2012. május 28., hétfő

Kaménél alvás, nálam alvás, Manicnél alvás








Csütörtökön elintéztük a tanulószerződést a szalonba... Nagyon élvezni fogom.. ki fogok készülni x33 Aztán Gaara hívott, h nem alszunk-e Kaménál. Mondom miért is ne. Átmentem előtte hozzá, ott pletyiztünk meg randomkodtunk meg minden, aztán rájöttünk, h éhen fogunk halni Kaménál, ezért bementünk interspárba venni kaját meg finomat. És akkor megláttuk a cuki békás és macis mignon-okat és daaah *___* Vagy fél órán keresztül ott bámultuk őket, h mennyire aranyosak *-* Erre odajött a csaj, h segíthet-e.. én meg: őőő még nem tudjuk..de a macííííííííííííííííííííííííííí... najó leszarom én kérek egyet! x"DDD Hát Gaara az ott szakadt mögöttem ezután a megszólalásom után xD Kasszánál felesben fizettünk. Kökinél vettünk péksütit, h ne haljunk éhen x3 Aztán így nagyon elkezdett fújni a szél.. tornádó ereje volt. Erre így látjuk jön a villamos.. előrébb sétáltunk.. Erre így háttal álltunk a vilinek. Néztük a sznob egyetemet meg minden, erre így megszólalok, h "ajj hol van már a villamos, nem igaz nem ért még ide"..Erre megfordultunk és már bent állt és szálltak fel az emberek x"DD Gyorsan felpattantunk mi is és irány Kame. Megérkeztünk randomkodtunk meg szörnyülködtünk. Aztán nekiláttunk enni... 
Hát felvágott nem volt... úgyhogy ettünk vajas kenyeret sajttal meg paprikával... Éheztetve voltunk Q___Q Nagyon kis szomorúak és éhes voltunk végig x3 Csináltunk "Kaménál enni kapunk" képet és nagyon vicces lett xDDD
Megettük a maci mignont is és wúúú nagyon fini volt *___* Kaja után vissza szobába, randomkodtunk meg minden. Aztán Kame mondta, h van Maoam-ja. Szépen elosztottuk, h mindenkinek 5 legyen. Kame mondta, h mindenki húz a kezéből és ami lesz a végén az úgy marad, mert Isten akarata! xDDD A narancssárgát senki sem akarta.. Erre Kame így benyögi, h de bírná, h Gaaranál lenne az összes narancsos... xD Elkezdtünk húzni és nagyon vicces eredmény született xDD

Nálam 2 málnás, 2 colás és egy narancsos, Gaaranál 3 málnás, 2 colás és Kaménél 4NARANCSOS és egy colás x""DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Hát szakadtunk xDDDDD És így mondtuk neki, h "Hát Kame ez Isten akarata, Isten is így akarta" xDDD Erre nekiállt ott izélni, h ez nem éééér xDDD Jajj nagyon vicces volt xDD Végül én 6ot ettem, mert jó üzletasszony lesz belőlem xD Egy colásat cseréltem Gaaraval egy málnásra meg egy narancsosra :DD ELkezdtünk nézni megint eg "horrort", amiről kiderült, h nem is az.. Najó pár helyen megijedtünk, de am nagyon gyenge volt xDD Kame átvert minket xD Film után nem sokkal be is aludtunk xD Másnap Gaaranak, Kaménak suli.. Gaara nem bírt felkelni, nem ment elsőre, de másodikra már muszáj volt neki. Elindultunk együtt és a vilinél elváltak útjaink :( Hazajöttem fürödtem, majd mentem is vissza pestre. Vásárolnom is kellett itthonra szal nagy pakkal jöttem haza. Jött velem Déw meg Gaara, mert nálunk aludtunk. Ettünk szenyákat, édességet. Gaara átváltozott Lara-nak és nagyon sexy volt x"DDDDD Ott szakadtunk xDD Akkor fb-n kiröhögtünk egy bizonyos embert xDD Aztán filmeztünk Déw-el.. Gaara mondta, h pipázzunk. Mondom ok. Elkezdtem előkészíteni a pipát és mire kész lettem vele Gaara bealudt xD Aztán felkeltettem, h jöjjön pipázni, de nem lehetett kirobbantani xD Végül ketten pipáztunk Déw-el és közben ey nagyon szép embertől hallgattunk zenét... xDDDD Aztán Gaarat ismét felkeltettem, h meg tudjak ágyazni. Nagy nehezen átgurult a szobán xDDDD Aztán aludtunk. Másnap fél 12 körül keltünk. Csináltam nekik reggelit, zabáltunk, hülyültünk. Aztán zenét hallgattunk, fikáztunk másokat xD Elmentem hajat mosni meg összekészülni. Elértük volna a 6os vonatot, de a kis drágák éhesek voltak ezért csináltam neki császármorzsát, ami NEM palacsinta xDDDD Elértük a 7es vonatot, elindultunk Manichez. Sikeresen elkerültük egymást keletinél szal mi még sétáltunk egyet Gaaraval míg Manic meg Noémi visszaér a lakáshoz. Aztán sprint, h ki ér előbb oda, de sajnos Manic győzött xDDDD Aztán hülyültünk meg minden. Elkezdtünk guitar hero-zni és hát nagyon vicces volt xDDD Gaara német számot énekelt xDD Hát mi sírtunk rajta xDDD Aztán Noncsival mi is énekeltünk. Gaaraval elénekeltem a Du hast-ot xDD Én énekeltem, ő gitározott xD Nagyon vicces volt xDDD Készültek videók is xD Manicnél nagyon sok finom kaja volt szal degeszre zabáltuk magunkat *___* Szegényt kiettük a vagyonából xD Trollkodtunk még a Gazette-el is xD Vmikor éjfél körül be is aludtunk. Megint beszéltem álmomban, de most emlékeztem is rá xD Reggel Manic NAGYON hangos Megaromania live-al keltett minket xDD Már felébredtem mikor felettem kutatott vmit és sejtettem, h vmi ilyesmire készül xDD Aztán felkeltünk, ettünk természetesen xD Néztünk sok live-ot meg pv-ket. Aztán kaptunk fagyit gyereknap alkalmából *w* Fini volt :3 Aztán megint éhesek lettünk xD Kimentünk a konyhába és Manic mondta, h mit kérünk.. Erre én poénból, h rákocskákat.. Erre, h van itthon O_O GAZDAG! xDDDD 
Kaja készítés közben eredeti Kadlott Karcsi és Bunyós Pityu cd-ket találtunk!! *___________* x""DDDDDDDDDDD Meg akadt még ott Nótár Mary is xDD Vicces volt xDDD Végül pizzát csináltunk! Manicnél tényleg minden van! Készült vicces videó is xDD Kicsit készek voltunk már xDD Miután ismét kiettük Manicet a vagyonából visszamentünk kockulni xD Mortal Combat-tal  játszottunk és vicces volt xD Aztán ismét Guitar Hero és megint alkottunk. A negyed 8as vonattal jöttem haza és megfagytam, mert nem vittem pulcsit xDD Összefoglalva nagyon jó kis hosszú hétvége volt :33

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése