2012. május 30., szerda

Hagyományos kedd

Ismét megejtettük a hagyományos keddet. Most nem mentem el Gaara elé a sulijához, mert találkoztam a csajszival aki a ruháimat rendeli xD Megjött végre a nacim meg a felsőm amit rendeltem és daah *w* A felső okozott némi gondot mire rájöttem, h kell lefűznöm a sok kilógó - pontosan 6 db - madzagot xD De nem fogott ki rajtam xDD A naci nem olyan, mint amilyenre számítottam.. nagyon látszik, h nadrág és nem is annyira fodros, mint a képen.. na mind1 xDD Majd felturbózom kicsit, ha kiismertem a varrógépemet xDD Tali után irány Gaarahoz, fél 3ra oda is értem. Ő még edzett, én néztem. Aztán végzett, beszélgettünk meg minden, aztán mosogattunk, majd úgy döntöttünk rendelünk pizzát és költeni fogunk xDD Nekem kellett rendelnem, mert nem szeretek telón beszélni.. "Fel kell nőnöd Momcsi" xDD Hát köszönöm xDD Mind1 megrendeltem xD Rosszul köszöntem el, de mind1 xD Nem kértem a napi akcióból sem. Előkészítettük szépen a pénzt, majd 40 perc múlva megérkezett a pizza *w* Emelték az áraikat és nekünk régi papírunk volt, ezért véletlenül lehúztuk a bácsit 30 Ft-al Q__Q "jajj neee *odarohannak az ablakhoz* ott meeegy.. neeeee" x"DDDD Aztán röhögtünk és elkezdtünk enni xD Jajj nagyon fini volt *-* Bolognait rendeltünk aww *-* És volt rajta paradicsom xDD Aztán néztünk pv-ket, énekeltünk An Cafe-t xDD Vicces volt xD Megtanultuk a Smile ichiban mozdulatát xd Gaara először rosszul csinálta és be akarta nekem magyarázni, h én csinálom rosszul... xDD De nem jött össze xDD Tök hamar elment az idő. A negyed 8assal jöttem is haza. Vicces kis nap volt ismét xD 
Képet a ruhákról majd teszek fel :33

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése