani elment a 2es busszal. Derry, Kriszti, Feri, Gaara, Naku és én maradtunk a házban. Nagyon büdösek voltunk xDDDDDD De nem fürödtünk le, hanem inkább elkezdtünk achtivityzni. Húzással sorsoltunk párokat: Derry-Naku, Kriszti-Feri, Gaara-én. Ez csak a szokásos xDD Gaara nem találta ki a cigarettacsikket. "cigicsikk? *mutogatom, h más szóval* dohánycsikk? .___________." Hát nem találta ki xDDDDD Vicces volt xD Aztán rendeltünk pizzát, Derry beszélt xD Elfogott a ketchup és így poénkodtunk, h visszahívjuk őket, h "hello megint én vagyok, kechupot is tegyetek mellé! Mennyit? JÓ SOKAT!!:@" xDDDD Aztán Derry és Gaara elmentek inkább boltba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ez nagy szóó!!!! xDDDD 
Ahogy visszaértek hozták is a pizzákat *w* Annyira egyenletes szeleteket vágtam, h ihaj-csuhaj xDDD A kép is mutatja x"DDDD Jajj vicces volt xDD Aztán Gaara ellopta a legnagyobbat, én a közepeset, Ferié maradt a legkisebb xDD Aztán a kövinél ő kapta a legnagyobbat, Gaara a legkisebbet, én meg megint a közepeset xD Gaara ott pampogott, h fogyózok és ő kéri a nagyobbat, de mondtam, h NEM! :C xDDDD És ott izélt, h ha nem eszem majd meg akkor megver.. végül ő nem ette meg xDDD Közben mindenki megfürdött és tiszta volt! Annyira jó érzés volt xD A 7es busszal mindenki hazament kivéve engem, mert én még maradtam Krisztivel egy napot, h ne legyen egyedül, hisz úgysincs sulink. Elkeztünk rendet rakni meg feltakarítani. A pult nagyon durván ragadt xDD
A mennyiség egy része, amit elfogyasztottunk xDDD Hát adtuk az estét rendesen xDD Végül 4 zacskó szemetet vittünk ki a kukába és tök jól készen lettünk a takarítással xD Felmentünk a szobába is rendet tenni, mert az is durván nézett ki! 
Az ágyon ágynemű kupac volt és beleugrottunk Krisztivel xDD Nagyon vicces volt xDD Összeszedtünk itt is egy zacskó szemetet xD Az ágyneműket összehajtogattam és egymásra tettem. Aztán mondtam Krisztinek, h egyszerre vigye ki őket x"D Hát nem bírta felemelni. Én is megpróbáltam és nagyon kiröhögött, mert mondta, h így emelni akartam, de csak a seggem toltam ki xDDD Elvoltunk xD Végül csillogott a szoba.. nagyjából xD Megtaláltunk sok otthagyott cuccot és megnyitottuk a talált tárgyak osztályát xD Miután készen lettünk végre mindennel kiültünk az erkélyre pipázni. Kriszti iPad-ről én meg laptopról kockultam xDD Közben beszélgettünk is mindenről, ettünk, ittunk, tök jól elvoltunk :3 Úgy 10 körül kezdtek megszállni minket a bogarak és mivel a pipa is meghalt, ezért beköltöztünk a szobába és ott folytattuk a tevékenységünket xD Megmutattam neki a felsőt amit rendeltem, meg a kis cukimat is és tetszett neki :3 Nézegettünk Scene hajakat is, majd 1 körül lefeküdtünk aludni. Végül egy vicces achtivityt nyomtunk: Kriszti: őőő nem pakoltuk ki a..az izét.. Momo: a mit? K: hát tudod, berakod, elmossa, kipakolod.. M: mosogatógép? K: az! 6 pont nekünk! x"DDD Nagyon epic volt. Reggel fél órás késéssel indultunk el Pestre. Nagyon meleg volt. És otthagytam a kabátomat! x"DD Beszálltam én is a közösbe! xD Összességében egy kikúrt jó party volt!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése