2012. május 15., kedd

Hagyományos kedd avagy "Annyira jó barát!" xD

Ismételten megtartottuk a hagyományos keddet Gaaraval. Úgy volt, h délre megyek sulija elé, de benéztem az időt itthon és a déli vonattal mentem fel xD 1kor végzett, én meg elmentem még LM.C jegyet venni. 2-t vettem, mert Sayunak is kellett és így vicc volt majdnem 14.000-et otthagyni xDD 
3/4 2-re oda is értem Gaarahoz és nagyon szét volt hullva szegénykém x3 Koplal, mert spórol. Hülyültünk, néztünk PV-ket meg dolgokat fb-n. "Nézd megvette a lemezét! ANNYIRA JÓ BARÁT *kéztartás+póz* xDD Hát kész volt xDD Aztán evett kocsonyás levest xDDD Jajj a kis tudjuk ki xDD És mellément a kicsike xD Aztán még éhes volt szal meghívtam mekizni. Annyira lovagias vagyok xD Vagyis ANNYIRA JÓ BARÁT VAGYOK! xDDD Elmesélte Andrénak is lovagias tettemet xD Aztán pletyiztünk és elkezdtünk megint 7th Rose Making Of-ot nézni, majd váltottunk A kör-re ami nem volt magyar! xDD Aztán átváltottunk Horrorra akadvára és úgy döntöttünk, h nem időzünk sokat a mekiben, hanem visszamegyünk lakásra és nézünk Horrorra Akadvát xD 
Előtte még pózerkedtünk a szokásos sajtburger menükkel meg a KUPONnal, mert bizony kaptunk kupont! *w* És mindenki kuponozott :@ Gaara: "utálom azokat akik kuponoznak. kivéve magunkat!" xDDD Újratöltöttük poharainkat, mert mi megtehetjük és elindultunk vissza xD Busszal mentünk egy megállót és az "Anya és lánya" ülésekre ültünk le xDDD Aztán már nagyon rá voltunk állva a horrorra akadvára és így nyomattuk a szövegeket. A lift furcsán viselkedett és már gondoltunk arra is, h lépcsőzni fogunk, de végül bátrak lettünk xDD És így Gaara "Sindy nyomatják a híreket!" Liftből kiszáll egy csaj és így : öhmm hello" mi meg: O_O *elmegy* X""DDDDDDDDDD Hát sírtunk xD Aztán egy néni beszállt mellénk és nem bírtuk ki röhögés nélkül xDD Kiderült, h ő lakik Gaara alatt és így Gaara: "biztos nagyon szeretheti a j-rockot! xD én: meg minket is" x"DD Vicces volt xDD
Úgy néztünk filmet, mint a japánok! A földön! Nagyon vicces volt xDD Elkezdtük nézni a Horrorra akadva 1-et, majd utána Gaaranak eszébe jutott, h van egy "kalandozós film" amit már rég meg akart nézni. Mondom ok nézzük. Erre így nézem horror,thriller.. O_O Ok mondom. Elkezdtük nézni és olyan szinten unatkoztunk közben, h omg xDDD Már egymást fárasztottuk xDD Aztán másfél óra után volt egy rész ahol megijedtünk, majd még egy, de ott kb 5 percen keresztül visítottunk x"DDDDD Full egyszerre xDD Gaaraval megosztottam a sálamat és abba bújtunk el mikor para rész volt, meg így fel-le húzogattuk xDD Vicces volt xDD Aztán így megjelent a szellemcsaj és így megy a szöszi felé. Nézzük.. ok.. Gaara "Nézd ott jön MARY POPPINS!" x"""DDDDDDDDDDDD Hát sírtunk xDD Nagyon epic volt xDDD Akkor így vége lett.. mi meg: O__O ennyi? na ne szórakozz! Erre így kis ráadás.. megy a kamera a szoba felé.. Tippeltünk, h ott fog állni a szellem az ablak előtt, de nem.. így áll a kamera, veszi a szobát, mi meg arra tippeltünk, h akkor be fog vmi így ugrani meg sikítani a képbe, de nem.. erre csak vette a szobát.. és már ettől partunk be, h csak veszi és nem történik semmi Q__Q És akkor én elkezdtem, h GAARA FÉÉÉLEK!! xDD Gaara is part, már hátra voltunk dőlve, h annyira ne legyünk közel és így semmi.. mi meg: HAGYJA MÁR ABBA! HAGYJA MÁR ABBA! HAGYJA MÁR ABBA! NEM BÍÍROM HAGYJA MÁR ABBBAAAAA!!" És akkor becsapódott az ajtó xD Mi meg: HUH xDD Nagyon vicces volt xD 
Jajj meg néztük az osztálykirándulós képeket és videókat xD Hát a videón sírtam xD *beszélbeszélbeszél* leesik a székről, fekszik a földön, odamegy fölé a kamera, Gaara: jaaajjj neeee béééb, tesaaa nagyon nem jó ötlet a videó! jajj ti most rajtam kacagtok! *odébbmászik* x""DDDD Hát ok xDD
Akkor mikor mentem el ilyen tök vicces kis zene szólt és elkezdtem rá ilyen hülyén mozogni és Gaara nevelőapja meg látta és azon KACAGOTT x"DD Hát vicces volt, aztán ezután röhögve búcsúztunk el, mert ezen is szakadtunk rendesen xDD Epic egy nap volt xDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése