2012. június 27., szerda

Életjel :3

Utolsó konzultációs óra egyen naciban :3

























Jelentem, nem haltam meg! Rég nem blogoltam.. pontosan 2 hete, aminek sok oka van. Először is a viharban ugye  tönkrement a gépe, húgomén pedig nem erőltettem inkább a blogot, mert kész szenvedés volt. Viszont volt jó oldala is. Gép nélkül rá tudtam venni magam a tanulásra.. utolsó 3 napban.. xDD Hááát ez a 3 nap igazából arra volt jó, h megtanuljam az irodalomtételeket. A többihez hozzá sem nyúltam kb. A törit elolvastam egyszer, németből párat, infóból meg nyelvtanból semmit nem tanultam, elő se vettem x"DD Szóval szorgosan tanultam az irodalmat és nem is gépeztem nagyon. Kb 2 óránként néztem fel netre 10 percet és annyi. Érettségi előtt rájöttem, h semmit sem tudok szal kezdtem parázni, h úristen meg fogok bukni, milyen gáz lesz x3
Szotyi minden nap velem tanult! xD

Elérkezett a nagy nap. Nagyon be voltam parázva. Az elnök nagyon jó fej volt, szakadtam rajta mikor ilyen nyelvtörős szart olvasott fel nekünk xDD Utána nem voltam annyira ideges. Majd jött a beosztás.. úgy voltam vele, h nem az első csoportban leszek benne, hisz K betűs a nevem. Hát tévedtem.. ráadásul ami rosszabb némettel kezdtem így én nyitottam a szóbelit x33 Az elnök még be is harangozta xDD Hát eléggé be voltam parva, kb mindent elfelejtettem xD Bemelegítő beszélgetés egész jól ment. Szituból kihúztam a múzeumosat és szerencsére még elég friss volt xD Megvolt, fordítottam a kifejtős tételhez.. Két utált tétel nézett velem szembe.. "In Gaststätte (Étteremben) és Beim Arzt (Orvosnál)... Egyértelmű volt, h az éttermet választom xD Hát az eleje elég döcögősen ment.. alig jutott vmi eszembe róla, de folyamatosan pofáztam... vagyis próbáltam xD Végén a tanár még kérdezett, mert látta, h nagyon ideges vagyok xDD Túléltem. Következett az infó. Kihúztam az internetet. Ezen belül: fogalma, kialakulása, online csevegés: chat, MSN, Skype és ismertetni kellett a közösségi oldalakat: IWIW, MyVip, Facebook xDD Ennél könnyebb tételt nem is húzhattam volna  xDD Remekeltem belőle. A feladatmegoldós része is könnyű volt. Jött a magyar. Irodalom: Móricz parasztábrázolása. Hát ennek nagyon megörültem, mert ezt akartam húzni vagy Mikszáth-ot xDD Nyelvtan: szintagmák, alá- és mellérendelő mondatok. Először azt sem tudtam mit írjak hozzá, de a végén egy csomó minden eszembe jutott xDD Olyanokat írtam, h még magam is meglepődtem xD Jött a töri.. hát ettől nagyon féltem.. Tudni kell, h utálom az olyan tételeket amik ilyen 1000 körül vagy azelőtt történtek.. Erre kihúztam Géza fejedelmet.. fúúú mondom xD Semmit sem tudtam belőle, elmondtam ami a forrásban volt, meg az atlaszban oszt cső xDD Elég gyászos lett xD Infó meg magyar szóbeli része full pontos lett *-* Törit kivéve minden jól sikerült :3 Szóbeli után mentem át Gaarahoz. Elmentünk az évzárójára, amit kintről néztünk végig palacsintát zabálva xDD "Van zacskóud? Aggyá mán zacskoút! Nagyon finom, kérsz?" x""DDD Gaara paraszt énje xD Hát én szakadtam xD Aztán bementünk a bizijéért és az osztálytársai csak néztek xD Vicces volt. Ezután elmentünk vásárolni és jött velünk Tomi is. Vitte a táskám *-* Igazából rásóztam xDD Találkoztunk közben Gaara anyujával meg nagyijával. Tomival állatkodtunk és telepakoltuk Gaara kosarát nagy mami bugyikkal és nagyon röhögtünk xD Sajnos észrevette xD Aztán Gaarat fotóztuk öltözés közben x"DD Lett egy nagyon kis pikáns kép is xDD Tomi elküldte megszerkesztve és szakadtam xDD Aztán Tomival rajok lettünk és minden ékszert magunkra aggattunk xDD "Há néd má gyémánt kárkötőü! ÓÓó tezsvírem ez szvárovszki!" x""DDDD Aztán érzékeny búcsút vettünk Tomitól, leültünk Gaara anyujához meg mamájához. Ittunk colát, majd elmentünk Árkádba DM-be, mert venni kellett pár dolgot. Végül viccesen nézett ki a táskánk!

























Gaaraé volt a női táska xDDD Sztem nem kell magyaráznom miért xDD
És enyém volt a túlélő táska! Két kiló kenyér, szalámi, narancs xDDD Ezen nagyon röhögtünk xD Elindultunk hozzám, mert enyém az egész lakás. A vonaton megdöglöttünk. Volt ott vicces leskelődő kislány xD Leszállva a vonatról találkoztunk a flegmával! Hát kész xD És még ott poénkodtam, h bírnám, ha egy vonattal jönne velünk, erre tessék xD Nálunk ettünk meg minden. Elkezdtünk hajat festeni. Gaara szőke lett. Vagyis pár helyen nem szívta le rendesen a festék szal ott ilyen barnás maradt, de a vágásnál próbáltam eltüntetni. A forma nagyon jó lett, a színnel nem békéltünk meg. Este nagy vihar volt és meleg és nem tudtunk aludni. Nézni kellett sikolyt.. nem bírtam xD Aztán Gaara megint rémtörténeteket mesélt.. meg beállt a tükör elé, h "bloody mary".. xD Aztán így nemtom,  h feküdtem, de lelógott a lábam.. én: ajjmár lelóg a lábam G: enyém is, és erről jutott eszembe egy rémsztori M: *felhúzza a lábát, közben hozzáér Gaaraéhoz* G: igen, én már rég felhúztam x""DDDDDDDDD Meg így bealudtam és dörgött egy nagyot mire felébredtem.. Erre így felkelek az ágyból és így "ajj ezt nem hiszem el" és becsukom az ablakot majd visszafekszek.. Reggel jöttem rá, h alvásból keltem fel és Gaara lehet már rég aludt xD Másnap mennem kellett az érettségi bizonyítványomért és totál elfelejtettem, h ünneplőben kell menni xD Felhívtam Rukit, h adjon nekem kölcsön egy blúzt és ő volt a megmentőm :3 Buszon öltöztünk x"DD Hát vicces volt xD Aztán mégse késtünk el szal átvedlettünk normálisan xD Egy csomót kellett várnunk, de túl lettünk rajta. Mire hazaértem már itt volt Dani is. Elmentünk TESCO-ba és majdnem meghaltunk xD Gaara hátul ült középen becsatolva és ő egy híres énekes volt xDD És ott énekelt hátul xD Erre így mondom Daninak, h álljon meg az egyik kanyarnál, mert nem nekünk van elsőbbségünk, erre így kihajt.. majdnem belénk jöttek Q__Q Hát ok.. Erre elkezd menni jó gyorsan.. én meg ott paráztam, h omg nee.. Lakott terület.. lassan megyünk ezaz. Kiérünk és elkezdi neki nyomni. Jött egy nagy kanyar és direkt felnyomta 120-ra Q__Q Én elkezdtem visítani, Gaara meg hátul" KVINTESZENSZ VOJÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁZS!!!" X""DDDDDDDDDDDDDD Hát így visszagondolva vicces, de akkor nem volt az xD Megérkeztünk TESCO-ba, bevásároltunk meg minden. Közben Gaara megmutatta a ruhában pózolós képét xD Nagyon röhögtem. Versenyeztünk a kasszáért xD 
Kifelé vettük észre, h ki van dőlve a tábla a kocsi előtt és olyan, mintha Dani döntötte vna ki xDD Vicces volt, főleg, h csomószor megkérdeztem, h "Dani neked biztos van jogsid? Még a táblákat sem ismered! " xDDDD Elindultunk haza, újabb nehéz út várt ránk. Rajok is voltunk, bömbölő zene, 30-al mentünk, kéz az ablakban és adtuk x""DDDD Nagyon röhögtünk xD Épségben hazaértünk. Rendeltünk pizzát vacsorára. "Ez nyálkás hús!" xD "Köpköd a vámpír!" x"DDD Jajj xDD Aztán volt még ott kétségbeesett keresés is! "Dóri? Dóri?" x"DD Gaara kiköpte a piát ahogy ezt elkezdtem mondani xD Aztán megnéztük a vicces képeimet és gifeimet és a kutyát utánoztuk is xD Készek voltunk xD Aztán trollkodtunk Gaara fb-jén xDD Jajj nagyon vicces volt xD Aztán nekiálltunk még hajnalban hajat festeni megint, meg szépítkeztünk is. A festék megtette a hatását és szép szürkés lett a haja *-* Majdnem 4kor sikerült is lefeküdni aludni, én meg 4:40kor keltem, mert mennem kellett dolgozni. Hát sikeresen elaludtam és 6:14kor ugrottam ki az ágyból és késtem fél órát xD Én: elaludtam reggel és elkéstem Gaara: én akkor aludtam el mikor csörgött a telefonod É: csörgött a telefonom? O_O G: aha, de azt hittem szundira nyomtad ki É: ki is nyomtam? xDDD Hát nekem ez totál nem rémlett xD Hazaérve tök fáradt voltam. Úgy volt, h megyek NS-re, de elb*sztam az időt és már csak éjszakaival tudtam vna menni, de nem akartam egyedül kóborolni szal végül nem mentem. Kialudtam vmennyire legalább magam :3 Másnap megint meló.. nagyon álmos voltam xD Meló után mentem Gaarahoz, mert még nem fejeztük be a szépítkezést. Elmentünk pénzt váltani és rájöttünk, h a svéd korona csúnya! xD Nem tudtunk rájönni, h férfi vagy nő van a képen xD Aztán visszamentem eurót váltani, csávó kicsit se nézett xD Aztán fel lakásra. Ittunk banán turmixot *-* Majd felhívtuk Dawe-et, h hol van már. Erre mondja, h intersparban.. minket várt, de nem szólt volna xD Lementünk hozzá és bevásároltunk. Senkinél sem volt személyi a pia miatt szal az kimaradt xD Eddig sosem kérték el, most tuti elkérték volna xD 
Csupa egészséges dolgot vásároltunk xDD Találtunk Joshi Bharat-os teát is! Dawe megfejtette milyen lehet az xD Joshi belelógatta  a filtereit, MEGFILTEREZTE! x""DDDD Készek voltunk xD Visszametünk lakásra és gyantáztunk! xD Hát istenem nagyon vicces volt xD Van róla videó is. Dawe-el kezdtük meg a szőrös hasával xD Egész szépen leszedtem neki xD Aztán Gaara jött és nagyon vicces volt xDD A mellkasánál majdnem sírt xD G: azt mondtad itt kevésbé fog fájni, mint a hasamon! Momo: Ha azt mondtam vna, h jobban fog nem engedted volna meg x"DDD Jó vagyok xD 
Dawe hozott egy csomó kis szórólapot Japánból és én megkaptam az Exist Trace-eset *w* Eredeti japán termék! xDD Dawe-el elindultunk haza :3
Másnap mentünk Mócival szalonba, h megtudjuk mikor kell menni nyári gyakszira x3 Július 30-tól augusztus végéig. Nekem 27-én nem kell mennem, mert szülinapom van *-* Am vagy 2 órát ott vártunk mire ezt megtudtuk.. Am szakadt az eső és jó hideg volt xD Elhatároztuk, h elmegyünk mekibe a keletihez. Metrón tök jól elbeszélgettünk és én így kinézek és full nyugodt hangon "most kellett volna leszállnunk" xDDD Végül westendbe mentünk xD Hát már a bemenetelnél voltak vicces dolgok xD MEgállt a forgóajtó és így Szabi totál telibe nekiment xDD Mindenki rajta röhögött x"DDDD Nagyon vicces volt xD Aztán elhatároztuk magunkat, h eszünk ázsia burger menüt *o* A csaj kicsit el volt tájolva xD Szabi kérte ki. Sz: két ázsia burger menüt szeretnék Csaj: akkor két sajtburger menü igaz? Sz: nem, ázsia burger.. Csaj: ja jó, bocsi. Elvitelre ugye? Sz: O_O nem, itt fogyasztjuk! Hát kész volt xD Míg vártuk a burgerünket elmeséltem neki a kikérést az én verziómban xD "Nem elég, h sajtburger menüt akar nekünk adni, még el is akar küldeni, h ne itt együnk, és ha ez még nem is lenne elég ránktukmál egy fél literes kólát, és még a pohár sem szines! Szabi: a mintájuk más. És van pofája egyforma poharat adni!" x"DDD 
Majd megláttuk a kis számocskát a kiszolgáló csaj tálcáján, de totál máshova ment el xD Én meg gyorsan kibiggyesztettem a számunkat a tálca elejére, h meglássa xDDDD Röhögtünk xDD Aztán megkaptuk végre a burgereket *-* Jajj nagyon jól néztek ki és nagyon finom volt *_________* Úgy ennék most is xD Utána úgy éreztem magam, mint vmi 500 tonnás xD Kaja után elindultunk haza és keletiben megijesztett minket vmi csávó xDDD Elmebeteg xD
Ma meg délután 4ig aludtam xD Végre ki tudtam magam aludni xDDD  

2 megjegyzés:

  1. Nem azér, de az a kocsi, úgy áll ott, mintha az döntötte volna ki a táblicskut. Pedig gondolom, hogy nem az volt.

    VálaszTörlés
  2. Nem azér, de direkt van lefotózva és még a kép alá is oda van írva, h olyan, mintha mi döntöttük volna ki

    VálaszTörlés