2012. május 31., csütörtök

Új ruhák *-*

Még egy hónapja néztem ki ezt a felsőt és akkor meg is rendeltem. Végre megérkezett *-* Imádom! Annyira jól néz ki *-* Hozzáteszem, h egyik zsinór sem volt befűzve szal magamnak kellett rájöjjek, h is vannak itt a dolgok, de sikerült! A hátuljától féltem legjobban, de nagyon könnyen rájöttem a titok nyitjára xD Az ujjával már voltak nehézségek xD Ma fel is avattam *-*
Megérkezett közben a kis fodros szoknyám is, és teljesen más, mint képen! xD Nagyon látszik, h nadrág és annyira nem is fodros.. teljesen rám lapul Q_Q Szerintem veszek majd tüllt és bevarrom alá, h legyen egy kis tartása neki :3 De így sem olyan vészes.. mondjuk rövid felsővel inkább hasonlít egy reneszánsz bugyira, mint nadrágra xDD
 Micsoda minőség! xD
Tegnap visszavágtam a frufrumat is, mert már nagyon hosszú volt, nem állt sehogy.. egy szóval undorító volt xDD Mondjuk itt meg csapzott.. na mind1 xD Teszek majd fel még normális képet a rucikról, de sajnos ma csak ennyire futotta x33 És ma megérkezett a másik rendelt felsőm is aww~ *___*

2 megjegyzés: